159.922.8+159.937.22+316.776.33
В 49


    Виноградна, Олена Володимирівна.
    Психологічні чинники сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Виноградна Олена Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 231 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприйняття насильства--Дисертації
   Вікова психологія--Молодь--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприйняття -- психологічні чинники -- молодь -- індивідуальні відмінності -- мотиви -- цінності -- самоставлення -- модель особистості -- акцентуація
Анотація: Структура сприйняття сцен насильства в художніх фільмах утворюється такими десятьма вимірами: срийнята жорстокість, осмисленність, реалістичність, містичність, провокована переглядом агресія, співпереживання жертві, формування насильницької карти світу, задоволення від перегляду цікавого, задоволення від перегляду недозволеного, задоволення від прийняття насильництва. Результати свідчать про залежність сприйняття насильництва в кінофільмах від таких базових особистісних характеристик: мотивація, ціннісні орієнтації, ставлення до себе, основні властивості відображувані п`ятифакторною моделлю особистості. Описано також індивідуальні та статеві відмінності у сприйнятті насильства в кінострічках, їхні чинники.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3:005.32+37.016:331
Ж 15


    Жадан, Ірина Василівна.
    Психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів (на матеріалі трудового навчання підлітків) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жадан Ірина Василівна ; наук. кер. Алексєєва М. І., Киричук О. І. ; Н.-д. ін-т психології. - Київ, 1993. - 138 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 110-122. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ -- учбово-пізнавальні мотиви -- ПІДЛІТКИ -- ТРУДОВЕ навчання -- МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ
Анотація: В дисертації досліджуються психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів на матеріалі трудового навчання підлітків. В дослідженні обґрунтовано можливість психологічної організації навчального матеріалу на уроках трудового навчання, яка дає змогу одночасно формувати узагальнені способи учбових дій та адекватну пізнавальну мотивацію. Показано, що за такої організації навчання оволодіння підлітками учбово-трудовими діями й становлення їхніх предметних інтересів є єдиним і внутрішньо опосередкованим процесом, провідну роль в якому відіграє рівень узагальненості способів дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Алексєєва, М. І. \наук. кер.\; Киричук, О. І. \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.947.5:37.011.3-051
К 17


    Кален, Людмила Мировлавівна.
    Особливості трансформування мотивів у процесі професійної переорієнтації вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кален Людмила Мировлавівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 169, [3] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-165. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія праці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Переорієнтація -- МОТИВИ -- СМИСЛ -- ЗНАЧУЩість -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено питанням професійної переорієнтації безробітніх вчителів. Теоретично обґрунтовано і експериментально виявлено особливості формування та трансформації мотивів вибору нової професії у процесі переорієнтації вчителів. Встановлено причини неадекватного формування мотивації та визначено заходи профорієнтаційної роботи з безробітніми, спрямовані на усунення факторів негативного впливу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.947.5
К 19


    Каньоса, Наталія Григорівна.
    Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Каньоса Наталія Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ -- САМОРОЗВИТОК особистості -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- КРЕАТИВНІСТЬ -- МОТИВИ -- контекстне навчання -- майбутні педагоги -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.33:172
С 53


    Снігур, Людмила Анатоліївна.
    Психологія становлення громадської особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Снігур Людмила Анатоліївна ; Південноукр. держ. пед. ун-т. - Одеса, 2004. - 447 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 373-406. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Становлення особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
становлення громадянськості -- становлення особистості -- ціннісно-смислова орієнтація -- студенти внз -- курсанти внз -- мотиви поведінки -- творча група -- психолого-педагогічна взаємодія
Анотація: В роботі здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми становлення громадянськості. Розроблено концептуальну модель громадянськості особистості та обґрунтовано систему психолого-педагогічних умов становлення громадянськості. Досліджено процесуальні аспекти становлення громадянськості. Розкрито психологічні закономірності та механізми становлення громадянськості. Розроблена та апробована методика діагностико-корекційної роботи з молоддю у сприянні становленню громадянської особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Південноукраїнський державний педагогічний університет (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Анжела Іванівна.
    Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами [Текст] / А. І. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 129-137 : рис. - Бібліогр.: с. 136 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотиви -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- гіперактивність
Анотація: Викладено результати емпіричних досліджень щодо мотивації професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами. Дослідження проводилось у контексті наявності особистісно значущих ціннісних орієнтацій та установок на професійну діяльність, сформованості домінуючих мотивів майбутньої фахової поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів [Текст] / Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 207-216 : табл. - Бібліогр.: с. 214-215 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна спрямованість -- полівалентність -- мотиви вибору професії -- мотиви навчання -- синергія
Анотація: Розкрито зміст і структуру професійної спрямованості майбутніх фахівців на етапі навчання у ВНЗ. Виявлено чинники, які впливають на валентність професійної спрямованості особистості. Визначено чинники формування професійної спрямованості студентів-психологів, що навчаються за програмами підготовки та перепідготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Соколюк, Анна Олександрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - 283 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 17.00 грн.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (6 назв) : табл.
Вус, Віктор Ілларіонович. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського / В. І. Вус. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22 (1 назва) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення / Г. В. Гуменюк. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (3 назви) : табл.
Дзвоник, Галина Петрівна. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (12 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) : табл.
Завадська, Тетяна Василівна. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності / Т. В. Завадська. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (11 назв) : табл.
Кокун, Олег Матвійович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи / О. М. Кокун. - С .60-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80 (7 назв) : табл.
Кравчук, Сергій Миколайович. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен / С. М. Кравчук. - С .82-92. - Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців / Т. В. Кружева. - С .92-105. - Бібліогр.: с. 105 (4 назви) : табл.
Лазуренко, Олена Олексіївна. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря / О. О. Лазуренко. - С .106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв) : табл.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .114-123. - Бібліогр.: с. 121-122 (8 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу / О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (5 назв) : рис.
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності / О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. - С .139-166. - Бібліогр.: с. 164 (11 назв) : табл.
Макаренко, Олександр Миколайович. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі / О. М. Макаренко, О. С. Ходос. - С .133-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (12 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення хірурга / Н. М. Панасенко. - С .166-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти / І. В. Петренко. - С .183-190. - Бібліогр.: с. 189 (2 назви) : рис.
Поладко, Ганна Олександрівна. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .190-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (4 назви) : табл.
Притула, Олеся Арсенівна. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів / О. А. Притула. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) : рис.
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв) : табл.
Серьогін, Юрій Володимирович. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи / Ю. В. Серьогін. - С .217-223. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Хміляр, Олег Федорович. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки / О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 230-231 (9 назв)
Ходос, Олександр Сергійович. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби / О. С. Ходос. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (17 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження / Т. О. Цавалюк. - С .242-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (8 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор / Г. В. Чайка. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (12 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники / О. М. Чудакова. - С .260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку / В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун. - С .267-276. - Бібліогр.: с. 275 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.938
П 75


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Притула, Олеся Арсенівна.
    Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів [Текст] / О. А. Притула // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 201-208 : рис. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
успіх -- мотивація -- досягнення успіху -- професійна діяльність -- уникнення невдач -- професійні якості -- професійні мотиви -- мотиви поведінки
Анотація: Виявлено специфічні особливості соціально-психологічних та мотиваційних складових діяльності кризис-менеджерів. Встановлено якісні та кількісні особливості вираження мотивів на досягнення успіху та мотивів на уникнення невдач у професійній діяльності досліджувальної категорії осіб. Визначено кореляційний взаємозв'язок між досліджувальними мотивами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лимар, Леся Володимирівна.
    Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей [Текст] / Л. В. Лимар, К. О. Моруга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 288-296. - Бібліогр.: с. 294 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- психологічна готовність -- вивчення іноземної мови -- соціальні мотиви -- професійні мотиви
Анотація: Досліджується один з провідних компонентів психологічної готовності студентів-економістів до вивчення професійно спрямованої іноземної мови - мотиваційний компонент. Проаналізовано поняття психологічної готовності до до вивчення іноземних мов та його компоненти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Моруга, К. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)


371.015
А 43


    Перегончук, Н. В.
    Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів [Текст] / Н. В. Перегончук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ -- компоненти професійної спрямованості -- СТАВЛЕННЯ ДО ПРофесії -- ЦІННОСТІ -- МОТИВИ -- професійні мотиви -- ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Анотація: У статті проведено аналіз таких понять, як "особистісна спрямованість" та "професійна спрямованість", а такожвиявлено основні компоненти, що формують професійну спрямованість особистості майбутнього психолога. Визначено основні групи мотивів, що детермінують професійну спрямованість майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


372
А 43


    Токарєва, Л. Д.
    Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова [Текст] / Л. Д. Токарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- дошкільник -- моральне виховання -- мотиви -- мотивація -- сім'я -- соціалізація
Анотація: У статті підкреслили надзвичайне значення дошкільного віку як періоду становлення особистості дитини. Відмітили, що дошкільний період є одним з особливих в плані становлення і розвитку мотиваційної сфери особистості. Наголошено, що інтенсивний розвиток мотиваційної сфери дитини актуалізує пізнавальні мотиви, які лежать в основі формування майбутньої навчальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(57.026)
А 43


    Гарькавець, Сергій Олексійович.
    Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя [Текст] / С. О. Гарькавець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 92-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (9 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вплив -- деекологізація -- індивід -- мотиви -- потреба у безпеці -- сучасне життя -- цінності
Анотація: У статті розглядаються психологічні чинники, які зумовлюються деекологізацією соціального простору існування індивіда у часи суспільних змін. Розглянуті цінності, мотиви та впливи, що змушують людей підкорятися чужій волі, обмінюючи задоволення потреби у безпеці на деекологізацію їхнього сучасного життя. Зазначається, що когнітивне зростання індивіда спроможне призвести до подолання тенденцій деекологізації його сучасного життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шапорда, Г. С.
    Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів [Текст] / Г. С. Шапорда // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 325-335 : табл. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійне навчання -- адаптація до навчання -- зовнішня адаптація -- внутрішня адаптація -- мотиви навчання -- зовнішня мотивація -- внутрішня мотивація
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності взаємозв'язку зовнішніх та внутрішніх мотивів навчання у коледжі та процесу адаптації до такого навчання. Наголошується на активізації психологічних досліджень мотиваційної сфери діяльності людини, у тому числі - навчальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


378
И 18


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Професійна спрямованість практичного психолога [Текст] : монографія / Н. Б. Іванцова ; Миколаївський держав. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. - Миколаїв : ТОВ "Іліон", 2010. - 340 с. - ISBN 978-611-534-018-7 : 20.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна спрямованість -- практичний психолог -- студент-психолог -- підготовка в вузі -- мотиви професійного вибору

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

153
П 86


    Пахомова, Н. Г.
    Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки [Текст] / Н. Г. Пахомова // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- інтегративні знання -- мотиви -- мотивація -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрита сутність поняття «інтеграція». Висвітлена необхідність інтегративної професійної підготовки логопедів. Здійснюється аналіз шляхів та механізмів мотивації до оволодіння інтегративними знаннями і вміннями, як основи формування професійної компетентності. За результатами дослідження стану сформованості мотивації до інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань і вмінь, встановлено що переважна більшість студентів (майбутніх вчителів-логопедів) мають середній і низький рівні. Аналіз експериментальних даних підтвердив необхідність організації спеціальних заходів щодо стимулювання мотивації щодо інтегративної професійної підготовки та її оцінки.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


154
А 43


    Галустян, О. А.
    Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження [Текст] / О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 3-10. - Бібліогр.: с. 9 (1 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
поліцейські -- професійна діяльність -- мотиви -- мотивація -- самоактуалізація
Анотація: У статті представлені результати пілотажного дослідження особливостей зовнішньої і внутрішньої мотивації поліцейських Національної поліції України (n=25) зі стажем практичної діяльності від 2 до 14 років. Описано, які зовнішні та внутрішні мотиви спонукають респондентів до професійної діяльності. Найбільш вираженим параметром професійної мотивації респондентів є внутрішня мотивація, пов’язана із самоактуалізованістю особистості та її духовними цінностями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Захаренко, Л. М.; Юрченко-Шеховцова, Т. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153
А 43


    Філоненко, Л. А.
    Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки [Текст] / Л. А. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 202-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (12 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- мотиваціні стимули -- мотиви -- ресоціалізація -- підлітки-девіанти -- поведінка -- суспільні зміни
Анотація: Одним із механізмів ресоціалізації підлітків-девіантів в умовах системних суспільних змін є соціально спрямована мотивація. Мотиви виступають то як усвідомлений інтерес, бажання, переконання, то як неусвідомлені установки й тенденції, які відображаються в поведінці, в особливостях міркувань і думок, у діях особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153/154
О-64


    Ульянова, В. С.
    Аналіз джерел мотивації праці персоналу фермерських господарств [Текст] / В. С. Ульянова // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 99-105. - Бібліогр.: с. 103-104 (13 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мотиви сільськогосподарської праці -- джерела мотивації праці -- фермерське господарство


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 292 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабченко, Л. М. Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО / Л. М. Бабченко. - С .5-18
Вольнова, Л. М. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці / Л. М. Вольнова. - С .18-34
Гаврилюк, Д. О. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання / Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. - С .34-51
Грись, А. М. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .51-64
Дергач, М. А. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій / М. А. Дергач. - С .64-79
Єщенко, Г. Р. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку / Г. Р. Єщенко. - С .79-90
Максим, О. В. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів / О. В. Максим. - С .90-114
Максимов, М. В. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. - С .114-124
Максимова, Н. Ю. Принципи терапії психологічних травм дитинства / Н. Ю. Максимова. - С .124-134
Манілов, І.Ф. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу / І.Ф. Манілов. - С .134-148
Мельничук, О. Б. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .148-163
Павлюк, М. М. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу / М. М. Павлюк. - С .163-181
Рябовол, Т. А. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці / Т. А. Рябовол. - С .181-197
Раєвська, Я. М. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії / Я. М. Раєвська. - С .197-211
Ткач, Б. М. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .211-231
Філоненко, Л. А. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів / Л. А. Філоненко. - С .231
Чайка, Г. В. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів) / Г. В. Чайка. - С .244-262
Шиделко, А. В. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками / А. В. Шиделко. - С .262-273
Щербатюк, В. В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості / В. В. Щербатюк. - С .273
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)