К 49 Клименко, Ірина Вадимівна. Соціально-психологічні засоби технологізації PUBLIC RELATIONS у сфері маркетингу [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Клименко Ірина Вадимівна ; наук. кер. Маноха І. П. ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - Київ, 2004. - 211 с. : табл., рис. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 200-211. -
фывфывфыв: Public Relations (зв'язки з громадськістю) -- соціальна комунікація -- комунікативний простір -- PR-взаємодія -- PR-вплив -- соціально-психологічна технологія -- засоби технологізації -- інформування -- психологія маркетингу Аннотация: Дисертацію присвячено питанням соціально-психологічних засобів технологізації Public Relations у сфері маркетингу. Проаналізовано соціально-психологічний інструментарій діяльності Public Relations. Показано доцільність та потенційні можливості технологізації соціально-психологічних засобів PR. Запропоновано варіативну модель принципів побудови ефективних PR-технологій у сфері маркетингу. Виявлено домінантне значення способу організації комунікативного простору для побудови ефективних PR-технологій. Розкрито потенційні можливості та визначено фактори ефективності впровадження різноманітних способів організації комунікативного простору PR-технологій у сфері маркетингу. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Клименко, Ірина Вадимівна \наук. кер.\; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |