159.922.8-057.875+316.62
К 66


    Корнієнко, Інокентій Олександрович.
    Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Корнієнко Інокентій Олександрович ; наук. кер. Щербан Т. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 230-256. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Копінг-поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
важка ситуація -- ситуація неуспіху -- опанування -- копінг-ресурси -- стратегії копінг-поведінки -- копінг-стилі -- тренінг -- опанувальна компетентність -- професіоналізація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі опанування особистістю студента ситуацій неуспіху у процесі первинної професійної підготовки. У роботі визначено місце феномену копінг-поведінки у складі сучасних психологічних категорій. Визначено, що успішне становлення професійної складової особистості студента передбачає наявність конструктивних копінг-стратегій. У дисертації розширено і конкретизовано з позицій ситуативно-особистісного підходу зміст поняття опанувальної поведінки, аналізуються основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання проблеми опанування, висувається ідея,що вибір та застосування копінг-стратегій перебуває в залежності від змісту і способу репрезентації у свідомості студента ситуацій неуспіху, системи взаємовідносин з оточуючим соціальним середовищем, від наявних ресурсів та властивостей особистості. Обгрунтовано, що повноцінне становлення суб"єкта опанувння не відбувається стихійно, але не включає до себе, як активність щодо пристосування, так і фактичні дії, які перетворюють ситуацію. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку конструктивності опанувальної поведінки студентів молодших курсів постає психокорекційна програма, побудована у формі соціально-психологічного тренінгу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.96:613.6-055
Г 75


    Грандт, Вікторія Вікторівна.
    Копінг-ресурси як чинник збереження професійного здоров'я особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Грандт Вікторія Вікторівна; наук. кер. Вірна Ж. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 245 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 219-245. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійне здоров'я --Дисертації
фывфывфыв:
професійне здоров'я -- копінг-поведінка -- копінг-ресурси -- фахівці екстрених служб
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню копінг-ресурсів як чинників збереження професійного здоров'я представників екстрених служб. У роботі обґрунтовано основні компоненти і фактори професійного здоров'я особистості та побудовано теоретичну модель копінг-ресурсів професійного здоров'я фахівців естрених служб. Конкретизовано фактори збереження професійного здоров'я фахівців екпрених служб. Запропоновано прграму психопрофілактичних заходів щодо збереження професійного здоров'я.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Вірна, Жанна Петрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.27:159.922.73
К 26


    Карпа, Мар'яна Ігорівна.
    Особливості психосоціального розвитку сиблінгів дітей з психофізичними вадами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карпа Мар'яна Ігорівна ; наук. кер. Католик Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 214 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психосоціальний розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Діти з психічними вадами--Дисертації

фывфывфыв:
СИБЛІНГОВА ВЗАЄМОДІЯ -- діти з психофізичними вадами -- сиблінги неповносправних дітей -- психосоціальна адаптація -- самосприйняття -- адаптаційні ресурси -- ПСИХОКОРЕКЦІЙНА РОБОТА -- психосоціальний розвиток
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження детермінант розвитку особистості у контексті взаємодії з неповносправним сиблінгом. Здійснено експериментальне дослідження самооцінки, складників психоемоційної сфери, рис характеру, психосоціальної адаптації сиблінгів дітей з фізичними вадами. Встановлено, що такі сиблінги переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на психологічну адаптацію. Розроблено та апробовано теоретико-методологічні засади профілактичної та корекційної роботи з сиблінгоами молодшого шкільного віку, що містить програму групових занять з батьками та групову психокорекційну роботу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.944.4:35.08
К 93


    Куриця, Денис Іванович.
    Психологічні чинники професійного стресу у держслужбовців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Куриця Денис Іванович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 362 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-226. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Професійний стрес--Дисертації
фывфывфыв:
персонал держадміністрації -- професійний стрес -- професіональні ресурси -- компетентність у часі -- КОПІНГ-стратегії -- соціально-психологічний рівень розвитку групи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників професійного стресу у держслужбовців. У роботі проаналізовано основні підходи до визначення сутності державного управління та ролі державної служби в його здійсненні. Виділено основні організаційно-психологічні проблеми в діяльності держслужбовців, які обумовлюють виникнення професійного стресу. Представлено модель професійного стресу в держслужбовців. Проаналізовано рівень професійного стресу в держслужбовців. Виявлено потребу держслужбовців в антистресових програмах. Розроблено тренінг психологічної підготовки держслужбовців до профілактики та подолання професійного стресу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки [Текстььь] / Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 11-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
поведінка -- життєстійкість -- стрес -- психічне здоров'я -- ресурси особистості -- адаптація
Аннотация: У статті наведено особливості прояву стресових переживань особистості на психологічному рівні: аналізуються характерні перебудови в мотиваційній структурі діяльності, роль емоційних регулювальників поведінки, стійкість різних когнітивних функцій, що забезпечують ефективність переробки інформації, індивідуальні прийоми компенсації і подолання труднощів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.923.5
С 79


    Стельмащук, Христина Романівна.
    Психологічні фактори подолання стресу [Текстььь] / Х. Р. Стельмащук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
адаптація -- стрес -- стресостійкість -- стресогенні фактори -- емоційна сфера -- копінг-ресурси -- я-концепція -- локус-контроль -- самоефективність -- когнітивний розвиток -- афіляція -- емпатія -- соціальна підтримка
Аннотация: Зроблено спробу виділити вміння, ресурси особистості, а також умови середовища, які здійснюють комплексний вплив на особистість і забезпечують їй оптимальну адаптацію до стресових факторів. Проаналізовано етапи процесу оволодіння стресовими ситуаціями та описано різноманітні методи подолання. Також встановлено ресурси. що допомагають впоратися зі стресогенними ситуаціями. Здійснено аналіз особливостей копінг-процесу, факторів, що впливають на його ефективність.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2015. - 399 с. - ISSN 2072-4772. - 44.00 грн.
    Содержание:
Вольнова, Л. М. Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки / Л. М. Вольнова. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 12 (18 назв) : табл.
Гладій, Г. І. Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі / Г. І. Гладій. - С .15-21. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру / А. М. Грись. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
Данильченко, Т. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя / Т. В. Данильченко. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38 (10 назв) : табл.
Дуркалевич, І. В. Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей / І. В. Дуркалевич. - С .40-51. - Бібліогр.: с. 47-49 (31 назва) : табл.
Дьоміна, Г. А. Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами / Г. А. Дьоміна. - С .52-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (9 назв)
Красілова, Ю. М. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених / Ю. М. Красілова. - С .59-70. - Бібліогр.: с. 68 (16 назв)
Лєскова, Л. Ф. Проблема професійної соціалізації особистості в системі управління соціальною роботою / Л. Ф. Лєскова. - С .71-78. - Бібліогр.: с. 77 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію / Л. М. Литвинчук. - С .79-87. - Бібліогр.: с. 87 (5 назв)
Максим, О. В. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .88-96. - Бібліогр.: с. 95 (5 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як фактор девіантної поведінки дітей / Н. Ю. Максимова. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 104 (2 назви)
Манілов, Ігор Феліксович. Комплексна сугестивна психокорекція девіантної поведінки юнаків та підлітків / І. Ф. Манілов. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 114 (12 назв)
Мельничук, О. Б. Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами / О. Б. Мельничук. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 121-122 (12 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Особливості економічної соціалізації дітей в прийомних сім'ях / Т. І. Мельничук. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (14 назв)
Меркулова, Ю. В. Особливості медіації під час проведення переговорів про примирення сторін в юридичному конфлікті / Ю. В. Меркулова. - С .134-142. - Бібліогр.: с. 141 (6 назв)
Мицько, В. М. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів / В. М. Мицько. - С .143-151. - Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв) : табл.
Мірошниченко, Оксана Миколаївна. Організація соціально-виховної та психологічної роботи з неповнолітніми, які перебувають у конфлікті з законом / О. М. Мірошниченко. - С .152-159. - Бібліогр.: с. 158 (6 назв)
Недибалюк, О. С. Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених / О. С. Недибалюк. - С .160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (10 назв) : рис.
Некіз, Т. А. Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками / Т. А. Некіз. - С .170-177. - Бібліогр.: с. 177 (5 назв)
Новікова, К. М. Роль психологічної установки у формуванні девіантної поведінки / К. М. Новікова. - С .178-186. - Бібліогр.: с. 185-186 (9 назв) : рис.
Павлюк, М. М. Феномен самостійності в контексті адаптивних процесів / М. М. Павлюк. - С .187-197. - Бібліогр.: с. 195-196 (9 назв)
Попелюшко, Роман Павлович. Особливості психологічної реабілітації учасників бойових дій засобами природничої рекреації / Р. П. Попелюшко. - С .198-206. - Бібліогр.: с. 205 (10 назв)
Прахова, С. А. Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації / С. А. Прахова. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 213-214 (19 назв)
Ростомова, Л. М. Феномен ненависті й питання формування толерантності у стосунках між дітьми / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (13 назв)
Рябовол, Т. А. Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму / Т. А. Рябовол. - С .228-236. - Бібліогр.: с. 235 (11 назв)
Синишина, В. М. Реабілітація учасників АТО методами психологічної допомоги / В. М. Синишина. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
Соломка, Едуард Тіберійович. Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці / Е. Т. Соломка, У. Б. Михайлишин. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 253-254 (14 назв)
Старков, Денис Юрійович. Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів / Д. Ю. Старков. - С .256-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (10 назв)
Старова, Ю. В. Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу / Ю. В. Старова. - С .268-275. - Бібліогр.: с. 274 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку / А. Д. Терещук. - С .276-283. - Бібліогр.: с. 282-283 (4 назви)
Ткач, Богдан Миколайович. Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід / Б. М. Ткач. - С .284-294. - Бібліогр.: с. 292-293 (16 назв)
Товстокора, Ю. В. Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності / Ю. В. Товстокора. - С .295-303. - Бібліогр.: с. 302 (12 назв)
Тягур, В. М. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи / В. М. Тягур. - С .304-314. - Бібліогр.: с. 312 (12 назв)
Тягур, Л. М. Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку / Л. М. Тягур. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (5 назв)
Угрин, Ольга Георгіївна. Статеві особливості осіб з різним рівнем готовності до професійної самореалізації / О. Г. Угрин. - С .324-331. - Бібліогр.: с. 330 (9 назв) : рис.
Уханова, А. И. Родительское участие как фактор психического здоровья украинских подростков / А. И. Уханова. - С .332-346. - Бібліогр.: с. 341-343 (37 назв) : рис.
Федоровічева, О. Л. Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії / О. Л. Федоровічева. - С .347-354. - Бібліогр.: с. 354 (1 назва)
Хомчук, О. П. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків / О. П. Хомчук. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 361-362 (11 назв)
Чопик, С. В. Роль рівня домагань у процесі адаптації особистості в соціумі / С. В. Чопик. - С .364-371. - Бібліогр.: с. 368-369 (15 назв)
Широкая, А. О. Особливості інтелекту безпритульних та бездоглядних дітей / А. О. Широкая [и др.]. - С .372-381. - Бібліогр.: с. 381 (9 назв)
Другие авторы: Кузьо І. М., Кубай І. А., Франчук А. О.
Щербина-Прилука, В. М. Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою / В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. - С .382-393. - Бібліогр.: с.391-392 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Франчук, А. О.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.5
М 70


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мицько, В. М.
    Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів [Текстььь] / В. М. Мицько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 143-151 : табл. - Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
НАСИЛЛЯ -- ВІРТУАЛЬНЕ комунікативне СЕРЕДОВИЩЕ -- контент-аналіз -- ІНТЕРНЕТ-ресурси -- ВЕБ-форуми -- СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- блоги
Аннотация: У статті представлені результати контент-аналізу семантичної категорії "насилля" у віртуальному комунікативному середовищі за частотою її використання у деяких типах Інтерент-ресурсів та в площині загального переважання за окремими веб-сайтами. Стаття містить результати трьох етапів емпіричного дослідження, проведеного у різні часові проміжки (2013,2014,2015 рр.).


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.923.33
Ф 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Федоровічева, О. Л.
    Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії [Текстььь] / О. Л. Федоровічева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 347-354. - Бібліогр.: с. 354 (1 назва)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психодрама -- психоемоційний стан -- діти-переселенці -- вивчення географії
Аннотация: Розкрито теоретичні аспекти методу психодрами та ресурси його у контексті розуміння суспільних процесів та механізмів взаємодії особистості і групи. Зокрема акцентовано увагу на можливостях психодрами з метою трансформації негативних емоційних станів дітей-переселенців на позитивні та адаптації їх до нового соціокультурного середовища.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


373.5.035:801.73
П 77


   
    Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу [Текст] : практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - 362 с. : табл. - ISBN 978-966-2305-70-8 : Б. ц.
    Содержание:
Чепєлева, Наталія Василівна. Самопроектування як чинник розвитку особистості / Н. В. Чепєлева. - С .8-13. - Бібліогр.: с. 13 (8 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Розвиток в учнів здатності до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 77 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє / М. Л. Смульсон. - С .78-81. - Бібліогр.: с. 81 (8 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю / О. О. Зарецька. - С .82-88. - Бібліогр.: с. 88 (8 назв)
Чепєлева, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій та автор власного життя / Н. В. Чепєлева. - С .118-123. - Бібліогр.: с. 123 (8 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування / О. М. Шиловська. - С .124-131. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наратив - презентація себе / О. В. Зазимко. - С .132-135. - Бібліогр.: с. 135 (4 назви)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації / О. О. Зарецька. - С .150-155. - Бібліогр.: с. 155 (15 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наративні технології в освоєнні нового змісту / О. В. Зазимко. - С .156-159. - Бібліогр.: с. 159 (2 назви)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики / О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. - С .160-166. - Бібліогр.: с. 166 (2 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу / С. Ю. Гуцол. - С .179-184. - Бібліогр.: с. 184 (14 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах / І. Л. Гудінова. - С .185-190. - Бібліогр.: с. 190 (15 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу / Т. С. Гурлєва. - С .191-199. - Бібліогр.: с. 198-199 (21 назва)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід / Н. Д. Володарська. - С .200-207. - Бібліогр.: с. 207 (9 назв)
УДК
Рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв:
наратив -- дитячий вік -- герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

373.5.035:801.73
П 77


    Гуцол, Світлана Юріївна.
    Міфологічні ресурси освітнього дискурсу [Текст] / С. Ю. Гуцол // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 179-184. - Бібліогр.: с. 184 (14 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
психологічна герменевтика -- наратив -- освітній дискурс -- розвиток особистості -- статус освіти -- міфологізація освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.9:070
Н 72


    Нойфельд, Віра.
    Чого вчить українців сьогодні "Слово о полку Ігоревім" або осмислення сучасної кризової ситуації України на основі психологічно-літературного аналізу архетипів української ментальності [Текстььь] / В. Нойфельд // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 151-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (11 назв)
УДК
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
народна ментальність -- фемінінна енергія -- маскулінна енергія -- психологічні ресурси для подолання кризи
Аннотация: Проводиться психологічний аналіз перших записаних творів української і німецької літератури з метою виявлення характерних архетипів народної ментальності. Визначаються ресурси і дефіцити національного характеру в юнгівських термінах динаміки маскулінної і фемінної енергії, Логосу і Еросу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
фывфыв: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
фывфыв: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
фывфыв: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
фывфыв: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
фывфыв: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
фывфыв: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
фывфыв: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
фывфыв: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
фывфыв: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
фывфыв: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
фывфыв: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
фывфыв: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
фывфыв: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
фывфыв: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
фывфыв: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
фывфыв: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
фывфыв: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
фывфыв: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
фывфыв: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
фывфыв: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
фывфыв: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
фывфыв: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
фывфыв: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
фывфыв: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
фывфыв: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
фывфыв: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
фывфыв: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
фывфыв: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
фывфыв: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
фывфыв: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
фывфыв: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
фывфыв: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
фывфыв: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
фывфыв: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
фывфыв: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
фывфыв: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
фывфыв: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
фывфыв: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
фывфыв: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
фывфыв: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
фывфыв: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
фывфыв: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
фывфыв: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
фывфыв: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
фывфыв: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
фывфыв: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(57.026)
А 43


    Волеваха, Сергій Вікторович.
    Особливості сприймання зовнішнього соціального середовища учасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.) [Текст] / С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 81-91 : табл. - Бібліогр.: с. 90-91 (15 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
зовнішнє соціальне середовище -- психологічний емпауермент -- громадські організації -- значимість -- компетентність -- автономія -- впливовість -- ресурси
Аннотация: Стаття присвячена виявленню особливостей зовнішнього соціального середовища громадських організацій низового рівня України та США. Дослідження показало, що громадські організації обох країн у цілому досить активно взаємодіють з різними соціальними групами та інституціями їх зовнішнього соціального середовища.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Волеваха, Ірина Борисівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(57.026)
А 43


    Журов, Вадим Володимирович.
    Аналіз концепції життєвої стійкості [Текст] / В. В. Журов, Н. А. Бієнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 135-150. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
адаптивні можливості -- ресурси особистості -- трансординарна ситуація -- психогенні посттравматичні розлади -- копінг-стратегії -- пассіонарність -- особистісний адаптивний потенціал -- хардінес
Аннотация: Розгляд концепцій життєвої стійкості та їх аналіз є актуальним при наймі в двох аспектах: по-перше, аналіз адаптивних можливостей людини в складному повсякденному бутті - ресурси особистості; по-друге аналіз можливостей людини виживати в трансординарних ситуаціях і протистояти їм. В рамках гуманістичної психології були розроблені питання подолання людьми важких життєвих ситуацій і винайдення ресурсів для опанування стресом.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бієнко, Н.А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз [Текстььь] / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 126-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (13 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П

фывфывфыв:
життєва криза -- копінг-стратегія -- особистісні ресурси -- подолання життєвої кризи -- психологічні ресурси -- ресурсні канали особистості
Аннотация: У статті особлива увага приділяється аналізу психологічних ресурсів і ресурсних каналів особистості. Окреслені перспективи емпіричних досліджень проблеми активізації особистістю власних психологічних ресурсів подолання життєвих криз.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Войтович, Марія Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)


154
С 70


   
    Соціальна психологія бідності [Текст] : монографія / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України ; ред. В. О. Васютинський. - Київ : Міленіум, 2016. - 294 с. - ISBN 978-966-8063-83-16 : 18.00 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
бідність -- освітня кар'єра -- професійне самовизначення -- психологічні ресурси -- підвищення самоефективності

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Васютинський, Вадим Олександрович \ред.\; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(57.026)
А 43


    Вернік, Олексій Леонідович.
    Життєві цілі і життєві задачі як психологічна основа життєдіяльності [Текст] / О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 39-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (16 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
життєдіяльність -- діяльність -- життєві цілі -- життєві задачі -- життєві ресурси -- життєва ситуація
Аннотация: В статті окреслено основні напрямки психологічного дослідження життєдіяльності особистості у розрізі життєвих цілей, які вона собі ставить і відповідних цілях життєвих задач, які вона вирішує. Життєдіяльність можна розглядати особливим психологічним поняттям, яке має власний специфічний зміст відмінний від категорії діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи [Текстььь] / А. М. Грись, С. Д. Максименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 102-113 : табл. - Бібліогр.: с. 112 (2 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
військовослужбовці -- психологічний запит -- травма -- ресурси -- психологічна реабілітація
Аннотация: У статті наведено фрагменти практичної діяльності психологів із військовослужбовцями. що повернулись із зони АТО. Зосереджено увагу на окремих орієнтирах для психологів, які включають як напрямки роботи психолога: просвітницьку, психодіагностичну, корекційну, так і конкретні методи та техніки роботи у різних модальностях психотерапії. Зазначено про необхідність побудови теоретичних моделей реабілітаційного процесу та розробці практичних рекомендацій для психологів на основі нових досліджень щодо адаптації та посттравматичного оновлення військовослужбовців, вибудовування ними меж безпечного особистісного простору.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Максименко , Сергій Дмитрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. В.
    Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО [Текстььь] / О. В. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 323-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
учасники бойових дій -- психологічна допомога -- психологічний захист -- копінг-стратегії -- психологічні ресурси -- адаптація -- посттравматичне зростання
Аннотация: Стаття присвячена визначенню впливу копінг-стратегій учасників АТО на їх адаптацію після демобілізації. За результатами проведеного емпіричного дослідження визначено вікові особливості копінг-стратегій учасників АТО. Встановлено, що досліджувані учасники АТО незалежно від віку мають ресурси для соціальної адаптації та постстресового зростання у повоєнному житті, а при організації реабілітаційного процесу необхідно базуватися на наявних у них адаптивних копінг-стратегіях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)