37.011.3-051+37.013+81'233
Т 35


    Терещук, Сергій Володимирович.
    Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещук Сергій Володимирович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 253 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
фывфывфыв:
комунікативна діяльність -- комунікативний потенціал -- педагогічна діяльність -- комунікативна підготовка -- студентська група -- майбутній педагог
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Некіз, Т. А.
    Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студентському віці [Текстььь] / Т. А. Некіз // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 100-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (4 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
конфлікт -- психодрама -- стиль поведінки -- групова психотерапія -- студентська група
Аннотация: У статті висвітлено особливості застосування психодрами у процесі вирішення конфліктів у студентському віці. Обґрунтовано доцільність застосування при виникненні конфліктів у студентській групі та усвідомленні домінуючих стратегій поведінки у конфлікті студентів. Охарактеризовано стилі конфліктної поведінки та передумови створення і підтримки у відносинах між людьми високої культури спілкування, взаєморозуміння та співробітництва, функціонального і соціального партнерства. Емпіричним шляхом виявлено середній рівень конфліктності студентів I-го та III-го курсів, а також динаміку стратегій поведінки у конфлікті на різних курсах навчання. Розкрито можливості впливу на конфліктологічну компетентність студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)