З-12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текстььь] / О. В. Зазимко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
фывфывфыв: самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік Аннотация: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Гільман, А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді [Текст] / А. Ю. Гільман> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
Рубрики: Загальна психологія фывфывфыв: саногенне мислення -- патогенне мислення -- життєві завдання -- саморозвиток -- психологічне благополуччя -- студенти -- професійне становлення -- самореалізація -- подолання труднощів Аннотация: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
А 43 Березко, Іванна Василівна. Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю [Текстььь] / І. В. Березко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
фывфывфыв: ідентичність особистості -- футуристичний наратив -- фантазії -- мрії -- очікування -- надії -- бажання -- життєві плани -- життєві завдання -- унікальні епізоди Аннотация: У статті розглянутий автонаратив майбутнього та ті форми самоідентичності, які використовує особистість для конструювання уявлень щодо свого майбутнього. Проаналізовані соціальні контексти, в яких формуються футуристичні наративи. Сформульовані характеристики автонаративу майбутнього, що гіпотетично характеризують його психологічну зрілість. Доп.точки доступа: Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Лазоренко, Б. П. Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді [Текстььь] / Б. П. Лазоренко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
фывфывфыв: благополучна -- проблемна молодь -- життєві завдання -- кореляція Аннотация: Визначено, що ядром позитивних кореляцій життєвих завдань проблемної молоді є зв'язки завдання "забезпечення професійного і особистісного саморозвитку" з завданнями "здобуття освіти-самостійності" і "створення сім'ї". У благополучної молоді значимі кореляції утворює завдання "досягнення влади та успіху", в тому числі і з завданням "здобуття освіти-самостійності". Доп.точки доступа: Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Сидоренко, Ж. В. Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я [Текстььь] / Ж. В. Сидоренко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
фывфывфыв: життєві завдання -- психологічне здоров'я -- мотиваційно-смислові чинники -- міжособистісна взаємодія -- життєвий досвід -- молодь Аннотация: В статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення соціально-психологічні передумов озадачування молоддю з психологічного здоров'я. Визначені мотиваційно-смислові, міжособистісні, життєво-досвідні, особистісні передумови та їх значення в процесі постановки життєвих завдань молоддю з психологічного здоров'я. Доп.точки доступа: Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Крайчинська, В. А. Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості [Текстььь] / В. А. Крайчинська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 183-193 : табл. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв)
фывфывфыв: суб'єкт -- особистість -- життєві завдання -- соціально-психологічні настановлення особистості -- висловлювання Аннотация: Аналізуються особливості когнітивних моделей життєвих завдань особистості, зумовлені різним самонастановленням - як щодо людини та як щодо речі. Когнітивні побудови при постановці життєвого завдання проаналізовано в межах підходу до сформульованих завдань як до фрагментів діалогу - висловлювань. В граматичній організації формулювань виявляється різне бачення своєї ролі у здійсненні життєвого завдання та задані його просторові, часові, процесні, контекстні, суб'єктні характеристики. Доп.точки доступа: Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Уніат, Наталія. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості [Текстььь] / Н. Уніат> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
Рубрики: Психологічна герменевтика фывфывфыв: соціально-психологічна зрілість -- студентський вік -- компоненти -- рівні -- життєві завдання Аннотация: У статті проаналізовано особливості розвитку соціально-психологічної зрілості у студентському віці. Виокремлено та охарактерезовано її рівні. Описано особливості постановки життєвих завдань молодими людьми з різним рівнем соціально-психологічної зрілості. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |