159.946.2(043.5)
П 78


    Процюк, Олександр Віталійович.
    Розвиток рухової навички з урахуванням психічної інтенсивності вправляння [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Процюк Олександр Віталійович ; наук. кер. Щербан Т. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 166 с. : табл. - Бібліогр.: с. 156-166. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Рухові навики--Дисертації
фывфывфыв:
рухова навичка -- психічна інтенсивність -- психічна напруженість -- інтенсивність вправляння -- регуляція -- саморегуляція -- оптимізація
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі розвитку рухової навички з урахуванням психічної інтенсивності вправляння: У роботі досліджено: а) зміни психічної іентенсивності вправляння людини в процесі розвитку рухової навички в умовах тренування і змагань; б) особливості динаміки психічної напруженості розвитку рухової навички, яка здійснюється способом регуляції інтенсивності вправляння, використовуючи для цього фізіологічні показники (ЧСС); особливості саморегуляції психічної напруженості розвитку рухової навички за умови довільного її регулювання і спираючись на її суб"єктивні еталони; в) засоби і методи оптимізації психічної інтенсивності вправляння. Показано, що виконання рухової навички створює різні за інтенсивністю і модальністю психічні стани. Установлено, що напруженість пізнавальних , моральних і діяльних станів у звичайних умовах тренування є значно нижчою, ніж в умовах змагань. Розроблено спосіб оптимізації психічної напруженості у тренуванні відповідно до її функціональних можливостей особи, а також спосіб регуляції психічної напруженості шляхом вибірковості активізації й мобілізації вольових зусиль і психомоторних якостей. Установлена можливість компенсації недостатньої моральної напруженості, доведено, що систематичне використання в тренувальних заняттях вправ з оптимальною напруженістю дозволяє людині не лише стабілізувати рухи, але й адаптувати їх до умов напруженості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.946+81'233+159.953.5:81'243
Д 64


    Долга , Тетяна Олександрівна.
    Психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності студентів-філологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Долга Тетяна Олександрівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - Бібліогр.: с. 194-218. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Перекладацька діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти-філологи--Дисертації

фывфывфыв:
перекладацька діяльність -- готовність студента до перекладацької діяльності -- фази діяльності -- спеціальні знання -- вміння -- навички -- професійно важливі якості фахівця -- стратегії здійснення перекладу
Аннотация: У роботі показано. що ефективність здійснення студентом-фіоллогом перекладацької діяльності забезпечується не лише спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й розвитком професійно важливих якостей фахівця. Доведено, що дотримання студентом стратегії здійснення перекладу в усній формі, які орієнтуються на розуміння картини світу носія мови, сприяє актуалізації перекладацької діяльності філологів та здійсненню адекватного перекладу. З`ясовано психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності філологів, а саме: 1) готовність студентів-філологів до здійснення перекладацької діяльності (сформованість мотиваційної, змістової та операційної її складових); 2) сприймання та розуміння інформації, що сприяють її адекватній передачі іншою мовою; 3) дотримання трьох фраз здійснення перекладацької діяльності: мотиваційно-спонукальної, орієнтаційно-дослідницької та виконавчої; 4) сформованість у студентів знань, вмінь та навичок, необхідних для здійснення усної перекладацької діяльності фахівцем; 5) високий рівень розвитку творчого мислення майбутнього перекладача.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Степанов Олександр Максимович ; наук. кер. Скрипченко О. В. ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1974. - 159 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 147-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навички і вміння--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
формування навичок -- формування вмінь -- молодші школярі -- навички читання -- спеціально організоване навчання -- прийоми аналізу -- прийоми синтезу -- зв'язок між навичками і вміннями
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Скрипченко, О. В. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

316.28:159.943.7-057.875(045)
Ш 28


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шатило, Ю. П.
    Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників [Текстььь] / Ю. П. Шатило // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Психологія особистості

фывфывфыв:
комунікативні навички -- ведення переговорів -- студенти-міжнародники -- констатуюча діагностика
Аннотация: У статті виділено компоненти структури комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників, враховуючи специфіку ділових переговорів. представлено систему методів та методик для діагностики рівня розвитку комунікативних навичок ведення переговорів та результати емпіричного дослідження, які відображають рівень розвитку навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.9;316.6
Н 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Недибалюк, О. С.
    Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених [Текстььь] / О. С. Недибалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 160-169 : рис. - Бібліогр.: с. 168-169 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА готовність -- ресоціалізаційний потенціал -- непотнолітні засуджені -- суб'єктність -- ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ -- РЕФЛЕКСІЯ -- АСЕРТИВНА поведінка -- соціальні навички
Аннотация: Розглянуто проблему визначення основних складових соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації. Показано, що ресоціалізаційний потенціал залежить від рівня розвитку суб'єктності, рефлексії, сформованості функції цілепокладання, поінформованості щодо професійної діяльності, наявності соціальних навичок, засвоєння стратегії асертивної поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


153.6
А 43


    Куренчук, Л. С.
    Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади [Текст] / Л. С. Куренчук, О. А. Соловей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 80-90. - Бібліогр.: с. 89 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ділове спілкування -- діяльнісний підхід -- соціально-психологічний тренінг -- активне слухання -- ділова бесіда -- комунікативні навички
Аннотация: Розглядається ділове спілкування як складова життєвого і професійного успіху фахівця державної служби. Розкрито змістові характеристики основних форм ділового спілкування, що впливають на ефективну взаємодію у горизонтальних і вертикальних професійних відносинах.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Соловей, О. А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


151.51
А 43


    Преснякова, Л. В.
    Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні [Текст] / Л. В. Преснякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
професійне спілкування -- знання -- вміння -- навички -- особистісні якості -- компетентність у спілкуванні -- комунікативна компетентність
Аннотация: На основі теоретичного аналізу автором розроблено та обґрунтовано структурно-динамічну модель компетентності дільничних інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні. Основу моделі становлять комунікативна, перцептивна та інтерактивна компетентності, які складаються з когнітивного, особистісного та поведінкового компонентів. Показано, що комунікативна, перцептивна та інтерактивна компетентності ґрунтуються на відповідних знаннях, вміннях, навичках та особистісних якостях особистості професіонала. Уточнено зміст понять, що було використано для позначення структурних елементів моделі, показано їх зв'язок з психологічними особливостями професійної діяльності та професійного спілкування, особистістю інспектора, результатами професійної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


153(06)
А 43


    Калмиков, Г. В.
    Теоретико-методологічні засади формування у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності [Текст] / Г. В. Калмиков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 82-103. - Бібліогр.: С. 99-102 (14 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
професійне мовлення -- комунікація -- декларативні знання -- процедурні знання -- фахові вміння і навички -- компетенція -- компетентність -- діяльність психолога
Аннотация: У статті розглядається перевірений в емпіричному дослідженні підхід до вирішення сучасної проблеми, пов'язаної з реалізацією стандартів вищої освіти та обґрунтуванням теоретико-методологічних засад та понятійної структуризації експериментальної освітньо-професійної програми розвитку у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності. Запропонована автором концепція заснована на прийнятій останнім часом у багатьох країнах світу компетентнісній парадигмі й передбачає врахування як при розробці цієї розвивальної програми, так і її впровадженні в реальний освітній процес університетів специфіки феноменів («знання», «вміння», «навички», «діяльність», «компетенція», «компетентність» та ін.), що визначають суть ідеї досягнення компетентнісного ефекту – дійсної результативності вищої психологічної освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кісарчук, З. Г.
    Функціональна структура трьох ступенів кататимно-імагінативної психотерапії [Текстььь] / З. Г. Кісарчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 255-286. - Бібліогр.: с. 274-283 (34 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Консультативна психологія та психотерапія
фывфывфыв:
кататимно-імагінативна психотерапія (КІП) -- три ступені КІП -- функціональна структура трьох ступенів -- формування професіонала-психотерапевта -- інструменти психотерапевтичного впливу в КІП -- теоретичні та методичні знання і навички -- розвиток особистості майбутнього фахівця
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню дидактичних аспектів опанування методу кататимно-імагінативної психотерапії (КІП). В ній розглядається функціональна структура трьох ступенів КІП під кутом зору формування в цьому просторі професійних і особистісних якостей майбутнього фахівця. Аналізуються функції кожного із ступенів в контексті оволодіння всією системою методу з його різноманітними інструментами впливу та набуття у цьому процесі спеціальних знань, методичних умінь та навичок. Приділяється увага також розгляду питань особистісного розвитку фахівця-початківця у ході підготовки - під час оволодіння теорією і техніками методу по ступеневим принципом, отримання власного досвіду в якості клієнта тощо.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)


15(02)
З 14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія. Ч. 3 / Міністерство внутрішніх справ України, Національна академія внутрішніх справ, Навчально-науковий інститут права та психології ; авт.-упор.: О. П. Хохліна, І. В. Кущенко, М. О. Гребенюк . - Київ : [Нац. акад. внутр. справ], 2014. - 160 с. - 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
деятельность -- уміння -- навички -- теория развития психики ребёнка -- дошкольная игра -- учебная деятельность -- труд


Доп.точки доступа:
Хохліна, О. П. \авт.-упор.\; Кущенко, І. В. \авт.-упор.\; Гребенюк , М. О. \авт.-упор.\; Міністерство внутрішніх справ України; Національна академія внутрішніх справ; Навчально-науковий інститут права та психології
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - 2-ге доп. видання. - Київ : Радянська школа, 1961. - 584 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)

15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1955. - 526 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - вид. 3-є допов. - Київ : Радянська школа, 1968. - 572 с. - 1.34 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Доп.точки доступа:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

15(08)
А 43


    Грейліх, О. О.
    Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Текст] / О. О. Грейліх // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
мова -- мовлення -- мовлиннєві навички -- мовлиннєва культура -- мислення -- комунікативна компетенція -- мовна компетенція -- комунікативно-мовленнєві уміння
Аннотация: Стаття присвячена проблемі мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Здійснено аналіз підходів до навчання мови й розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито структурні компоненти мовлення. Висвітлено типи оволодіння дітьми дошкільного віку рідною мовою. Підкреслено, що ключовою психолінгвістичною проблеми дошкільної мовної освіти є співвідношення комунікативності та лінгвістичної свідомості, що є усвідомленням мовного матеріалу. Комунікативність розглядається як автоматизація навичок, які сформовані в процесі інтуїтивно-чуттєвого засвоєння засобів рідної мови. Зазначено роль комунікативності як головної умови автоматизації навичок, сформованих в процесі засвоєння засобів рідної мови.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


154
А 43


    Юник, І. Д.
    Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура [Текст] / І. Д. Юник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 54-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
комунікативні уміння -- комплексні уміння -- комунікативні навички -- комунікатори -- реципієнти -- інформація -- конструкти
Аннотация: Розглянуто зміст комплексних комунікативних умінь комунікаторів у конетксті сучасних методологічних підходів до вивчення означеного феномену. Розкрито структуру комплексних комунікативних умінь комунікаторів, яку складають фахові знання, комунікативні вміння і комунікативні навички. Доведено, що тільки цілеспрямований розвиток кожного складника означеного феномену забезпечує якісне формування універсаьної системи психофізичних дій, спрямованих на створення узагальненого образу уявної моделі донесення інформації до реципієнтів не з відносно самостійних конструктів, а з об'єднаних їхніх угруповань, а також спрямованих на його реалізацію завдяки блочному застосувчанню комунікативних навичок.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Брик, О. М.
    Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень [Текст] / О. М. Брик, М. С. Кочаровський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 23-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
соціально-психологічний тренінг -- ведучий соціально-психологічного тренінгу -- тренінгова група -- групова взаємодія -- прийняття рішень -- конфлікт -- психотехніки -- комунікативні навички
Аннотация: Статтю присвячено дослідженню питання значення та впливу соціально-психологічних тренінгів на вироблення культури прийняття рішень, ролі ведучого тренінгу та конфлікту ведучого з групою в процесі тренінгу на різних його етапах, а також ступеню впливу зазначених чинників на досягнення мети тренінга - підготовки до прийняття рішень. У статті зазначається, що під час навчання прийняттю рішень за допомогою соціально-психологічних тренінгів, тренінгова група в контрольованих умовах проходить всі етапи прийняття рішень та має можливість зіткнутися з конфліктами, що пов'язані з процесом прийняття рішень, а також отримує медіацію з боку ведучого групи, з подальшим поясненням прийнятих в процесі тренінгу рішень та пошуком альтернативних шляхів прийняття необхідного рішення задля уникнення або пом'якшення конфліктних ситуацій.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кочаровський, М. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Івашкевич, Є. Є.
    Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності [Текст] / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійна майстерність -- професійна діяльність -- особистісно зорієнтована освітня парадигма -- творча особистість -- творчі здібності -- комунікативні навички
Аннотация: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Терновик, Н.А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


   159.9.015
   П 86


   
    Психологічний супровід взаємодії суб’єктів освітнього простору [Електроний ресурс] : навч.-метод. посіб. / Литвинчук Л. М., Маслюк А. М., Слободяник Н. В., Чудакова О. М. - [Б. м. : б. и.], 2023. - 81 с. - ISBN 978-617-7745-37-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічний супровід--суб’єкти освітнього простору--Україна--навчально-методичний посібник
фывфывфыв:
особистість -- суб'єкт освітнього простору -- психологічна підтримка -- міжособистісна взаємодія -- стресостійкість в умовах війни -- навички самодопомоги -- соціальний інтелект -- Україна
Аннотация: У навчально-методичному посібнику висвітлюються результати досліджень психологічного супроводу суб’єктів освітнього простору: пропонується модель психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту підлітків, яка допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу; виокремлюються вимоги до організації розвивального освітнього середовища; наголошено на питаннях психологічної підтримки суб’єктів освітнього простору під час війни, а також проблемах формування залежностей у освітньому середовищі та їх профілактичному психологічному супроводі. Викладені у посібнику матеріали окреслюють загальну картину психологічних складових міжособистісної взаємодії учасників освітнього простору та торкаються певних актуальних питань наданням практичних рекомендацій, які можуть бути корисними психологампрактикам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям, викладачам та всім зацікавленим.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Литвинчук, Леся Михайлівна; Маслюк, Андрій Миколайович ; Слободяник, Наталія Володимирівна; Чудакова, Олена Миколаївна
Свободных экз. нет