Р 93 Рибалка, Валентин Васильович. Методологічні проблеми наукової психології [Текст] : посібник / В. В. Рибалка ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ : Талком, 2017. - 245 с. - ISBN 978-617-7397-40-2 : 120.00 грн
Рубрики: Загальна психологія фывфывфыв: методологія -- наукова психологія -- сучасна психологічна наука -- особистість -- діяльність -- здібності -- духовність Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України Экземпляры всего: 5 ЧЗ (5) Свободны: ЧЗ (5) |
Р 49 Рибалка, Валентин Васильович. Сприяння розвитку особистості громадянина і дієвого громадянського суспільства засобами практичної психології [Текст] : методичні рекомендації / В. В. Рибалка. - Київ : Талком, 2017. - 90 с. - ISBN 978-617-7397-60-0 : 10.00 грн
Рубрики: Загальна психологія фывфывфыв: особистість -- громадянин -- громадянське суспільство -- практична психологія Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Р 93 Рибалка, Валентин Васильович. Честь і гідність особистості як предмет діяльності практичного психолога [Текст] : учебное пособие / В. В. Рибалка. - Київ : Шкільний світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-435-1 : 6 грн.
Рубрики: Педагогічна психологія фывфывфыв: честь -- гідність -- практичний психолог Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 86 Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(13) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2018. - 211 с. - 15.00 грн. Содержание: Рибалка, Валентин Васильович. Методологічні засади теоретичної та практичної психології: особистість, психологічна діяльність, духовність / В. В. Рибалка. - С .9-19. - Бібліогр. : С. 18-19 (16 назв) Омельченко, І. М. Комунікативна діяльність у смтруктурі свідомості і самосвідомості: феноменологія і ноуменологія / І. М. Омельченко. - С .20-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (24 назви) Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні передумови становлення світогляду особистості в юнацькому віці / І. Г. Тітов. - С .36-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (19 назв) Мельничук, М. М. Становлення індивідуальності особистості в контексті міфів та символів культури / М. М. Мельничук. - С .50-61. - Бібліогр.: С. 59-61 (22 назви) Жданюк, Л. О. Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльності / Л. О. Жданюк. - С .62-74. - Бібліогр.: С. 73-74 (17 назв) Зайцева, О. О. Особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність / О. О. Зайцева. - С .75-84. - Бібліогр.: С. 83-84 (8 назв) Зозуль, Т. В. Особливості емоційно-особистісної сфери дітей із сімей вимушених переселенців / Т. В. Зозуль. - С .85-95. - Бібліогр.: С. 95 (9 назв) Милашенко, . Дослідження ціннісних орієнтацій як ресурсу самоактуалізації особистості дорослого віку / К. О. Милашенко. - С .96-105. - Бібліогр.: С. 105 (10 назв) Рева, М. М. Особливості розвитку життєвої перспективи майбутніх психологів у процесі професійного навчання / М. М. Рева. - С .106-117. - Бібліогр.: С.116 (10 назв) Тесленко, М. М. Психологіні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів / М. М. Тесленко, Н. О. Юдіна. - С .118-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (8 назв) Лохвицька, Л. В. Аргументація принципу ціннісно-регуляційної інтеракції в концептуальній моделі морального виховання дошкільників / Л. В. Лохвицька. - С .128-138. - Бібліогр.: С. 136-138 (14 назв) Гончарова, Н. О. Мотиваціна готовність майбутніх учителів до кар'єрного зростання / Н. О. Гончарова. - С .139-148. - Бібліогр.: С. 147-148 (12 назв) Мирошник, О. Г. Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя / О. Г. Мирошник. - С .149-160. - Бібліогр.: С. 159 (10 назв) Тітова, Тетяна Євгенівна. Психологічний супровід адаптації першокурсників до навчання у вищі / Т. Є. Тітова, К. П. Крикля. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169-170 (12 назв) Помогайбо, В. М. Генетика синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю / А. С. Харченко. - С .171-187. - Бібліогр.: С. 180-182 (23 назви) Фільц, О. О. Основне питання психіатрії до філософії / О. О. Фільц. - С .183-198 Тализіна, Н. Ф. Особистість психолога: історія, сучасність, перспективи / Н. Ф. Тализіна. - С .199-202 Супрун, М. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу / М. Супрун. - С .203-207
Рубрики: Психологія особистості фывфывфыв: психологія особистості -- особистість Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
І 26 Ігнатович, Олена Михайлівна. Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. М. Ігнатович; наук. консультант В. В. Рибалка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 467 [6] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 386-426 (419 назв). -
фывфывфыв: фахова інноваційна культура педагогічних працівників -- особистісно-професіологічний підхід -- інноваційна сприятливість -- особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- інноваційна спрямованість Аннотация: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Рибалка, Валентин Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
І 26 Ігнатович, Олена Михайлівна. Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. М. Ігнатович; наук. консультант В. В. Рибалка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв). -
фывфывфыв: фахова інноваційна культура педагогічних працівників -- особистісно-професіологічний підхід -- інноваційна сприятливість -- особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- інноваційна спрямованість Аннотация: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін. Держатели документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Доп.точки доступа: Рибалка, Валентин Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Экземпляры всего: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |