316.61
К 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кахно, Ірина Вікторівна.
    Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі [Текстььь] / І. В. Кахно // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 213-222. - Бібліогр.: с. 220 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
особистість -- професіогенез -- ціннісно-смислова сфера -- морально-етичні якості -- викладання психології -- студенти-медики -- юнацький вік
Аннотация: Розкриваються змістовно-сутнісні чинники становлення ціннісно-смислової сфери і морально-етичних якостей студентів медичних вузів. Особистісні чинники розглядаються як складові характеристики професіогенезу майбутніх лікарів. Розкрито особливості сенситивного періоду навчання у вищій школі. проаналізовано основні новоутворення юнацького віку, специфіка психологічної підготовки медиків та її необхідність при виконанні професійних функцій.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Психологічні засади дослідження процесу професійного становлення особистості [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 93-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
особистісне становлення -- професійне становлення -- соціально зріла особистість -- динаміка соціального розвитку -- настановлення -- знання -- уміння -- морально-етичні якості
Аннотация: У статті проаналізовано феномен "особистісного становлення" з точки зору впливу на нього зовнішніх та внутрішніх чинників, обгрунтовано відмінні характеристики розвитку особистості та її формування, окреслено етапи соціального становлення особистості та зроблено висновки щодо професійного становлення суб'єкта. Зазначено, що професійне становлення особистості аналізуватиметься з точки зору процесу і результату. В першому випадку професійне становлення суб'єкта характеризується з огляду на динаміку соціального розвитку людини, яка визначає її формування як соціально зрілої особистості. В свою чергу, під соціально зрілою особистістю в психолого-педагогічній літературі розуміють рівень сформованості настановлень, знань, умінь та морально-етичних якостей, достатній для вмілого виконання суб'єктом всієї сукупності соціальних ролей, притаманних дорослому. Наголошено, що з урахуванням феномену соціальної зрілості, через її базові показники можна "наповнити" зміст професійного становлення, описати його, як процес, і як результат.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ