159.923-056.26+378-057.875-056.26(043.5)
Т 47


    Тищенко, Лілія Валеріївна.
    Психологічні особливості життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тищенко Лілія Валеріївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 194 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 168-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Життєві перспективи--Дисертації
фывфывфыв:
функціональні можливості -- життєві перспективи -- усвідомлення тілесності -- інклюзивне навчання -- психологічний супровід -- психологічна підтримка
Аннотация: Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з обмеженими функціональними можливостями яу етапу їх життєвого шляху і побудови власних життєвих перспектив. Представлено емпіричну модель зон проблематизації навчальної діяльності представників цієї категорії та доведено, що недостатній рівень сформованості психологічної структури учбово-професійної діяльності, низький рівень їх комунікативної компетентності та значні недоліки у загальній соціальній адаптованості стають провідними чинниками при виникненні психологічних та особистісних проблем у процесі побудови власних життєвих перспектив. Розроблено та експериментально апробовано структурно-функціональну модель психологічного супроводу та підтримки студентів з обмеженими функціональними можливостями, що сприяє позитивній побудові ними власних життєвіих перспектив. Впроваджено програму комплексної роботи з категорією студентів з обмеженими функціональними можливостями, яка може здійснюватися в рамках психологічної служби ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.98:61
Т 64


    Тохтамиш, Олександр Михайлович.
    Психологічний супровід дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з гіперактивністю та дефіцитом уваги [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Тохтамиш Олександр Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 215 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-215. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Гіперактивність--Дисертації
   Медична психологія--Дефіцит уваги--Дисертації

   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
дитяча гіперактивність -- імпульсивність -- дефіцит уваги -- психологічний супровід -- тактильний контакт -- ігротерапія -- контакт батьків
Аннотация: У дисертації розкриваються теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення процесу психологічного супроводу дітей з геперактивним розладом і дефіцитом уваги (ГРДУ). Дається теоретичний аналіз ступеня роздробленості проблеми у медико-психологічній та педагогічній літературі. Окрема увага приділяється аналізу теорій впливу соціального оточення на розвиток гіперактивного розладу з дефіцітом уваги. Виділяються значущі чинники, які збільшують ризик формування ГРДУ у ранньому віці. Аналізуються методи психологічної діагностики, психологічної корекції і психотерапії дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з ГРДУ. Пропонується авторська методика ескалації тактильного контакту (ЕТК) та досліджується її ефективність у порівнянні з ігротерапевтичною програмою психологічного супроводу дітей з гіперактивністю і дефіцитом уваги. В дисертації концептуально виділений та експериментально підтверджений один з найвпливовіших чинників ефективного психологічного супроводу дітей з гуперактивністю та дефіцитом уваги, яким є тактильний контакт.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.343:159.9/Ч-34-069458

    Чегі, Тіберій Тіберійович.
    Психологічний супровід навчально-службової діяльності курсантів-правоохоронців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чегі Тіберій Тіберійович ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 193 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 175-193. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Вікова психологія--Курсанти-правоохоронці--Дисертації

фывфывфыв:
курсанти-правоохоронці -- навчально-службова діяльність -- психологічний супровід -- діагностичні методи -- корекційно-розвивальні методи
Аннотация: У дисертації викладено теоретико-методологічне обгрунтування та вперше запропоновано практичне розроблення системи заходів психологічного супроводу навчально-службової діяльності курсантів правоохоронних спеціальностей, яка містить діагностичну та корекційно-розвивальну складові. На діагностичному етапі психологічного супроводу виявлено курсантів із недостатнім рівнем розвитку психологічних професійно важливих якостей і властивостей; курсантів із наявністю як порівняно стійких негативних особистісних змін та станів, так і порівняно нетривалих негативних відхилень у психічному та функціональних станах; визначено загальні та професійно-службові характерні риси курсантів, особливості їхніх порівняно стійких та динамічних психічних і функціональних станів. результати експериментального дослідження засвідчили ефективність розробленого методичного забезпечення корекційно-розвивального етапу психологічного супроводу і доцільність його використання із цією метою.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.98:37.091.2]:378.09
Е 15


    Євдокімова , Олена Олександрівна.
    Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Євдокімова Олена Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 435-467. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Педагогічна психологія--Навчально-виховний процес--Дисертації

фывфывфыв:
психологічна підтримка -- психологічний супровід -- особистісно-професійний розвиток -- суб`єкти освітнього процесу -- навчальна діяльність -- професійна діяльність -- самоактуалізація -- структурно-функціональна модель
Аннотация: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.946.3+37.043/Н 60-146562

    Ніщук, Галина Миколаївна.
    Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ніщук Галина Миколаївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 197 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

фывфывфыв:
мовленнєві відхилення -- першокласники -- правильне мовлення -- логопедична корекція -- психологічний супровід -- фрустрація -- спільна діяльність
Аннотация: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

316.614.5:173.7:316.362(043.5)
В 58


    Власова, Наталія Валеріївна.
    Соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин у сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічний клімат--Батьківсько-дитячі взаємини--Дисертації
фывфывфыв:
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- батьківсько-дитячі стосунки -- міжособистісні взаємини -- батьківсько-юнацькі стосунки -- батьківство -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Аннотация: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних і методичних підходів до проблеми розвитку батьківсько-дитячих взаємин у функціонуванні сім'ї. Виокремлено соціально-психологічні чинники розвитку батьківсько-юнацьких взаємин. Досліджено особливості батьківсько-юнацьких відносин за показниками узгодженості соціально-психологічних чинників з врахуванням гендерних характеристик взаємодії батьків та дітей у виконанні сімейних ролей. Представлено типологію сімей за показниками визначених соціально-психологічних чинників. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку міжособистісних взаємин батьків та дітей.''

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922:316.362.4:364-782.44
М 48


    Мельничук, Тетяна Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники забезпечення ефективності процесу усиновлення дітей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. І. Мельничук ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 276 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічні чинники--Усиновлення--Дисертації
фывфывфыв:
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- мотивація усиновлення -- успішність усиновлення -- СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ -- усиновлювачі -- батьківсько-дитячі взаємини -- соціально-психологічний клімат -- психологічний супровід
Аннотация: В роботі здійснено аналіз наукових джерел та узагальнено накопичений досвід функціонування сімей з дітьми в ситуації національного й міждержавного усиновлення. Науково обґрунтовано і перевірено методи вивчення психологічних аспектів феномену сім'ї в усиновленні. Дослідено та систематизовано соціально-психологічні чинники процесу усиновлення дітей в параметрах його ефективності. Розроблено психологічну модель забезпечення ефективності усиновлення дитини в сім ї та визначено підходи до її розбудови.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2.31+33
М 23


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Манилова, Лідія Михайлівна.
    Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текстььь] / Л. М. Манилова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 147-155 : рис. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- особливі освітні потреби -- діти з особливими потребами -- когнітивний розвиток дітей -- навчальний процес -- психологічний супровід -- комп'ютерні технології
Аннотация: В статті висвітлено проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я, їх інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічного супроводу розвитку і навчання цих дітей, їх успішної соціальної адаптації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.9.072.942.5-055.52
Ц 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Царькова, О. В.
    Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами [Текстььь] / О. В. Царькова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 468-478. - Бібліогр.: с. 475-476 (12 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
психодіагностика -- почуття провини -- бесіда -- спостереження -- сім'я -- модель сім'ї -- психологічний клімат -- психологічний супровід
Аннотация: Розглянуто необхідність проведення психологічної діагностики у сім'ях, де росте дитина з особливими потребами. Визначено основний психодіагностичний інструментарій, за допомогою якого можливо з'ясувати актуальний психоемоційний стан батьків. Розглянуто особливості побудови корекційної та терапевтичної роботи з родиною.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.9:316.6
В 29


    Венгер, Ганна Сергіївна.
    Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях [Текстььь] / Г. С. Венгер // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 125-137 : рис. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
рольові стосунки -- дистантна сім'я -- адаптаційні можливості -- психологічний супровід -- соціальне середовище -- внутрішньосімейні взаємини -- рольова взаємодія -- сімейні ролі
Аннотация: У статті описано вибірку дослідження, співвідношення між статтю і досвідом сімейних стосунків, співвідношення між типом сім'ї і рівнем освіти. Досліджено розподіл сімейних ролей у традиційній і дистантній сім'ях. Розглянуто зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім'ях. На основі аналізу наукових джерел визначено ієрархічну структуру сімейних ролей - взаємодій у традиційних і дистантних сім'ях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.922.73
П 78


    Прокопів, Людмила Ярославівна.
    Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності [Текстььь] / Л. Я. Прокопів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гіперактивність -- дефіцит уваги -- імпульсивність -- психологічний супровід -- психокорекція -- психоедукація -- дошкільники
Аннотация: Актуалізовано проблему психологічної корекції гіперактивності як розладу поведінки дошкільників. Охарактеризовано психологічні особливості розвитку гіперактивних дітей, на подолання і компенсацію яких спрямовані різноманітні методи психологічної корекції. Окреслено продуктивні психологічні методи раннього діагностування гіперактивності у дітей. Виокремлено методологічні підходи й обґрунтовано формат особливих умов, створених для ефективної підготовки дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги до навчання в школі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.972
Т 26


    Твардовская, Алла Александровна.
    Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки [Текстььь] / А. А. Твардовская // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 685-695 : рис. - Бібліогр.: с. 694 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- порушення розвитку у дітей -- лекотека -- комунікативні здібності -- дошкільники -- діагностико-корекційна робота -- психологічний супровід
Аннотация: Представлено результати емпіричного дослідження, спрямованого на оцінку рівня сформованості комунікативної компетенції дітей з комплексними порушеннями розвитку, які відвідують Лекотеку. У статті розкрито результати дослідження з виявлення особливостей розвитку комунікативних здібностей дошкільників з використанням розробленої програми, що включала дослідження передумов комунікативної діяльності, а також невербальних і вербальних компонентів комунікації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


371
Ц 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Цавалюк, Тетяна Олександрівна.
    Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів [Текстььь] / Т. О. Цавалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
дидактичні ігри -- інтелектуальні почуття -- психологічний супровід -- розумова діяльність
Аннотация: Розкрито основні завдання інтелектуального розвитку (формування правильних уявлень про навколишній світ, розвиток пізнавальних психічних процесів, розвиток пізнавальних психічних умінь і навичок; формування найпростіших способів розумової діяльності), як основного чинника успішності психологічного супроводу формування інтелектуальних почуттів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


378.013.77:338.48-051
С 77


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Старова, Ю. В.
    Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу [Текстььь] / Ю. В. Старова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 268-275. - Бібліогр.: с. 274 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологічний супровід -- управлінська діяльність -- мотивація -- особистісна сфера -- професійне самовизначення -- професійна соціалізація
Аннотация: Визначено поняття психологічного супроводу підготовки до управлінської діяльності менеджерів. Надано основні методичні рекомендації для суб'єктів навчально-виховного процесув університеті, які сприятимуть цілеспрямованій підготовці до управлінської діяльності менеджерів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(06)
П 86


    Манилова, Лідія Михайлівна.
    Діти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текст] / Л. М. Манилова // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 71-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (21 назва) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивна освіта -- когнітивний розвиток дітей -- психологічний супровід -- навчальний процес -- інформаційно-комп'ютерні технології -- соціальна адаптація
Аннотация: Завдання системи освіти - у навчанні та вихованні підростаючого покоління, в т. ч. і дітей з обмеженими можливостями. Один із перспективних напрямків освіти таких дітей є їх інклюзивна освіта в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічний супровід розвитку і навчання, їх успішна соціальна адаптація та включення в життя спільноти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


378
Ш 33


    Швалб, Ю. М.
    Майбутнє і сьогодення студентів з обмеженими функціональними можливостями: психологічні аспекти [Текст] : монография / Ю. М. Швалб, Л. В. Тищенко. - К. : Основа, 2015. - 239 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-699-822-7 : 15.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
СТУДЕНТИ -- ІНВАЛІДНІСТЬ -- СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ -- МАЙБУТНЄ -- обмежені функціональні можливості -- ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тищенко, Лілія Валеріївна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

159.923.33+316.613]:37.07-051(043.5)
Ш 12


    Шаумян, Олена Геворківна.
    Соціальні норми менеджерів освіти в процесі прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. Г. Шаумян ; наук. кер. Є. В. Гейко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 216-243. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Прийняття рішень
фывфывфыв:
професійне становлення -- управлінська діяльність -- цінності особистості -- професійна підготовка -- управлінські рішення -- прийняття рішень -- соціальні норми -- менеджери освіти -- психологічний супровід
Аннотация: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз досліджень соціальних норм у менеджерів освіти. Обґрунтовано змістовно-смисловий контекст формування нормативно-ціннісного ставлення до управлінської діяльності як основної психологічної тенденції розвитку особистості. Виявлено показники соціальних норм при прийнятті рішень та здійснено порівняльний аналіз прояву нормативно-ціннісного ставлення у студентів - майбутніх менеджерів освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гейко, Євгенія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії [Текстььь] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
здібності -- розвиток здібностей -- психологічна діагностика -- психологічний супровід
Аннотация: Визначаються фактори інтелектуальних та творчих потенцій дітей, зокрема зовнішні. Описуються причини, що перешкоджають реалізації потенціалудітей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)


372
А 43


    Кабанцева, А. В.
    Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку [Текст] / А. В. Кабанцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
діти дошкільного віку -- психічне здоров'я -- емоції -- відчуття -- збереження та зміцнення здоров'я -- психологічний супровід -- розвиваюча програма -- арт-терапія
Аннотация: Стаття присвячена вивченню проблеми збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Викладений матеріал має аналіз останніх досліджень, визначені головні змістовні та організаційні аспектипобудови роботи у напрямку збереження та зміцнення психічного здоров'я, розкрито структурні компоненти, зміст та завдання створення розвиваючої програми, а також представлені найбільш ефективні форми та техніки роботи на заняттях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(57.026)
А 43


    Марценюк, Марина Олексіївна.
    Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості [Текст] / М. О. Марценюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 256-266. - Бібліогр.: с.265 (4 назви)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
психологічний супровід -- словесна творчість -- психічний розвиток -- психологічне консультування -- взаємодія -- наслідування -- спільна діяльність -- людська культура
Аннотация: У статті розглядається та аналізується процес словесної творчості як одна із форм психологічного супроводу дитячого розвитку. Підкреслюється унікальність ролі сім'ї і дитячо-батьківських стосунків у формуванні і розвитку мови, мовлення, словесної творчості в різні періоди життя дитини: домовленнєвий період і мовленнєвий. Висвітлюються різні форми словесної творчості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)