О-53 Олейник, Виктория Федоровна. Способы усвоения значения слов и пути их формирования у учащихся (на материале русского языка в 3-4 классах) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Олейник Виктория Федоровна ; науч. рук. Максименко С. Д., Таращанская Р. Е. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1977. - 160 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 145-160. -
Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации фывфывфыв: МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- лексика -- усвоение слов -- абстрактная лексика -- речевая деятельность Аннотация: Диссертация посвящена изучению особенности понимания учащимися 3-4 классов новых слов в родном языке, поиску оптимальных путей усвоения их значения и введения в активный словарь школьников. Выявлены наиболее эффективные способы установления учащимися значения слов в тексте, изучены особенности осмысления учащимися слов, принадлежащим к различным лексическим группам, намечены пути их усвоения и на основе раскрытия психологических закономерностей разработана методика лексической подготовки учащихся к творческому изложению. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Таращанская, Р. Е. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 12 Савельєва, Валерія Сергіївна. Психолого-педагогічні умови формування навичок писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Савельєва Валерія Сергіівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 142-166. -
Вікова психологія--Діти--Дисертації фывфывфыв: писемне мовлення -- фонетичний слух -- сприйняття -- гностичні функції -- просторове координування -- ритмічні структури -- міжаналізаторні зв'язки Аннотация: У роботі визначені психолого-педагогічні особливості поетапного формування мовлення та письма. З'ясовано кількісні і якісні показники рівня розвитку мови та писемного мовлення старших дошколят. Розроблено програму навчання, яка поєднує розвиток міжаналізаторних зв'язків у дітей старшого дошкільного віку. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Савельєва , Валерія Сергіївна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 38 Синиця, І. О. Психологічні особливості засвоєння лексики п'ятикласниками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Синиця І О. ; Укр. н-д. ін-т психології. - Київ, 1954. - 250 с. : табл. - Бібліогр.: с. 238-250. -
Вікова психологія--П'ятикласники--Дисертації фывфывфыв: розвиток мовлення -- засвоєння -- п'ятикласники -- оволодіння лексикою -- засвоєння нових слів Аннотация: В дисертації досліджено психологію засвоєння п'ятикласниками нової лексики. Розглядаються особливості сприйняття учнями нових слів в процесі аналізу художнього тексту та особливості смислового відбору слів п'ятикласниками. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Український науково-дослідний інститут психології (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 66 Сосидко, Валентина Владимировна. Осознание лингвистического значения слова учащимися-шестилетками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Сосидко Валентина Владимировна ; науч. рук. Проколиенко Л. Н. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1988. - 204 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 136-149. -
Возрастная психология--Шестилетки--Диссертации фывфывфыв: языковая действительность -- шестилетки -- обучение грамоте -- организация деятельности учащихся Аннотация: Данная работа посвящена изучению психологического обоснования и построению экспериментального учебного содержания обучения грамоте шестилеток. Установлена взаимосвязь между осознанием шестилетками лингвистического значения слова и успешностью овладения орфографией на последующих этапах обучения. Установлена зависимость между овладением учебной деятельностью шестилетками и сформированностью обобщенного способа действия по лингвистическому анализу слова. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Проколиенко, Людмила Никитовна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ч-46 Черезова, Ірина Олександрівна. Психологічні особливості розвитку писемного мовлення учнів другого класу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черезова Ірина Олександрівна ; наук. кер. Демиденко В. К. ; Берд. держ. пед. ін-т ім. П. Д. Осипенко. - Бердянськ, 1996. - 145 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 122-145. -
Вікова психологія--Учні 2 класу--Дисертації фывфывфыв: писемне мовлення -- психічний розвиток дитини -- становлення мовлення -- розвиток словникового запасу Аннотация: У дослідженні визначено психологічні особливості розвитку писемного мовлення молодших школярів. Проаналізовано основні етапи передісторії мовленнєвого розвитку дитини. Експериментально апробовано систему вправ, що сприяють збагаченню і активізації словникового запасу учнів, їх мовленнєвого розвитку. Науково обгрунтовані методи і прийоми роботи над словом як один з напрямів стимулювання розумового розвитку учнів. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Демиденко, Василь Купріянович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний інститут ім. П. Д. Осипенко (Бердянськ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |