371.015
А 43


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій [Текст] / З. Я. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
педагогічна взаємодія -- стиль управління -- ефективність керівництва -- конфлікти -- мотивація
Аннотация: Проведено дослідження щодо визначення стилю керівництва педагогічним колективом, мотивації до роботи, способів та методів поведінки в конфліктній ситуації з учнівським колективом, детермінант ефективності діяльності керівництва та ставлення керівника до колективу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)


154
А 43


    Клочко, А. О.
    Теоретичні аспекти дослідження стилю управління в керівників освітніх організацій [Текст] / А. О. Клочко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 29-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (20 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
освітня організація -- стиль -- керівництво -- управління -- стиль керівництва -- стиль управління
Аннотация: У статті проведено аналіз наукових підходів до визначення стилю управління керівників освітніх організацій. Теоретично обґрунтовано співвідношення понять «стиль управління» і «стиль керівництва» із розглянутих вихідних положень про співвідношення управління та керівництва. Представлено наукові дослідження щодо виявлення психологічних особливостей стилів управління керівників освітніх організацій у сучасних умовах трансформацій. Складено психологічну характеристику авторитарного, демократичного та ліберального стилів управління.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Тренінгова програма "Психологія розвитку інноваційних стилів управління в менеджерів освітніх організацій": завдання, основні тематичні модулі та інтерактивні техніки [Текст] / Л. М. Карамушка, А. О. Клочко // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2019. - № 4 (18). - С. 46-61. - Бібліогр.: С. 60-61
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія

фывфывфыв:
освітні організації -- стиль управління -- традиційні стилі управління -- інноваційні стилі управління -- тренінгова програма -- структура тренінгової програми -- тренінгові модулі -- інтерактивні техніки


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \за наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \за наук. ред.\; Клочко, А. О.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.944.4:373.5.091.113-05(043.5)
С 53


    Снігур, Юлія Сергіївна.
    Організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегії керівниками закладів загальної середньої освіти [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / Ю. С. Снігур ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 222 с. : табл. + 1 додатки 61 с. - Бібліогр.: с. 200-222 (235 назв). -
УДК

фывфывфыв:
освітні організації -- заклади загальної середньої освіти -- керівники -- копінг-стратегії -- види копінг-стратегій -- організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегій -- організаційний розвиток -- задоволеність організацією -- стиль управління -- активність -- оптимізм -- тайм-синдром менеджера -- тренінгова програма
Аннотация: У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено організаційно-психологічні чнники вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. Розкрито сутність організації, особливості закладів загальної середньої освіти як освітніх організацій, зміст управлінської діяльності керівників цих закладів в сучасних умовах. Визначено зміст копінг-стратегій керівників закладів загальної середньої освіти, які являють собою сукупність когнітивних, емоційних та поведінкових зусиль, спрямованих на подолання труднощів в процесі здійснення управлінської діяльності в умовах професійного стресу. Охарактеризовано організаційно-психологічні чинники мікроівня, які можуть впливати на вибір керівниками копінг стратегій.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)