А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Могиляста, С. М. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості [Текст] / С. М. Могиляста> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 362-369
Рубрики: Психологія обдарованості фывфывфыв: інтелект -- емоція -- емоційний інтелект (ЕQ) -- теорії емоційного інтелекту -- моделі емоційного інтелекту Аннотация: В статті висвітлюється аналіз теоретичних підходів до визначення поняття і дослідження емоційного інтелекту особистості. Розглянуто зарубіжні і відчизняні теорії і моделі емоційного інтелекту. В них висвітлено три загальних визначення емоційного інтелекту: як здатності діяти з внутрішнім середовищем своїх почуттів і бажань; як здатності розуміти відносини особистості, що репрезентуються в емоціях, керувати емоційною сферою на основі інтелектуального аналізу і синтезу; як сукупності емоційних, особистих і соціальних здібностей, які впливають на загальну здатність ефективно справлятися з вимогами і тиском навколишнього середовища. Зазначено, що психологічна наука об'єднує під терміном "емоційний інтелект" знання та вміння людини розуміти та контролювати власні емоції, емоції інших, розбиратися у власних почуттях та почуттях інших. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |