Г 93 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій [Текстььь] / І. Л. Гудінова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
фывфывфыв: мотиватор -- демотиватор -- протонаратив -- самопроектування -- віра -- надія -- мрія Аннотация: Показано, як віртуальна реальність здатна впливати на самопроектування особистості. Подано короткий огляд нового Інтернет жанру людської творчості у блогосфері, а саме, мотиватори та демотиватори (протонаратив), описано їх функції. Обґрунтовано саме поняття протонаратив. Визначено важілі впливу протонаративів на психологію людини. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 33 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Матвієнко, О. В. Формування життєвого сценарію молоді [Текстььь] / О. В. Матвієнко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 299-308. - Бібліогр.: с. 306-307 (5 назв)
фывфывфыв: молодь -- самореалізація -- життєвий шлях -- життєвий сценарій -- життєвий простір -- мрія Аннотация: Розглядаються психологічні підходи до вивчення життєвого сценарію особистості як соціально-психологічного феномену. Відповідно до концепції вибору формування сценарію життєвого шляхурозглядається як форма цілепокладання особистості в умовах соціального простору і часу. Визначено, що формування стратегії життєвого сценарію молоддю залежить від сукупності зовнішніх (соціальних) і внутрішніх (особистісних) властивостей і якостей, в основу яких покладено механізм передадаптації. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Литвиненко, Олена Олександрівна. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків [Текст] / О. О. Литвиненко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості фывфывфыв: планування -- особистість -- підлітковий вік -- юнацький вік -- прогностичне мислення -- ціль -- мрія Аннотация: У статті проаналізовано теоретичний матеріал з проблеми особистісного становлення у підлітковому віці та формування прогностичного мислення у підлітків. Визначено особистісні передумови та вікову специфіку постановки довгострокових планів. Наведено результати емпіричного дослідження особистісних особливостей підлітків та вікової динаміки становлення навичок планування і цілепокладання у підлітковому віці. Описано та систематизовано особистісні детермінанти, які визначають специфіку побудови підлітками довгострокових планів. Представлено типологію досліджуваних, залежно від особливостей побудови ними ймовірнісної картини власного майбутнього. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |