Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гомонюк, Володимир Олександрович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - 238 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 9-10 (8 назв) : табл.
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки / Ю. О. Бохонкова. - С .11-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (7 назв)
Войтович, Марія Володимирівна. Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти / М. В. Войтович. - С .19-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Професійне самоздійснення вченого: постановка проблеми та алгоритм дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (12 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Професійне самоздійснення менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С .45-59. - Бібліогр.: с. 59 (7 назв) : табл.
Дулова, Олександра Олегівна. Психологічні особливості становлення ціннісного ставлення до сім'ї у дітей / О. О. Дулова, О. П. Проскурняк. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (20 назв)
Завадська, Тетяна Василівна. Професіне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 80 (13 назв) : табл.
Завязкіна, Наталія Володимирівна. Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності / Н. В. Завязкіна. - С .82-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Особливості професійного самоздійснення фахівців різного віку та професій / О. М. Кокун. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв) : табл.
Корніяка, Ольга Миколаївна. Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка, О. В. Лахтадир, В. О. Гомонюк. - С .99-109. - Бібліогр.: с. 107-108 (9 назв) : табл.
Кружева, Тетяна Володимирівна. Професійне самоздійснення : система понять / Т. В. Кружева. - С .109-115. - Бібліогр.: с. 113-114 (32 назви)
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод розрахунку мінімальних часових порогів активації корекційних процесів в управлінні руховою діяльністю / О. Р. Малхазов. - С .116-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (10 назв) : табл.
Мельник, Анжела Іванівна. Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами / А. І. Мельник. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 136 (8 назв) : рис.
Немеш, О. М. Психологічні основи інтернет-комунікації / О. М. Немеш. - С .138-145. - Бібліогр.: с. 145 (5 назв)
Неурова, Алла Борисівна. Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців із надзвичайних ситуацій / А. Б. Неурова. - С .146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (21 назва)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Вплив синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря / Н. М. Панасенко. - С .155-164. - Бібліогр.: с. 163-164 (5 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .165-170. - Бібліогр.: с. 169-170 (8 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Психологічні механізми розгортання соціального діалогу в освітньому просторі / І. В. Петренко. - С .170-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (6 назв) : рис.
Петрученко, Надія Михайлівна. Формування особистісної готовності до професійної діяльності у студентів із соматичними вадами / Н. М. Петрученко. - С .177-184. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
Пилипенко, Наталія Миколаївна. Мотиваційні компоненти академічного консультування майбутніх фахівців / Н. М. Пилипенко. - С .185-193. - Бібліогр.: с. 192 (10 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів / Т. Л. Савченко. - С .194-207. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів / Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (9 назв) : табл.
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп'ютерними іграми / Г. В. Чайка. - С .216-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інтелектуальна компетентність особистості / В. М. Шмаргун. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 231-232 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корніяка, Ольга Миколаївна.
    Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи [Текст] / О. М. Корніяка, О. В. Лахтадир, В. О. Гомонюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 99-109 : табл. - Бібліогр.: с. 107-108 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самоздійснення -- професійна ефективність -- професіоналізм -- викладачі вищої школи
Анотація: В статті представлено розуміння сутності професійного самоздійснення викладача вищої школи. Подано результати емпіричного дослідження особливостей професійного самоздійснення викладачів залежно від віку. Встановлено істотне підвищення загального рівня професійного самоздійснення та окремих його складових у фахівців науково-педагогічного профілю в міру дорослішання - віком 40 років і старші.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лахтадир, Олена Володимирівна; Гомонюк, Володимир Олександрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Особливості розвитку професійних якостей у програмістів [Текст] / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 165-170. - Бібліогр.: с. 169-170 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
програміст -- ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОЗДІЙСНЕННЯ -- МОТИВАЦІЯ -- САМОЕФЕКТИВНІСТЬ
Анотація: Викладено теоретичний аналіз особливостей розвитку професійних якостей у програмістів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гомонюк, Володимир Олександрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.91:331
П 86


   
    Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистсті [Електронний ресурс] : монография / О. М. Кокун, В. В. Клименко, О. М. Корніяка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 297 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10038/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Сучасні психофізіологічні основи професійного самоздійснення особистості / О. Р. Малхазов. - С. 51-62
Дзвоник, Галина Петрівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення топ-менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С. 114-121
Болотнікова, Інга Вікторівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення працівників профспілкових організацій / І. В. Болотнікова. - С. 121-129
Панасенко, Наталія Миколаївна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення лікарів / Н. М. Панасенко. - С .C. 129-143
Завадська, Тетяна Василівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вихователів ДНЗ / Т. В. Завадська. - С. 148-157
Войтович, Марія Володимирівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти / М. В. Войтович. - С. 170-180
Серьогін, Юрій Володимирович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл / Ю. В. Серьогін. - С. 180-187
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх навчальних закладів / Т. Л. Савченко. - С. 187-193
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення академічних учених / Г. В. Гуменюк. - С. 193-217
Кружева, Тетяна Володимирівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчених-дослідників / Т. В. Кружева. - С. 217-223
Гомонюк, Володимир Олександрович. Профілактика несприятливих для професійного самоздійснення фахівців явищ / В. О. Гомонюк, В. О. Горбачев. - С. 259-265
УДК
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
психофізіологічні закономірності -- самоздійснення особистості -- професійне самоздійснення
Анотація: Колективна монографія стала основним підсумком виконання лабораторією вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України трьохрічної науково-дослідної роботи. У її першому розділі обґрунтовуються провідні теоретико- методологічні засади вивчення та розуміння феномену професійного самоздійснення особистості. У другому – наводиться опис організації та методів здійснених емпіричних досліджень, подаються та аналізуються їх результати, узагальнені у вигляді емпіричних психофізіологічних закономірностей професійного самоздійснення. Отримані результати засновуються на значному обсязі емпіричних досліджень, в яких разом взяв участь 761 фахівець різних професій (менеджери, працівники профспілок, лікарі, програмісти, вихователі дошкільних навчальних закладів, вчителі, практичні психологи, науковці тощо). Третій розділ присвячено практичним аспектам сприяння професійному самоздійсненню фахівців із урахуванням специфіки їх професійної діяьності. Завершують монографію основні положення концепції психофізіологічних закономірностей професійного самоздійснення особистості. Монографія може становити інтерес для науковців у галузі психології особистості, психології праці, психофізіології, психодіагностики, практичних психологів, викладачів, керівників установ та організацій, аспірантів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович; Клименко, В. В.; Корніяка, Ольга Миколаївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


5.
159.91:331
П 86


    Гомонюк, Володимир Олександрович.
    Профілактика несприятливих для професійного самоздійснення фахівців явищ [Текст] / В. О. Гомонюк, В. О. Горбачев // Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистсті : монография / О. М. Кокун, В. В. Клименко, О. М. Корніяка. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 259-265
УДК


Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович; Клименко, В. В.; Корніяка, Ольга Миколаївна; Горбачев, В. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

6.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - 636 с. - ISSN 2072-4772. - 38.00 грн.
    Зміст:
Баранов, В. В. Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки / В. В. Баранов. - С .8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї / І. М. Біла. - С .17-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (11 назв)
Блінов, Олег Анатолійович. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи / О. А. Блінов. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
Богдан, Л. М. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. М. Богдан. - С .42-44. - Бібліогр.: с. (12 назв)
Вакуліч, Т. М. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців / Т. М. Вакуліч. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (3 назви)
Виходцева, О. А. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера / О. А. Виходцева. - С .53-62. - Бібліогр.: с. 661-62 (5 назв)
Войтенко, О. В. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації / О. В. Войтенко. - С .62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
Володарская, Наталя Дмитрівна. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО / Н. Д. Володарская. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (8 назв)
Вольнова, Л. М. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців / Л. М. Вольнова. - С .76-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (13 назв)
Гандзілевська, Г. Б. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка / Г. Б. Гандзілевська. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (5 назв)
Герасіна, С. В. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів / С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. - С .90-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи / А. М. Грись, С. Д. Максименко . - С .102-113. - Бібліогр.: с. 112 (2 назви) : табл.
Гудінова, Ірина Леонідівна. Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 119-120 (14 назв)
Дереча, А. А. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО / А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. - С .121-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Дідик, Н. М. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб / Н. М. Дідик. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (10 назв)
Доріченко, В. А. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням / В. А. Доріченко. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність / В. Л. Зливков. - С .146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (8 назв)
Каламаж, В. О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В. О. Каламаж. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв) : табл.
Каплуненко, Я. Ю. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду / Я. Ю. Каплуненко. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (7 назв)
Каськов, І. В. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення / І. В. Каськов. - С .174-183. - Бібліогр.: с. 180-182 (15 назв)
Киричевська, Л. П. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні / Л. П. Киричевська. - С .183-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
Кіричевська, Е. В. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами / Е. В. Кіричевська. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200-201 (6 назв)
Ковальчук, О. П. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США) / О. П. Ковальчук. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 208 (5 назв)
Коляденко, Н. В. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка" / Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. - С .209-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (10 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 221-222 (5 назв)
Котик, І. О. Концептуальні положення особистісної надійності людини / І. О. Котик. - С .223-231. - Бібліогр.: с. 230 (5 назв)
Крупельницька, Л. Ф. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі... / Л. Ф. Крупельницька. - С .231--240. - Бібліогр.: с. 238-239 (9 назв)
Литвиненко, Л. І. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель / Л. І. Литвиненко. - С .240-248. - Бібліогр.: с. 246-247 (5 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації / Л. М. Литвинчук. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 255 (7 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО / С. О. Лукомська. - С .256-264. - Бібліогр.: с. 262-264 (12 назв)
Лук'яненко, М. М. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів / М. М. Лук'яненко. - С .264-276. - Бібліогр.: с. 275-276 (7 назв)
Максим, О. В. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій / О. В. Максим. - С .277-285. - Бібліогр.: с. 284 (4 назви)
Максимов, Н. В. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій / Н. В. Максимов. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 291 (6 назв)
Максимова, Наталя Юріївна. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С .292-298. - Бібліогр.: с. 297 (3 назви)
Матласевич, О. В. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження / О. В. Матласевич. - С .298-308. - Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
Метласевич, О. В. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті / О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 314-315 (10 назв)
Мельник, О. А. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму / О. А. Мельник. - С .316-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (8 назв)
Мельник, О. В. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО / О. В. Мельник. - С .323-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (11 назв)
Мельниченко, Л. М. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО / Л. М. Мельниченко. - С .331-338. - Бібліогр.: с. 336-338 (10 назв)
Мельничук, О. Б. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій / О. Б. Мельничук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 344-346 (8 назв)
Музика, О. Л. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз / О. Л. Музика. - С .346-355. - Бібліогр.: с. 354 (4 назви)
Митник, Олександр Якович. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи / О. Я. Митник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362 (7 назв)
Назар, Максим Миколайович. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО / М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 370-372 (13 назв)
Недвига, О. В. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку / О. В. Недвига. - С .373-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
Некіз, Т. А. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців / Т. А. Некіз. - С .383-389. - Бібліогр.: с. 388 (5 назв)
Омельченко, Ю. О. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців / Ю. О. Омельченко. - С .389-395. - Бібліогр.: с. 394 (4 назви)
Османова, Алімє Маметівна. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених / А. М. Османова. - С .395-405. - Бібліогр.: с. 404-405 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / М. М. Павлюк. - С .405-414. - Бібліогр.: с. 414 (1 назва)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні детермінанти самореалізації особистості / О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. - С .415-422. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва / І. М. Поклад. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-431 (20 назв)
П'янківська, Л. В. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців... / Л. В. П'янківська. - С .431-437. - Бібліогр.: с. 436-437 (5 назв)
Рибик, Л. А. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі / Л. А. Рибик. - С .437-450. - Бібліогр.: с. 449 (5 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості психологічного супроводу учасників АТО... / Т. А. Рябовол. - С .450-458. - Бібліогр.: с. 457 (5 назв)
Савіна, М. І. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії / М. І. Савіна. - С .458-466. - Бібліогр.: с. 465 (7 назв)
Савченко, Ганна Володимирівна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності... / Г. В. Савченко. - С .466-473. - Бібліогр.: с. 472-473 (3 назви)
Святенко, Ю. О. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми / Ю. О. Святенко. - С .473-481. - Бібліогр.: с. 480-481 (4 назви)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості / Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. - С .481-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців / О. Б. Сидоренко. - С .491-502. - Бібліогр.: с. 501 (4 назви)
Синіцька, Т. В. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини / Т. В. Синіцька. - С .502-509. - Бібліогр.: с. 508-509 (4 назви)
Старков, Денис Юрійович. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей / Д. Ю. Старков. - С .510-518. - Бібліогр.: с. 517-518 (6 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів / Л. А. Терещенко. - С .518-526. - Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / А. Д. Терещук. - С .526-534. - Бібліогр.: с. 533-534 (12 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки... / Б. М. Ткач. - С .534-547. - Бібліогр.: с. 544-546 (27 назв)
Ткачук, Т. Л. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / Т. Л. Ткачук. - С .547-553. - Бібліогр.: с. 552-553 (6 назв)
Філоненко, Л. А. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях / Л. А. Філоненко. - С .553-560. - Бібліогр.: с. 559-560 (6 назв)
Хміляр, Олег Федорович. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі / О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. - С .560-571. - Бібліогр.: с. 570 (5 назв)
Хомич, Галина Олексіївна. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій / Г. О. Хомич. - С .571-578. - Бібліогр.: с. 577-578 (5 назв)
Чайка, Галина Василівна. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців / Г. В. Чайка. - С .579-584. - Бібліогр.: с. 583-584 (9 назв)
Черемшинська, Н. М. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії / Н. М. Черемшинська. - С .584-595. - Бібліогр.: с. 594 (4 назви)
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки / О. Є. Цвєткова. - С .595-605. - Бібліогр.: с. 603-604 (15 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Загальна модель самореалізації особистості / О. М. Шамич. - С .605-613. - Бібліогр.: с. 612-613 (9 назв)
Шусть, В. В. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій / В. В. Шусть. - С .613-620. - Бібліогр.: с. 619-620 (5 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя / Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус. - С .620-631. - Бібліогр.: с. 628-630 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кокун, Олег Матвійович.
    Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості [Текст] / О. М. Кокун, В. О. Гомонюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 215-223. - Бібліогр.: с. 221-222 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
самоздійснення -- самоактуалізація -- професійне самоздійснення -- професійне становлення -- чинники самоздійснення -- фахівці
Анотація: Встановлено, що найбільш вагомим чинником досягнення високого рівня професійного самоздійснення є показник шкали "ціннісних орієнтацій" Самоактуалізаційного тесту. Основним предиктором професійного самоздійснення у фахівців до 25 років та старших за 40 років стала шкала "синергії". У фахівців 26-30 років - шкали "креативність", підтримка та "пізнавальні потреби"; 31-40 років - шкала "самоповаги". Основним предиктором професійного самоздійснення у фахівців професій типу "людина-людина" є шкала "самоповаги"; фахівці професій обслуговування - шкала "компетентність в часі"; фахівці професій типу "людина-знак" - шкали "сензитивності до себе", "креативності", "ціннісних орієнтацій", та "пізнавальних потреб".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гомонюк, Володимир Олександрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 23 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2017. - 376 с. : табл. - 23.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем / В. О. Моляко. - С .6-13
Алєксєєва, Т. С. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику / Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. - С .14-22
Бедлінський, О. І. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму / О. І. Бедлінський. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
Березова, Л. В. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах / Л. В. Березова. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Боровицька, О. М. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу / О. М. Боровицька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів / Н. А. Ваганова. - С .52-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта / Ю. А. Гулько. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 79 (8 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Дригус, Марія Трохимівна. Концептуальні парадигми самоефективності особистості / М. Т. Дригус. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди / О. В. Костюченко. - С .112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
Латиш, Наталія Михайлівна. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів / Л. М. Литвинчук. - С .148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
Максьом, К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі / К. В. Максьом. - С .157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
Марчук, К. А. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника / К. А. Марчук. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
Москаленко, В. В. Особливості інновацій в творчій діяльності людини / В. В. Москаленко. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Москаленко, В. В. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
Мусіяка, Наталія Іванівна. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка, . - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
Поддьяков, А. Н. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента / А. Н. Поддьяков. - С .230-248. - Бібліогр.: с. 245-248 (19 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості / Ф. М. Подшивайлов. - С .248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
Преснякова, Л. В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
Сардарзаде, Сурена. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами / С. Сардарзаде. - С .297-304. - Бібліогр.: с. 303 (12 назв)
Сила, Тетяна Іванівна. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади / Т. І. Сила. - С .304-312. - Бібліогр.: с. 310-311 (10 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів / Т. М. Третяк. - С .312-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (9 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання реальності / Т. М. Третяк. - С .324-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
Ятчук, М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .337-344. - Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
Кудрявцев, В. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром / В. Кудрявцев. - С .345-350
Гулько, Юлія Анатоліївна. По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко / Ю. А. Гулько. - С .351-356
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
151.51
А 43


    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста [Текст] / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація -- програміст -- професійний розвиток -- самоздійснення -- професійне самоздійснення
Анотація: У статті викладено результати досліджень, спрямованих на визначення особливостей самоактуалізації особистості програміста як чинника його професійного самоздійснення. Визначено, що програмісти мають суттєво високі показники базових шкал Самоактуалізаційного тесту, при чому їх «надмірна життєва самоактуалізованість» негативно впливає на окремі складові їх професійного самоздійснення, як на внутрішньопрофесійне, так і на зовнішньопрофесійне, що потребує додаткового дослідження. Також було встановлено, що для програмістів властивий, як правило, високий рівень професійного самоздійснення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гомонюк, Володимир Олександрович

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 24 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2018. - 212 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Психологічні проблеми конструювання образу світу (загальгі положення робочої концепції) / В. О. Моляко. - С .6-18. - Бібліогр. : С. 17 (8 назв)
Бедлінський, О. І. Мовна концепція свідомості / О. І. Бедлінський. - С .18-26. - Бібліогр. : С. 24-26 (16 назв)
Боровицька, О. М. Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій / О. М. Боровицька. - С .27-33. - Бібліогр.: С. 32-33 (8 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С .34-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гощіцький, А. В. Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу) / А. В. Гощіцький. - С .43-50. - Бібліогр.: С. 49 (8 назв)
Грузинська, Наталія Аркадіївна. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку / І. М. Грузинська. - С .50-58. - Бібліогр.: С. 57 (8 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Особливості діагностики процесу розв'язування дошкільниками задач, спрямованих не розуміння емоцій / Ю. А. Гулько. - С .68-78. - Бібліогр.: С. 67 (4 назви)
Девіс, Л. А. Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .68-75. - Бібліогр.: С. 73-74 (9 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві / В. В. Кириченко. - С .75-94. - Бібліогр.: С. 88-93 (60 назв)
Ковальова, В. Ф. Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу / В. Ф. Ковальова. - С .94-100. - Бібліогр.: С. 100 (6 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості / А. О. Колярова. - С .101-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (6 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту / О. В. Костюченко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.116-119 (21 назв)
Латиш, Наталія Михайлівна. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .119-128. - Бібліогр.: С. 127 (7 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Творчість у психотерапевтичному вимірі / О. В. Мазяр. - С .128-135. - Бібліогр.: С. 134-135 (10 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .135-152. - Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
Пустовий, С. А. Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів / С. А. Пустовий. - С .152-160. - Бібліогр.: С. 159-160 (7 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості / Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк. - С .161-169. - Бібліогр.: С.169 (5 назв)
Туз, О. С. Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами / О. С. Туз. - С .170-180. - Бібліогр.: С. 178-180 (17 назв)
Шепельова, М. В. Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали) / М. В. Шепельова. - С .181-190. - Бібліогр.: С. 189-190 (13 назв)
Ятчук, М. С. Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .191-199. - Бібліогр.: С. 198 (3 назви)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв'язування учнями еврестичних задач / Т. Н. Третяк. - С .199-207. - Бібліогр.: С. 206 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
151.51
А 43


    Третяк, Тетяна Миколаївна.
    Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості [Текст] / Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 161-169. - Бібліогр.: С.169 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
образ -- стратегія -- задача -- творча діяльність -- ускладнюючі умови -- процес
Анотація: Розглядаються особливості функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчої діяльності особистості. Зокрема, аналізується специфіка їх проявів на етапі вивчення умови задачі, що ґрунтується на трансформації початкових умов задачі в шукані її умови. Досліджується структурно-функціональний аналіз інформації як основа перцептивно-мисленнєвої діяльності людини. Наголошується, що основною базою адекватного розуміння умови задачі є формулювання відповідних вимог до структурних і функціональних властивостей гіпотетичних елементів шуканої конструкції. Успішність побудови образу шуканої конструкції забезпечується адекватною диференціацією відомої інформації, встановленням суті гіпотетичних взаємозв’язків між елементами шуканої конструкції, а також змісту їх взаємодії з уже наявними об’єктами. Аналізуються труднощі, що мають місце в процесі розв’язування конструкторських задач в ускладнених умовах. Визначаються типи реагування досліджуваних на введення в процес розв’язування експериментальної задачі ускладнюючих умов, зокрема, акцентується увага на їх активізуючому впливі. Формулюються тенденції та рівні прояву перцептивно-мисленнєвих стратегій творчої діяльності учнів. Зосереджується увага на розгляді основних типів трансформації процесу розв’язування досліджуваними експериментальних задач внаслідок введення раптових заборон.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гомонюк, Володимир Олександрович

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 34213
Кількість відвідувачів 1068
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя