Ч-49 Черненький, Юрій Петрович. Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черненький Юрій Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
Педагогічна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації Вікова психологія--Учні--Дисертації фывфывфыв: міжособистісний конфлікт -- когнітивний стиль -- конфліктогенний вчитель -- стильова сфера особистості -- тип реакції -- когнітивна диференційованість -- полезалежність Аннотация: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Д 79 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Дуткевич, Т. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами [Текстььь] / Т. Дуткевич, М. Володченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 44-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (16 назв)
фывфывфыв: цінність -- спрямованість -- усвідомлення -- міжособистісний конфлікт -- толерантність -- гуманістичні цінності Аннотация: У статті аналізуються результати дослідження морально-ціннісної спрямованості усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми вчителями. Досліджувана морально-ціннісна спрямованість відбивається у таких показниках, як злагода із товаришами і толерантність. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Володченко, М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Бабаян, Ю. О. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці [Текстььь] / Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
фывфывфыв: гендерна поведінка -- конфлікт -- міжособистісний конфлікт -- конфліктність -- суперечність -- юнацький вік Аннотация: Розкрито зміст понять конфлікт і конфліктні відносини. Наведено основні уявлення науковців щодо феномену міжособистісного конфлікту, подано узагальнене уявлення про основні стратегії поведінки у конфлікті. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Скачко, І. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |