371.015
А 43


    Дробот, О. В.
    Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів [Текст] / О. В. Дробот, А. А. Возович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 41-51 : табл. - Бібліогр.: с. 49-50 (5 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
студенти коледжів -- свідомість -- правосвідомість -- психосемантика свідомості
Аннотация: У цьому дослідженні параметри особистісного Я студентів коледжів, значущі для формування їх правової поведінки та правосвідомості. Емпірично доведено, що правова поведінка студентської молоді стимулюється зовнішньою мотивацією. За результатами дослідження створено концептуальну модель впливу психосемантичного змісту правосвідомості на правову поведінку студентів коледжів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Возович, А. А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)


151.51
А 43


    Пустовий, С. А.
    Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів [Текст] / С. А. Пустовий // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 152-160. - Бібліогр.: С. 159-160 (7 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
професійна свідомість -- програма формування професійної свідомості
Аннотация: У статті обгрунтовано методологію формувального впливу на професійну свідомість студентів – майбутніх філологів. Методологія впливу реалізована з точки зору принципів системності, саморозвитку, принципу навчання дорослих та особистісного підходу. У розрізі трьох аспектів суб’єкт-діяльнісного підходу (мотиваційного, процесуального, рефлексивного) обгрунтовано мету, напрями, форми, методи та механізми формування професійної свідомості філологів. Інтегративний характер програми забезпечено використанням таких засобів, методів і прийомів навчання: лекції та психологічні практикуми, соціально-психологічний тренінг, дискусія, самонавчання, ігрові методи, логічні задачі і вправи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)