К 59 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Козлов, О. В. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я [Текстььь] / О. В. Козлов> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 233-244. - Бібліогр.: с. 241-242 (19 назв)
фывфывфыв: психологічне здоров'я -- культура -- психокультура -- кластерний аналіз -- кластерна структура Аннотация: Представлено аналіз сучасних публікацій , які демонструють авторські точки зору на природу й основу психологічного здоров'я. Аналізуються популярні моделі психологічного здоров'я, які транслюються різними психологічними течіями. Представлено результати кластерного аналізу, які демонструють вектори реалізації психологічного здоров'я. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 92 Выготский, Л. Основные течения современной психологии [Текст] / Л. Выготский, С. Геллерштейн, Б. Фингерт, М. Ширвиндт ; под ред.: Б. А. Фингерта, М. Л. Ширвиндта. - Ленинград ; Москва : Госиздат, 1930. - 263 с. - 1.25 грн
Рубрики: Загальна психологія фывфывфыв: научная психология -- структурная психология -- психоанализ -- бихэвиоризм -- эйдетика -- психотехника Доп.точки доступа: Геллерштейн, С.; Фингерт, Б.; Ширвиндт, М.; Фингерта, Б. А. \под ред.\; Ширвиндта, М. Л. \под ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 14 Гайворовский, А. Биологические и социальные основы современной психологии [Текст] : отдельный оттиск из журнала "Працы БДУ" № 17-18 / А. Гайворовский. - Минск : [б. и.], 1928. - 12 с. - Б. ц.
Рубрики: Загальна психологія фывфывфыв: биологические основы психологии -- социальные основы психологии Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Д 18 Данильченко, М. Г. Психологические воззрения П. П. Блонского [Текст] : методологические разработки для преподавателей и студентов педагогических институтов и университетов. Вып. 1 / М. Г. Данильченко ; Учебно-методический кабинет проблем высшей школы. - Киев : [б. и.], 1970. - 95 с. - 0.36 грн
Рубрики: Системы и школы психологии фывфывфыв: Блонский П. П. -- жизненный путь -- общепсихологические вопросы -- мышление -- речь Доп.точки доступа: Учебно-методический кабинет проблем высшей школы Экземпляры всего: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
У 98 Уэллс, Г. Крах психоанализа [Текст] : от Фрейда к Фромму / Г. Уэллс ; общ ред. , послесл. А. В. Снежневского. - Москва : Прогресс, 1968. - 288 с. - 0.96 грн.
Рубрики: Системи та школи психології фывфывфыв: психоанализ -- концепция Фрейда -- психоанализ Фрейда -- реформированній психоанализ -- Фромм -- Хорни Доп.точки доступа: Снежневского, А.В. \общ ред. , послесл.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Копилов, С. О. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур [Текст] / С. О. Копилов> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 170-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (11 назв)
Рубрики: Методологія і теорія психології фывфывфыв: логічна модель інтеграції -- психологічна культура -- інтеграційний діалог Аннотация: Труднощі інтеграції психологічного знання великою мірою зумовлені відсутністю релевантної загально-логічної моделі сполучення його компонентів та аспектів, зокрема на рівні цілісних систем (підходів) як унікальних психологічних культур. Ця модель має на онтологічному рівні відображати надскладні внутрішньо-психічні відношення та стосунки психіки з непсихічною дійсністю, а на методологічному - відповідні відношення між підходами, кожен з яких акцентує певне начало (атрибут) психічного життя та певний спосіб його дослідження. У статті розвинуто припущення, що ці реалізовані чи можливі стосунки можуть бути описані у термінах "групи логічних перетворень" (В. С. Біблер) - логіки парадоксу, логіки начала буття і мислення, логіки трансдукції (граничного переходу) та логіки діалогу. З цих позицій окреслено методику й напрями аналізу відношень між логічними осередками провідних систем новітньої психології, а відтак - шляхи її інтеграційного діалогу. Доп.точки доступа: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ |
Н 34 Наукова школа академіка НАПН України Тамари Яценко [Текст] : [монографія] / Міністерство освіти і науки України, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького ; за заг. ред. акад. Т. С. Яценко. - Дніпро : [б. и.], 2019. - 350 с. - (Психологічна парадигма). - ISBN 978-966-8676-51-3 : 80 грн. грн. Есть автограф: Яценко, Тамара Семенівна
фывфывфыв: наукова школа -- психологія Доп.точки доступа: Яценко, Т. С. \ред.\; Яценко, Тамара Семенівна (доктор психологічних наук, професор, дійсний член Національної Академії педагогічних наук України, з 1974 р. і по даний час завідувач кафедрою психології (нині кафедра глибинної корекції і психолого-соціальної реабілітації) Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького ; Нар. 1944 р.) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |