М 42 Медведева, Надія Віталіївна. Трансформація задуму в процесі образотворчої діяльності молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Медведева Надія Віталіївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.180-200. -
Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації фывфывфыв: молодші шкільний вік -- образотворча діяльність -- трансформація задуму -- творчий процес Аннотация: У роботі наводяться результати теоретико-емпіричного дослідження процесу формування художнього задуму, в основу якого покладена теорія творчості за В. О. Моляко, зокрема концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів. У результаті експериментального дослідження було виявлено особливості трансформації задуму, зокрема на етапі перетворення ескізів-малюнків в кінцевий малюнок, що полягають у розгортанні трансформацій за локальним або векторним напрямом. Викладено зміст і структуру розробленої та апробованої авторської методики "Творчий калейдоскоп". Встановлено, що застосування навчально-розвивальних вправ сприяє позитивній динаміці в образотвочій діяльності та впливає на процес формування задуму, стимулює розвиток художньо-творчих здібностей дітей. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 57 Попадюк, Надія Ярославівна. Соціально-психологічні чинники становлення менеджера виробничої сфери [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Попадюк Надія Ярославівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
фывфывфыв: професійне становлення -- становлення менеджера -- ціннісні орієнтації -- мотиваційна сфера -- комунікативні властивості Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників становлення менеджера сфери виробництва. В роботі викладено результати експериментальних досліджень особливостей вияву ціннісних орієнтацій, мотиваційної сфери, комунікативних властивостей, а також задоволеності роботою менеджерів сфери виробництва в процесі професійного становленнята вплив динаміки вказаних особливостей на оптимізацію професійно-ділового зростання. За результатами досліджень обґрунтовано роль соціально-психологічного забезпечення як провідного чинника, що обумовлює оптимізацію становлення менеджерів, та сформовано соціально-психологічну модель становлення менеджера сфери виробництва у супроводі цілеспрямованого соціально-психологічного забезпечення. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 12 Савчук, Надія Антонівна. Психолого-педагогічні умови корекції особистісних дисгармоній вчителів загальноосвітніх шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Савчук Надія Антонівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Київ, 2005. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-183. -
фывфывфыв: дисгармонійні психічні утворення -- дисгармонійні психічні стани -- особистісна дисгармонія -- педагогічна діяльність -- психолого-педагогічна корекція Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню дисгармонійних психічних станів та особистісних дисгармоній у вчителів загальноосвітньої середньої школи. Розглядаються чинники формування дисгармонійних утворів психіки, особливості їхнього психодіагностичного виявлення та психолого-педагогічні умови ефективної корекції. Встановлено факторну структуру дисгармонійних психічних утворень. Побудовано та апробовано модель психічної корекції виявлених у вчителів дисгармоній, здійснено порівняльний аналіз ефективності корекції психічних станів і особистісних дисгармоній залежно від застосованих по відношенню до них психокорекційних підходів та технік. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 91 Буняк, Надія Андрониківна. Психофізіологічні основи і засоби контролю за розвитком дітей за умов їх перебування в дошкільному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Буняк Надія Андрониківна ; наук. конс. Берзінь В. І. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 393 с. : табл., рис., іл. - Бібліогр.: с. 299-343. -
фывфывфыв: Психофізіологія -- РОЗВИТОК дітей -- ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД -- РОЗУМовий розвиток -- психологічна готовність до школи -- ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ СТАН дітей -- УМОВИ життя дошкільника -- ПСИХОГігієна побуту -- ПІДГОТОВКА до школи Аннотация: В дослідженні визначені екологічні характеристики довкілля, систему психофізіологічних параметрів, пов'язаних з готовністю дитини до шкільного навчання. Виявлена специфіка взаємозв'язку готовності дошкільника до школи з комплексом чинників, які належать до різних рівнів його життєдіяльності. Вивчено фізичний розвиток, стан здоров'я, зміну показників психофізіологічних функцій організму дошкільників з урахуванням характеру довкілля. Визначено характер залежності психофізіологічного стану дошкільника із ступенем забруднення навколишнього середовища і соціально-економічними умовами. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Берзінь, В. І. \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 93 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій [Текстььь] / І. Л. Гудінова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
фывфывфыв: мотиватор -- демотиватор -- протонаратив -- самопроектування -- віра -- надія -- мрія Аннотация: Показано, як віртуальна реальність здатна впливати на самопроектування особистості. Подано короткий огляд нового Інтернет жанру людської творчості у блогосфері, а саме, мотиватори та демотиватори (протонаратив), описано їх функції. Обґрунтовано саме поняття протонаратив. Визначено важілі впливу протонаративів на психологію людини. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 90 Бурмака, Надія. Крізь гранчасту веселку [Текст] : научно-популярная литература / Н. Бурмака ; Науково-практичний центр "Надія". - Черкаси : Пономаренко, 2012. - 52 с. - ISBN 978-966-2554-10-6 : 3.00 грн
Рубрики: Медицина фывфывфыв: алкоголь -- алкоголізм -- лікування алкоголізму Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |