Л 17 Лазос, Гелена Петрівна. Психологічна корекція негативних переживань підлітків у стосунках з батьками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лазос Гелена Петрівна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 227-246. -
Вікова психологія--Підлітки--Дисертації фывфывфыв: підлітки -- негативні переживання -- стосунки з батьками -- психологічна корекція -- дитячо-батьківські стосунки Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі негативних переживань підлітків у стосунках з батьками та їх психологічної корекції. Розкрито зміст поняття "негативне переживання" щодо підліткового віку та визначено основні характеристики негативних переживань сучасних підлітків різної статі у стосунках з батьками - їх інтенсивність, приводи виникнення, зміст та емоційне вираження, здатність підлітка справлятися з ними. Встановлено особливості їх зв'язку із психологічними та структурними деформаціями сім'ї, її соціально-економічним статусом. Створено модель корекції негативних переживань підлітків на основі кататимно-імагінативноїпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 78 371.015 / П 78-ЧЗ UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ). Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 244 с. : табл. - ISSN 2077-2289. - 10.00 р. Содержание: Боришевський М., Мирослав Йосипович. Духовність у детермінації процесу самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С .27-34. - Бібліогр.: с. 34 (7 назв) Верещак, Евгеній Прокопович. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві / Е. П. Верещак. - С .42-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) Володарська Н., Наталія Дмитрівна. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі / Н. Д. Володарська. - С .50-58. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв) Гончаренко, С. А. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес / С. А. Гончаренко. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв) Дембицька, Наталія Миколаївна. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності / Н. М. Дембицька. - С .65-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв) Курганська, Людмила Олегівна. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД / Л. О. Курганська. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв) Манилова, Лідія Михайлівна. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Манилова. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви) : рис. Пенькова, Олена Іванівна. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 183 (15 назв) : табл. Пилипенко, Л. І. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності / Л. І. Пилипенко. - С .184-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв) Строкач, Л. М. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв) Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв) : рис. Алексеева, А. В. Професійна успішність особистості в суспільстві / А. В. Алексеева. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв) Антоненко, В. В. Естетичне: шлях до самотворення / В. В. Антоненко. - С .13-19. - Бібліогр.: с. 19 (11 назв ) Бевз, Галина Михайлівна. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї / Г. М. Бевз. - С .20-26. - Бібліогр.: с. 25-26 (16 назв) Добровольська, Л. П. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога / Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. - С .73-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв) Дьяконов, Г. В. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського / Г. В. Дьяконов. - С .82-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (19 назв) Казібекова, В. Ф. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст / В. Ф. Казібекова. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (9 назв) Кальба, Я. Є. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості / Я. Є. Кальба. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (8 назв) Куліш, В. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології / В. Куліш. - С .105-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) Кутас, М. С. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами / М. С. Кутас. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв) Лазарук, Т. М. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності / Н. М. Лазарук. - С .131-139. - Бібліогр.: с. 138 (9назв) Лаптєва, Г. Р. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента / Г. Р. Лаптєва. - С .139-147. - Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв) Орішко, Н. К. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці / Н. К. Орішко. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (18 назв) Пащенко, С. Ю. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу / С. Ю. Пащенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв) Постоюк, Н. В. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі / Н. В. Постоюк. - С .192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв) Савчин, Н. В. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини / М. В. Савчин. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (12 назв) Широкорадюк, Л. А. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління / Л. А. Широкорадюк. - С .223-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
фывфывфыв: ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 82 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Боришевський М., Мирослав Йосипович. Духовність у детермінації процесу самотворення особистості [Текстььь] / Й. Боришевський М.> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 27-34. - Бібліогр.: с. 34 (7 назв)
фывфывфыв: особистість -- розвиток -- самотворення Аннотация: Стаття присвячена аналізу соціально-психологічної природи процесу самотворення особистості. Пропонується порівняльний аналіз інтерпретації досліджуваного феномена вітчизняними та зарубіжними вченими. Висвітлюються провідні детермінанти виникнення та розвитку в особистості процесу самотворення. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 31 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Верещак, Евгеній Прокопович. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві [Текстььь] / Е. П. Верещак> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 42-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
фывфывфыв: духовність -- християнство -- християнська етика -- становлення інтересів -- активізація особистості -- молодші школярі Аннотация: Статтю присвячено деяким підходам та принципам активізації когнітивно-розвивального , духовно-морального і мотиваційно-поведінкового потенціалу учнів молодшого шкільного віку. Зроблено спробу сформулювати концепцію творчо-діяльнісної моделі єдності учня-вчителя-психолога всередині трикутника "сім'я-школа-церква". Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 68 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Володарська Н., Наталія Дмитрівна. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі [Текстььь] / Д. Володарська Н.> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 50-58. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв)
фывфывфыв: духовність -- світоглядні орієнтації -- самовизначення -- життєві смисли Аннотация: В статті висвітлено проблеми розвитку духовності особистості,, що полягають в полощині новоутворень певного вікового періоду, моральних переконань, системи світоглядних орієнтацій. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 65 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Гончаренко, С. А. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес [Текстььь] / С. А. Гончаренко> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 58-65. - Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
фывфывфыв: інформаційно-комп'ютерні технології -- навчальний процес -- мислення дітей -- когнітивний розвиток дітей Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Д 30 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Дембицька, Наталія Миколаївна. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності [Текстььь] / Н. М. Дембицька> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 65-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв)
фывфывфыв: економічна суб'єктність -- суб'єктність особистості -- відносини власності -- ставлення до власності Аннотация: В статті аналізується психологічна сутність становлення економічної культури особистості в просторі особистої власності. Подаються атрибутивні ознаки власності Обгрунтовується соціально-психологічне розуміння особистої власності. Представлена теоретична структурно-функціональна модель процесу становлення економічної культури школяра в системі особистої власності. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 93 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Курганська, Людмила Олегівна. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД [Текстььь] / Л. О. Курганська> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
фывфывфыв: професійна ідентичність -- професіоналізація -- професіоналізм -- навчально-виховний процес -- студенти ВНЗ Аннотация: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 23 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Манилова, Лідія Михайлівна. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текстььь] / Л. М. Манилова> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 147-155 : рис. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви)
фывфывфыв: інклюзивна освіта -- особливі освітні потреби -- діти з особливими потребами -- когнітивний розвиток дітей -- навчальний процес -- психологічний супровід -- комп'ютерні технології Аннотация: В статті висвітлено проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я, їх інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічного супроводу розвитку і навчання цих дітей, їх успішної соціальної адаптації. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 25 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Пенькова, Олена Іванівна. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості [Текстььь] / О. І. Пенькова> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 176-184 : табл. - Бібліогр.: с. 183 (15 назв)
фывфывфыв: самовдосконалення -- духовність -- соціальне середовище -- цінності -- ціннісні орієнтації Аннотация: У статті розглядається проблема становлення процесу самовдосконалення і простежується його взаємозв'язок з ціннісними орієнтаціями особистості. Аналізуються концептуальні підходи до визначення психологічного змісту даного феномену. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 32 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Пилипенко, Л. І. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності [Текстььь] / Л. І. Пилипенко> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 184-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв)
фывфывфыв: духовний розвиток -- міжособистісні взаємини -- самовизначення Аннотация: У статті висвітлюються особливості духовного розвитку учнів, що зумовлюється міжособистісними взаєминами в навчально-виховному процесі, аналізуються основні духовні цінності учнівської української молоді.Висвітлено низку суттєвих відмінностей в особливостях духовного самовизначення учнів. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 86 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Строкач, Л. М. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників [Текстььь] / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв)
фывфывфыв: самовизначення -- життєві цілі -- ціннісні орієнтації -- професійна спрямованість -- вікові очікування -- старшокласники Аннотация: У статті наведені результати дослідження життєвих цілей і вікових очікувань старшокласників. Аналізується процес соціального самовизначення учнів старших класів, реалістичність їх професійних намірів та життєвих планів, гендерні відмінності і вплив батьків на формування життєвих перспектив і установок. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Захарчук, Т. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Я 22 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності [Текстььь] / І. В. Яворська-Вєтрова> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241 : рис. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
фывфывфыв: самосвідомість -- уявлення про себе -- модальність -- особистісна ефективність -- рівень навчальних досягнень Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 48 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Алексеева, А. В. Професійна успішність особистості в суспільстві [Текстььь] / А. В. Алексеева> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 6-13. - Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
фывфывфыв: ПРОФЕСІЙНА УСПІШНІСТЬ -- МОТИВАЦІЯ Успіху -- фрустрація -- креативність -- автономність -- автентичність -- саморозуміння -- аутосимпатія -- когнітивні проекції -- психологічна стать -- статева самооцінка -- психологічна маскулінність -- метаантропологія Аннотация: В статті досліджуються особистісні детермінанти успішності, яка розглядається в контексті метаантропологічного підходу. Як діагностичну методику для дослідження успішності було використано репертуарні гратки Келлі, що дозволило визначити також когнітивні проекції успішності у різних вимірах людського буття. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 72 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Антоненко, В. В. Естетичне: шлях до самотворення [Текстььь] / В. В. Антоненко> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 13-19. - Бібліогр.: с. 19 (11 назв )
фывфывфыв: самотворення -- духовне -- естетичне -- творчість -- самоактивність Аннотация: У статті аналізується поняття самотворення як прояву самоактивності. Творчість розглядається як діяльність людини, у якій відбувається становлення особистості, а Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 36 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Бевз, Галина Михайлівна. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї [Текстььь] / Г. М. Бевз> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 20-26. - Бібліогр.: с. 25-26 (16 назв)
фывфывфыв: соціальна толерантність -- міжрівневі психологічні механізми -- замісний догляд -- ідентичність -- повага -- самодостатність -- самовизначення Аннотация: Стаття спрямована на вивчення психологічних аспектів формування соціально-превентивних систем охорони дитинства в історично-етнічному контексті. Вивчається соціальна потреба замісного догляду за дітьми та формування соціальних інституцій його реалізації. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Д 56 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Добровольська, Л. П. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога [Текстььь] / Л. П. Добровольська, І. C. Третякова> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 73-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
фывфывфыв: духовність -- навчально-виховний процес -- духовний розвиток -- екологічна культура -- духовні цінності -- професійнийрозвиток -- професійне самовдосконалення -- майбутні педагоги Аннотация: Авторами розглядаються сучасні проблеми розвитку та формування духовності майбутнього педагога в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу.Здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття "духовність". Проаналізовано механізми формування духовних цінностей особистості. Представлено результати дослідження потенціалу духовного розвитку майбутніх педагогів. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Третякова, І. C.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Д 93 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Дьяконов, Г. В. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського [Текстььь] / Г. В. Дьяконов> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 82-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (19 назв)
фывфывфыв: духовність -- онтологія -- діалог -- особистість -- діалектика -- антиномія -- інтуїція -- дискурсія -- мислення -- мовлення Аннотация: У статті розглядаються філософсько-онтологічні ідеї вітчизняного мислителя П.О. Флоренського, які розкривають сутність і основи духовного буття людської особистості. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 14 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Казібекова, В. Ф. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст [Текстььь] / В. Ф. Казібекова> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 90-97. - Бібліогр.: с. 97 (9 назв)
фывфывфыв: особистість -- брехня -- омана Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 17 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Кальба, Я. Є. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості [Текстььь] / Я. Є. Кальба> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (8 назв)
фывфывфыв: вчинок -- душевно-духовний потенціал -- підростаюча особистість Аннотация: Аналізуються актуально необхідні орієнтири виховного, соціалізуючого впливу сьогодення, визначення вчинкового підходу як найбільш перспективного у розвитку душевно- духовної активності зростаючої особистості. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |