А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі [Текст] / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості фывфывфыв: психічне здоров'я -- психологічне здоров'я -- саморозвиток -- самоактуалізація -- базові потреби Аннотация: У статті розглядається поняття "психічне здоров'я", визначені основні критерії психічного здоров'я дитини. Обгрунтовується взаємозв'язок між психічним здоров'ям і психологічним здоров'ям людини. Виокремлені компоненти і рівні психологічного здоров'я особистості дитини. В статті наведено характеристики психічного здоров'я дітей залежно від виду прояву. Представлена порівняльна психологічна характеристика психічно здорової дитини і дитини з порушеннями психічного здоров'я. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Петровська, Тетяна Валентинівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |