А 43 Лазуренко, Олена Олексіївна. Дослідження психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря [Текст] / О. О. Лазуренко, Н. А. Тертична> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (5 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія фывфывфыв: емоційна компетентність -- складові емоційної компетентності -- діагностика психологічних особливостей емоційної компетентності -- особистість майбутнього лікаря -- формування емоційної компетентності Аннотация: Обгрунтовано програму констатувального етапу дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря. Розглянуто методики проведення емпіричного дослідження. Презентовано результати констатувального експерименту психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тертична, Н. А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
А 43 Крицька, А. М. Психолого-педагогічний потенціал розвитку професійних компетенцій майбутнього фахівця в сучасній медичній освіті [Текст] / А. М. Крицька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 139-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія фывфывфыв: професійні компетенції -- емоційна компетентність -- складові емоційної компетентності -- формування емоційної компетентності -- розвиток компетенцій у сфері емоцій -- особистість майбутнього лікаря -- професійна підготовка -- сучасна медична освіта Аннотация: У статті представлено психолого-педагогічні засади розвитку професійних компетенцій майбутнього лікаря у сфері емоцій в умовах сучасної підготовки у вищому медичному навчальному закладі. Розкрито зміст ключових компетенцій лікаря, що сприяють становленню особистості фахівця, формуванню його професіоналізму. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є одним із чинників процесу формування професійної компетентності у процесі професійної підготовки. Виділено складові компоненти розвитку професійних компетенцій у сфері емоцій. Зроблено висновки, представлено перспективи подальших досліджень. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ |