П 16 Панченко, Світлана Миколаївна. Психологічна освіта старшокласників як чинник їх життєвого самовизначення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Панченко Світлана Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 277 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 222-236. -
Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації фывфывфыв: юнацький вік -- психологічна освіта -- життєве самовизначення -- життєві цілі -- ціннісні орієнтації -- самосвідомість Аннотация: Дисертація присвячена вивченню процесу життєвого самовизначення старшокласників, психолого-педагогічних умов його підтримки та стимулювання засобами психологічної освіти. Обґрунтовано сутністьжиттєвого самовизначення та його психологічні особливості в юнацькому віці. Зроблено спробу структурувати суб'єктивні складові - детермінанти життєвого самовизначення. Здійснено психолого-педагогічне дослідження ефективності запровадження психологічної освіти для старшокласниківяк чинника їх життєвого самовизначення. Розроблена та апробована експериментальна програма спецкурсу з психології для старшокласників та методичні поради щодо його запровадження. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 86 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Строкач, Л. М. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників [Текстььь] / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв)
фывфывфыв: самовизначення -- життєві цілі -- ціннісні орієнтації -- професійна спрямованість -- вікові очікування -- старшокласники Аннотация: У статті наведені результати дослідження життєвих цілей і вікових очікувань старшокласників. Аналізується процес соціального самовизначення учнів старших класів, реалістичність їх професійних намірів та життєвих планів, гендерні відмінності і вплив батьків на формування життєвих перспектив і установок. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Захарчук, Т. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 86 Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 283 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 36.00 грн. Содержание: Балл, Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки / Г. О. Балл. - С .6-22 фывфыв: соціальна поведінка, ціннісні орієнтири Моргун, В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій / В. Ф. Моргун. - С .23-44 фывфыв: світогляд людини, теорія особистості Тітов, І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості / І. Г. Тітов. - С .45-57 фывфыв: світогляд, свідомість Блинова, О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості / О. Є. Блинова. - С .58-70 фывфыв: соціальні стереотипи, світоглядні орієнтації Полєжаев, Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект / Д. В. Полєжаев. - С .71-85 фывфыв: ментальність, менталітет Лебединська, І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості / І. В. Лебединська. - С .86-96 фывфыв: ідентичність остобистості, культурна ідентичність Горбунова, В. В. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій / В. В. Горбунова. - С .97-111 фывфыв: цінності, командотворення, імпліцитні теорії Кряж, І. В. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців / І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. - С .112-125 фывфыв: екологічна ідентичність Рева, М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці / М. М. Рева. - С .126-139 фывфыв: життєва перспектива, життєві цілі Цибуляк, Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк. - С .140-154 фывфыв: професійна підготовка, майбутні вихователі Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку / Т. А. Яновська. - С .155-167 фывфыв: ідентичність, самовизначення, підлітки Лавріненко, В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань / В. А. Лавріненко. - С .168-185 фывфыв: ціннісно-смислова свідомість, смисложиттєва криза Завгородня, Олена Василівна. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я / О. В. Завгородня. - С .186-200 фывфыв: поведінкові стратегії, психологічне здоров'я, кризова ситуація Кривоконь, Наталія Іванівна. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи / Н. І. Кривоконь. - С .201-213 фывфыв: психологія соціальної роботи, складна життєва ситуація Харченко, А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті / А. С. Харченко. - С .214-229 фывфыв: гуманізація освіти, творчість Власова, Олена Іванівна. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості / О. І. Власова. - С .230-242 фывфыв: обдарованість, обдаровані школярі Пілецька, Любомира Сидорівна. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості / Л. С. Пілецька. - С .243-257 фывфыв: професійний розвиток, професійна мобільність Гончарова, Н. О. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .258-271 фывфыв: професійна підготовка, кар'єрні орієнтації Дворніченко, Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці / Л. Л. Дворніченко. - С .272-283 фывфыв: профорієнтація, самореалізація Коваленко, О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя / О. Г. Коваленко. - С .284-296 фывфыв: міжособистісне спілкування, літній вік Мирошник, О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя / О. Г. Мирошник. - С .297-309 фывфыв: професійна рефлексія, гуманістичні цінності, соціальна діяльність
фывфывфыв: психологія особистості -- особистість Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 86 Гріньова, О. М. Психологічні аспекти дослідження феномена проектування життєвого шляху особистості [Текст] / О. М. Гріньова> // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (18 назв) . - ISBN 978-966-189-358-9
Рубрики: Загальна психологія фывфывфыв: життєвий шлях -- особистість -- смисл життя -- життєві цілі -- життєві плани -- самовизначення -- самоздійснення Аннотация: Представлено результати дослідження проблеми проектування життєвого шляху особистості. Проаналізовано основні підходи вчених до вивчення змісту, структури, механізмів проектування життєвого шляху особистості в сучасному суспільстві. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Вернік, Олексій Леонідович. Життєві цілі і життєві задачі як психологічна основа життєдіяльності [Текст] / О. Л. Вернік> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 39-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (16 назв)
Рубрики: Екологічна психологія фывфывфыв: життєдіяльність -- діяльність -- життєві цілі -- життєві задачі -- життєві ресурси -- життєва ситуація Аннотация: В статті окреслено основні напрямки психологічного дослідження життєдіяльності особистості у розрізі життєвих цілей, які вона собі ставить і відповідних цілях життєвих задач, які вона вирішує. Життєдіяльність можна розглядати особливим психологічним поняттям, яке має власний специфічний зміст відмінний від категорії діяльності. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Курбатова, Альона Олександрівна. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості [Текстььь] / А. О. Курбатова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 280-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (14 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія фывфывфыв: смисложиттєві орієнтації -- життєві цілі -- самовизначення -- професійний вибір -- самореалізація Аннотация: У статті здійснюється аналіз проблеми смисложиттєвих орієнтацій особистості у загальному зв’язку з особистісним та професійним самовизначенням. Проаналізовано зміст смисложиттєвих орієнтацій студентів. Розкрито взаємозв'язок смисложиттєвих орієнтацій студентів з мотивами вибору професії та навчання у ВНЗ. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Музика, О. О. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів [Текст] / О. О. Музика> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 173-180
Рубрики: Психологія обдарованості фывфывфыв: аксіогенез -- цінності -- смисложиттєві орієнтації -- життєві цілі -- музична обдарованість -- обдарована особистість Аннотация: У статті аналізуються результати порівняльного дослідження особливостей життєвих цілей музично обдарованих студентів, та студентів, які не демонструють ознак обдарованості. Встановлено, що обдаровані студенти вирізняються з-поміж ровесників вищим рівнем розвитку смисложиттєвих орієнтацій як за загальним показником, так і за показниками окремих субшкал. Життєві цілі музично обдарованих студентів пов'язані з музичною професійною діяльністю. Вони узгоджуються в часовій перспективі: реалізація близьких цілей відкриває можливості для досягнення далеких. Досить високий рівень домагань основується на ціннісному досвіді результативності музичної діяльності, що дає підстави для висновків про реалістичність і досяжність життєвих цілей. Включення життєвих цілей в аксіогенез музично обдарованих студентів засвідує свідоме використання музичної діяльності, здібностей і вмінь як засобів для особистісного саморозвитку в короткочасній та тривалій часових перспективах. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 86 Психологічні технології самодетермінації розвитку особистості [Електронний ресурс] : монографія / Л. З. Сердюк, І. В. Данилюк, В. В. Турбан [та ін.] ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : [б. и.], 2018. - 272 с. - ISBN 978-966-97846-8-1 : Б. ц.
фывфывфыв: самодетермінація -- особистісна автономія -- самоефективність -- самоставлення компетентність -- життєві цілі -- життєстійкість -- психологічне благополуччя Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних основ самодетермінації розвитку особистості. Представлений емпірич-ний матеріал виявлення закономірностей, чинників та умов самодетермінації особисто-сті. Значна увага приділена практичним аспектам цієї проблеми, що сприятиме форму-ванню та розвитку особистісного потенціалу людини, її життєвих цілей, перспектив, позитивного самоставлення, віри в свої можливості, усвідомленості життєвого шляху. Практичним аспектом дослідження є виявлення факторів та ефективних психологічних технологій, що стимулюють вроджений потенціал людини, сприяють знаходженню внутрішніх резервів, що забезпечує самостійність вибору, напрямку саморозвитку та самореалізації особистості, сприяють задоволеності життям та психологічному благо-получчю особистості. Монографія адресована науковцям, які займаються проблемами саморозвитку, самореалізації, особистісної автономії, самодетермінації, психологічного благополуччя, життєстійкості особистості, психологам, психотерапевтам, керівникам організацій, пе-дагогічним працівникам закладів освіти, аспірантам, студентам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Сердюк , Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Турбан, Вікторія Вікторівна; Турбан, Вікторія Вікторівна \ред.\ Свободных экз. нет |