Ш 33 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Швалб, Антон Юрійович. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій [Текстььь] / А. Ю. Швалб> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 423-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
фывфывфыв: надзвичайна ситуація -- екстремальна ситуація -- професійна підготовка психологів -- поведінкові стратегії -- моделювання екстремальної ситуації -- навчальне моделювання Аннотация: У статті розглядаються питання можливості використання проектного підходу в навчальному моделюванні стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій. Розглядається можливість застосування принципів побудування екологічно-орієнтованих проектів для моделювання процесів взаємодії між постраждалими в результаті надзвичайної ситуації як альтернативу програмному, тактико-орієнтованому підходу. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 86 Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 283 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 36.00 грн. Содержание: Балл, Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки / Г. О. Балл. - С .6-22 фывфыв: соціальна поведінка, ціннісні орієнтири Моргун, В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій / В. Ф. Моргун. - С .23-44 фывфыв: світогляд людини, теорія особистості Тітов, І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості / І. Г. Тітов. - С .45-57 фывфыв: світогляд, свідомість Блинова, О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості / О. Є. Блинова. - С .58-70 фывфыв: соціальні стереотипи, світоглядні орієнтації Полєжаев, Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект / Д. В. Полєжаев. - С .71-85 фывфыв: ментальність, менталітет Лебединська, І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості / І. В. Лебединська. - С .86-96 фывфыв: ідентичність остобистості, культурна ідентичність Горбунова, В. В. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій / В. В. Горбунова. - С .97-111 фывфыв: цінності, командотворення, імпліцитні теорії Кряж, І. В. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців / І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. - С .112-125 фывфыв: екологічна ідентичність Рева, М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці / М. М. Рева. - С .126-139 фывфыв: життєва перспектива, життєві цілі Цибуляк, Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк. - С .140-154 фывфыв: професійна підготовка, майбутні вихователі Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку / Т. А. Яновська. - С .155-167 фывфыв: ідентичність, самовизначення, підлітки Лавріненко, В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань / В. А. Лавріненко. - С .168-185 фывфыв: ціннісно-смислова свідомість, смисложиттєва криза Завгородня, Олена Василівна. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я / О. В. Завгородня. - С .186-200 фывфыв: поведінкові стратегії, психологічне здоров'я, кризова ситуація Кривоконь, Наталія Іванівна. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи / Н. І. Кривоконь. - С .201-213 фывфыв: психологія соціальної роботи, складна життєва ситуація Харченко, А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті / А. С. Харченко. - С .214-229 фывфыв: гуманізація освіти, творчість Власова, Олена Іванівна. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості / О. І. Власова. - С .230-242 фывфыв: обдарованість, обдаровані школярі Пілецька, Любомира Сидорівна. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості / Л. С. Пілецька. - С .243-257 фывфыв: професійний розвиток, професійна мобільність Гончарова, Н. О. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .258-271 фывфыв: професійна підготовка, кар'єрні орієнтації Дворніченко, Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці / Л. Л. Дворніченко. - С .272-283 фывфыв: профорієнтація, самореалізація Коваленко, О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя / О. Г. Коваленко. - С .284-296 фывфыв: міжособистісне спілкування, літній вік Мирошник, О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя / О. Г. Мирошник. - С .297-309 фывфыв: професійна рефлексія, гуманістичні цінності, соціальна діяльність
фывфывфыв: психологія особистості -- особистість Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |