159.955.4+37.015.3:159,954
С 12


    Сабо, Анна Юрьевна.
    Рефлексія як чинник розвитку художньої творчості учнів музичних шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сабо Анна Юріївна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 194 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

фывфывфыв:
підлітки -- музична творчість -- художня творчість -- творче сприймання -- особистісна рефлексія -- спільна діяльність -- комунікація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено впливу особистісної рефлексії та спільної діяльності на розвиток творчого сприймання і загалом творчих здібностей підлітків-учнів музичних шкіл. У роботі поглиблено розуміння ролі особистісної рефлексії в художній товорчості, зокрема і в творчому сприйманні. З'ясовано залежність творчого сприймання музики підлітками від сформованості в них рефлексивних умінь і спільної діяльності. Розкрито роль поєднання розвитку особистісної рефлексії та спільної діяльності у вдосконаленні творчих здібностей підлітків. Удосконалено методичні засоби формування в підлітків умінь і навичок рефлексії і спільної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, ул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Марусинець, Мар'яна Михайлівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922
Б 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Активізація творчого сприймання на етапі дитинства [Текстььь] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
дошкільники -- творче сприймання -- стимулювання
Аннотация: Завдання дослідження - віднайдення дійових форм та засобів розвитку перцептивних дій дошкільників, стимулювання їх творчого сприймання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.955
В 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку [Текстььь] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- структурність сприймання -- розуміння
Аннотация: Представлено результати дослідження психологічних особливостей творчого сприймання дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприймання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямками : розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин , розумінню зображеногого.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.928
К 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак [Текстььь] / Е. В. Кіричевська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
творче сприймання -- релігійна інформація -- духовність -- символ -- образ -- символ
Аннотация: В межах дослідження смислового поля релігійних форм та видів інформації розкривається значення образу, знаку, символу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.954
М 42


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Медведева, Надія Віталіївна.
    Спостережливість як індикатор творчого сприймання [Текстььь] / Н. В. Медведева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
образ -- перетворююче бачення -- спостережливість -- спостереження -- сприймання -- творче сприймання -- художнє сприймання -- перцепція -- творчість -- увага
Аннотация: Представлено дослідження психологічних закономірностей творчого сприймання в руслі єдиної стратегіально-діяльнісної теорії. Проаналізовано роль спостережливості у творчому сприйманні. Сприймання, як і інші психічні процеси, розглядається в контексті певних когнітивних процесів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.9
Т 66


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Третяк, Тетяна Миколаївна.
    Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту [Текстььь] / Т. М. Третяк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
творче сприймання -- інформація -- стратегія -- трансформація інформації -- творче сприймання інформації
Аннотация: Формулюються вимоги до експериментальних завдань, які можуть бути реалізовані з метою вивчення впливу несприятливих факторів (дефіциту інформації) на процес сприймання умови творчої задачі. Аналізується діагностичний потенціал задач на вільне конструювання. Розглядаються особливості прояву двох основних типів творчого сприймання учнями інформації при розв'язуванні експериментальної задачі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


159.955
В 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці [Текстььь] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
творче сприймання -- розуміння -- естетичний розвиток -- дошкільний вік
Аннотация: У статті представлено результат дослідження психологічних особливостей творчого сприймання і розуміння дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприцмання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямами - розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин, розумінню зображеного.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Медведєва, Надія Віталіївна.
    Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці [Текст] / Н. В. Медведєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 278-288. - Бібліогр.: с. 288 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
сприймання -- творче сприймання -- художнє сприймання -- перцепція -- творчість
Аннотация: В статті аналізується проблема сприймання, розглядаються різні погляди, визначення і концепції сприймання в психології. Основна увага сконцентрована на проблемі художнього сприймання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Реабілітація творчого сприймання [Текстььь] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 40-48. - Бібліогр.: с. 48 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
естетичне сприймання -- творче сприймання -- стимулювання -- реабілітація
Аннотация: Вирішальним завданням виховання та розвитку особистості є формування сенсорного досвіду, спостережливості, перцептивних дій, стимулювання виникнення феноменів творчого сприймання. Застосування системи творчих завдань, ігор, комплексу умов та розвивальних прийомів забезпечить цілеспрямовану активізацію сенсорно-перцептивних, мисленнєвихпроцесів, становлення сенсорного, естетичного досвіду творчого бачення світу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей [Текстььь] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 77-87. - Бібліогр.: с. 84-86 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- цілісність -- осмисленість сприймання -- впізнавання -- інтерпретація -- нова інформація -- старший дошкільний вік
Аннотация: У статті представлено результати дослідження перцептивних процесів у дошкільному віці, зокрема вивчення загальних особливостей проявів творчого сприймання нової інформації, поданої у формі різноманітних завдань на впізнавання, коментування, інтерпретацію. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації [Текстььь] / Е. В. Кіричевська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 140-152. - Бібліогр.: с. 1151-152 (12 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творче сприймання -- релігійна інформація -- духовність -- символ -- образ -- знак -- метафора
Аннотация: У статті представлений стратегіальний підхід у дослідженні процесу творчого сприймання релігійної інформації з метою подальшого розвитку основних положень системно-стратегіальної концепції діяльності. Наші дослідження показали, що в юнацькому віці присутні прояви творчого сприйняття релігійної інформації, такі як вміння здійснювати аналіз продуктів релігійної творчості знаково-символічної, образної, архетипічної форми.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Медведєва, Надія Віталіївна.
    Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського [Текстььь] / Н. В. Медведєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 229-238. - Бібліогр.: с. 237-238 (4 назва)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
культурно-історична теорія розвитку Л. С. Виготського -- художні образи -- сприймання -- творче сприймання -- художнє сприймання -- перцепція -- творчість
Аннотация: У статті аналізується проблема сприймання, зроблено сприбу розглінути висунуту проблему в контексті дослідження процесів зовнішнього опосередкування діяльності, а саме процесів інтеріоризації та екстеріоризації щодо проблеми вивчення психологічних закономірностей творчого сприймання реальності, в межах культурно-історичної теорії розвитку вищих психічних функцій Л. С. Виготського.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Віготський, Л. С. \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)


159.937+159.954.4](072)
О-64


   
    Організація творчого сприймання на різних рівнях [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 57 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Методологічні засади формування прийомів творчого сприймання / В. О. Моляко. - С. 4-9
Біла, Ірина Миколаївна. Виховання творчого сприймання у дітей дошкільного віку / І. М. Біла. - С. 9-20
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Оптимізація сприймання дітьми художніх інформаційних структур / Н. А. Ваганова. - С. 20-27
Латиш, Наталія Михайлівна. Розвиток творчого конструювання у дітей молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С. 27-31
Медведєва, Надія Віталіївна. Стимуляція художнього сприймання молодших школярів / Н. В. Медведєва. - С. 31-36
Найдьонова, Л. М. Сприймання екранної інформації в підлітковому віці / Л. М. Найдьонова. - С. 36-39
Третяк, Тетяна Миколаївна. Розвиток творчого сприймання інформації в процесі розв'язування задач / Т. Н. Третяк. - С. 39-42
Кіричевська, Е. В. Розвиток творчого сприймання релігійної інформації в юнацькому віці / Е. В. Кіричевська. - С. 42-45
Кокарєва, Марія Володимирівна. Активізація творчого сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва. - С. 45-48
Москаленко, В. В. Формування образу успішної людини у студентської молоді / В. В. Москаленко. - С. 48-56
УДК
Рубрики: Психологія сприйняття
фывфывфыв:
творче сприймання -- інформаційні індикатори реальності -- перцептивно-конструктологічна культура
Аннотация: В даному посібнику на основі спеціальних теоретико-експериментальних досліджень процесів творчого сприймання навколишнього світу у його актуальних та різноманітних проявах подаються рекомендації щодо підвищення загальної культури сприймання з урахуванням вікових та освітніх характеристик (дошкільників, школярів, студентів). Передбачається, що перцептивно-конструктологічна культура становитиме більш адекватний фундамент розуміння суб’єктом інформаційних індикаторів реальності.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет

151.51
А 43


    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди [Текст] / О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
дизайн -- дизайнер -- індустрія краси та моди -- творчий потенціал -- перцепція -- творче сприймання -- естетичне сприймання
Аннотация: У статті проаналізовано зміст понять «дизайн», «дизайн в індустрії краси та моди» як творчої проектно-художньої діяльності, процесу і результату художньо-технічного проектування фешн-продуктів, що зорієнтовано на досягнення найповнішої відповідності створюваних фешн-об'єктів і середовища загалом утилітарним й естетичним потребам споживачів, а також суттєве підвищення конкурентоспроможності фешн-продукції. Означено місце і роль творчого та адаптивного потенціалів перцепції у дизайні як цілісного та інтегрального процесу технологічного і художнього освоєння об'єктивної складної та багатогранної дійсності, адаптування до мінливих умов, зокрема у сфері краси та моди, а також розкриття власного потенціалу, світосприймання, світогляду, смаків, дизайнерської позиції у продуктах дизайнерської діяльності. Особливу увагу сфокусовано на тому, що у художньо-творчому процесі дизайну творче світосприймання та художнє сприймання є основою творчого комбінування ідей, образів, творчої імпровізації, коли автоматично відбувається фіксація нового в об’єкті; бачення цілого та деталей, зовнішньої форми та внутрішньої суті речей, відомого у невідомому, невідомого у відомому, одиничного та всезагального в одному об’єкті. Зазначено, що творче й естетичне сприймання дизайнера, повноцінне відтворення особливостей сприйманого світу у дизайні сприятиме залученню дизайнера до творчої діяльності та навпаки у творчо-пізнавальної діяльності виникатиме нове сприйняття предметного і соціального світу, і навпаки у творчо-пізнавальній діяльності виникає нове сприймання оточення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


151.51
А 43


    Латиш, Наталія Михайлівна.
    Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів [Текст] / Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творче сприймання -- молодший шкільний вік -- конструювання -- графічна інформація -- творча задача -- стратегічні тенденції
Аннотация: В статті аналізуються прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів. Дослідження здійснено в рамках концепції творчого сприймання В. О. Моляко, де творче сприймання розуміється саме як процес (та його результат), конструювання суб’єктивно нового образу, який в більш чи менш значній мірі видозмінює, своєрідно модифікує предмети та явища об’єктивної реальності. Конструювання графічної інформації розглядається як процес розв’язування творчих задач, де стимульним матеріалом є геометричні фігури та графічні зображення однієї та різної кількості крапок. Показано, що функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів відбувається через трансформацію зорових образів, починаючи від праобразу до образу-рішення; процес пошуку організовується і реалізовується стратегією (аналогізування, комбінування, реконструювання).


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


372
А 43


    Ваганова, Н. М.
    Творче сприймання і його психологічні характеристики [Текст] / Н. М. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 31-40
УДК
РУБ 372
Рубрики: психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- цілісність -- осмисленність сприймання -- дошкільний вік
Аннотация: У статті аналузуються дослідження, присвячені психології творчого сприймання, визначається саме поняття "творче сприймання", його психологічні характеристики та особливості розвитку у дошкільному віці. У процесі активної пізнавальної діяльності дітей сприймання набуває цілеспрямованого творчого характеру і передбачує обов'язкове отримання нової інформції, яка залежить від того, наскільки дитина зберігає здібність бачити індивідуальні відмінності в об'єктах. У більшості випадіків починає домінувати узагальненість, схематичність, стереотипність сприймання. Важливо спеціально вчити дітей сприйманню, так як без навчання цей процес зберігає злитність, неточність, синкретичність. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість. Сприймання стає цілеспрямованим процесом, у якому виділяються довольні дії - розгляд, пошук - від схематичного, нерозчленованого воно переходить до цілісного цілеспрямованого спостереження.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


151.51
А 43


    Боровицька, О. М.
    Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій [Текст] / О. М. Боровицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 27-33. - Бібліогр.: С. 32-33 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
архетип -- праобраз -- творче сприймання
Аннотация: Йтиметься про усвідомлення спільних тенденцій юнгіанського поняття «архетипу» та «праобразу» в контексті їхньої порівняльної характеристики. Аналіз цих понять здійснюватиметься на дослідницьких матеріалах Н.В. Медведевої, згідно з теорією архетипів К.Г. Юнга та концепцією творчого сприймання В.О. Моляко. Затребуваними бачаться розвідки структурно-функціональних закономірностей актуалізації вихідних передумов процесу сприймання. Поділяючи концептуальну ідею К.Г. Юнга, щодо структуруючих елементів архетипу, Н.В. Медведева наближує розуміння поняття «праобразу», за В.О. Моляко, до розуміння поняття «архетипу», за К.Г. Юнгом, і робить висновок щодо сприймання як творчого процесу пізнання, орієнтуючим структуруючим підґрунтям якого вважає праобраз.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)