378-057.875:159.9-051:316.485.6
В 18


    Варлакова, Євгенія Олегівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Варлакова Євгенія Олегівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 238-261. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні конфлікти -- майбутні психологи -- емоції
Анотація: У роботі виявлено аналіз науково-теоретичних концепцій та підходів до вивчення проблеми гтоовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів. Визначено зміст і показники готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів: 1)мотиваційну; 2) когнітивну; 3) операційну; 4)комунікативну; 5) емоційну. Виявлено психологічні особливості, організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники розвитку готовності майбутніх психологівдо розв`язання міжособистісних конфліктів. Розроблено та апробовано програму формування готовності майбутніх психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів, результати впровадження якої в процесі підготовки майбутніх психологів довели її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2-057.875:316.752+378-057.875:159.9-051
В 46


    Вілюжаніна, Тетяна Анатоліївна.
    Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вілюжаніна Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова сфера -- професійне становлення -- індивідуальний світогляд -- смислова регуляція -- майбутні психологи
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню динаміки ЦСС особистості на етапі професійного навчання. теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період підготовки характеризується не тільки активним оволодінням професією навчання, але й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері. Визначено особливості ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ. Показано, що динаміка ЦСС полягає у підйомі на якісно новий рівень розвитку. Основні результати роботи знайшли практичне впровадження при організації навчального процесу у ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2-051
А 64


    Антонова, Наталія Олександрівна.
    Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Антонова Наталія Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 552 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 423-468. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
готовність до професійної діяльності -- професійна зрілість -- професійна ідентичність -- професійна мотивація -- психологічна зрілість -- психологічний механізм -- саморегуляція -- майбутні психологи
Анотація: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.323:378/Ч-12-547779

    Чала, Юлія Миколаївна.
    Особливості набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чала Юлія Миколаївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2012. - 302 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний досвід--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійно значущий досвід -- особистісний досвід -- соціальний досвід -- мнемічний досвід -- досвід психологічної освіченості -- майбутні психологи
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами під час їх навчання у вищій школі.У роботі розроблено модель професійного досвіду майбутнього психолога, виокремлено компоненти досвіду та охарактеризовано функції, властиві кожному компонентові. Зазначено, що професійний досвід вміщує три шари: особистісний, соціальний та мнемічний. Було підтверджено гіпотезу дослідження про те, що процес набуття майбутніми психологами професійно значущого досвіду детермінується дотриманням комплексу особливостей - залучення студентів до участі в різних видах професійно-нормативних стосунків, зокрема в рольових іграх, бесідах, дискусіях, тренінгах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.964.3
І-18


    Іваненко, Богдана Борисівна.
    Особистісна психокорекція майбутнього практичного психолога засобами активного соціально-психологічного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іваненко Богдана Борисівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2005. - 306 с. : фот., рис. - Бібліогр.: с. 200-229. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психокорекція--Дисертації
   Педагогічна психологія--Соціально-психологічне навчання--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- ГЛИБИННІ МЕХАНІЗМИ ПСИХІКИ -- базові та ситуативні захисти -- СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНІ викривлення -- ОСОБИСТІНА психокорекція
Анотація: У дисертації проаналізовано наукову літературу, вякій досліджено професійні аспекти підготовки практичних психологів та поставлена проблема формування інструментарію професійної роботи. Констатовано, що різновиди психокорекційної практики, які функціонують у межах соціально-перцептивного тренінгу та психокорекції, забезпечують тренування навичок спілкування, зняття емоційної напруги, проте не здійснюють особистісної психокорекції майбутнього психолога. Досліджено деструктивний вплив особистісної проблематики (внутрішньої суперечливості) психолога на його професійне становлення у зв'язку з наявністю соціально-перцептивних викривлень. Виявлено труднощі та бар'єри особистісної психокорекції, визначено психологічні характеристики відкоректованої особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

378-057.875:159.9-051
П 44


    Подольська, Тетяна Анатоліївна.
    Розвиток у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Подольська Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Помиткін Е. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 239 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 183-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Довірливі стосунки--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ДОВІРА -- ДОВІРливі стосунки -- майбутні психологи -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА психологів
Дескриптори:
Анотація: У дисертації досліджується проблема встановлення довірливих стосунків, аналіз психологічних умов і засоби розвитку у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом. Визначено психологічну структуру довірливих стосунків майбутніх психологів в професійній взаємодії з клієнтом, з'ясовано критерії та рівні розвитку цієї структури. Досліджено сформованість компонентів психологічної структури довірливих стосунків в професійній взаємодії з клієнтом у майбутніх психологів. Розроблено та апробовано спеціалізовану психолого-педагогічну програму розвитку здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом у майбутніх практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Помиткін, Едуард Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Б 82


    Борисюк, Алла Степанівна.
    Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Борисюк Алла Степанівна ; наук. конс. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 575 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 514-575. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна ідентичність--Дисертації
   Соціальна психологія--Майбутні психологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- МЕДИЧНИЙ психолог -- ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ
Анотація: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.942:159.956+378-057.875:159.9-051
П 64


    Потапова, Валентина Дмитрівна.
    Розвиток функціональної системи інтуїтивно- почуттєвого відображення у майбутніх психологів [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Потапова Валентина Дмитрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 459 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 396-441. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтуїція і почуття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ІНТУЇЦІЯ -- інтуїтивно-почуттєве відображення -- майбутні психологи -- професійне навчання -- психомистецький підхід -- принцип процесуальності
Анотація: В дослідженні створена теоретична модель функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення, визначені її змістово-процесуальні компоненти. Сконструйовані змістово-процесуальні компоненти предметної діяльності майбутніх психологів. Експериментально перевірена дієздатність функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення та її ефективність у процесі навчання. Виявлена міра впливу гуманістично спрямованих та гуманітарно забезпечених умов навчання на розвиток функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

378-057.875:159.9-051
Ш 37


    Шевченко, Наталія Федорівна.
    Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Наталія Федорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 485 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 400-433. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- майбутні психологи -- психологічна освіта -- практичний психолог -- формування особистості -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- мовленнєва компетентність -- вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9-051:[316.454.52+81'233
Р 50


    Рикун, Альона Анатоліївна.
    Особливості становлення стилю професійного спілкування майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Рикун ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2014. - 389 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Стиль спілкування--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
стиль спілкування -- професійне спілкування -- професійна діяльність -- майбутні психологи
Анотація: В роботі уточнено сутність поняття "стиль професійного спілкування психолога", запропоновано типологію стилів професійного спілкування фахівця цієї галузі, виокремлено компоненти та структурні елементи стилів. Побудовано нормативну модель стилю професійного спілкування психолога. Визначено критерії сформованості стилю професійного спілкування майбутнього психолога. Розроблено й апробовано програму формування стилю професійного спілкування майбутніх психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Н. О. \наук. кер.\; Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

378-057.875:159.9-051]:159.944.4(043.5)
Р 54


    Рисинець, Тетяна Петрівна.
    Особистісна детермінація вибору копінг-стратегій життєвих ситуацій майбутніми психологами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. П. Рисинець ; наук. кер. Г. В. Ложкін ; Нац. техн. ун-т України "КПІ". - Київ, 2014. - 246 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Копінг-поведінка--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Копінг-поведінка -- копінг-стратегії -- Майбутні психологи -- професійна підготовка -- психологічний захист
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз основних напрямків психологічних досліджень копінг-поведінки. Визначено коло типових проблемних ситуацій, що властиві для майбутнього психолога. Проаналізовано репертуар обраних копінг-стратегій майбутніми психологами залежно від курсу навчання. Вивчено взаємозв'язок копінг-стратегій із індивідуально-психологічними особливостями майбутніх психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923:37.015.3
Н 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Низовець-Кропта, О. А.
    Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу [Текст] / О. А. Низовець-Кропта // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні методи навчання -- комунікативна компетентність -- професійна підготовка -- майбутні психологи -- особистісний розвиток -- навчально-виховний процес -- міжособистісна взаємодія
Анотація: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


316.642.3
Г 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми [Текст] / А. М. Грись // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 289-299 : табл. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологічні бар'єри -- підготовка фахівців -- майбутні психологи -- соціально дезадаптовані неповнолітні
Анотація: У статті розглядаються психологічні бар'єри студентів-психологів на шляху до готовності працювати з соціально дезадаптованими неповнолітніми. Виявлено пізнавальні, комунікативні, особистісні та конативні бар'єри, які різною мірою виражені у двох груп студентів та відповідно потребують специфічних способів подолання в залежності від рівня їх вираженості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


37.091.12:159-051:[004.032.6]
Я 51


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яланська, Світлана Павлівна.
    Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога [Текст] / С. П. Яланська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 149-157 : табл. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
зв'язки з громадськістю -- паблік рілейшнз -- фахівці -- творча компетентність -- майбутні психологи
Анотація: Подано теоретичний аналіз проблеми ефективної системи зв'язків з громадськістю, розкрито організаційно-методичні та психологічні умови формування знань, умінь і навичок майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.923.2-043.84-057.875
М 81


    Мосійчук, Василь Володимирович.
    Психологічні особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів в умовах криз професійного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. В. Мосійчук ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 230 с. : табл. - Бібліогр.: с. 208-230. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- учбово-професійна діяльність -- професійна самореалізація -- професійне навчання -- студенти -- психологічні особливості -- майбутні психологи -- криза фахової готовності -- формувальний експеримент
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел, визначено підходи до вивчення проблеми учбово-професійної самореалізації. Експериментально досліджено особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів. Досліджено вплив криз професійного навчання на процеси самореалізації студентів-психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

615.34
Р 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Радзівіл, К. П.
    Професійні очікування майбутніїх психологів в контексті життєвого шляху та особистісні передумови їх формування [Текст] / К. П. Радзівіл // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 212-223. - Бібліогр.: с. 222 (7 назв)
УДК
Рубрики: Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійні очікування -- життєвий шлях -- образ "Я" -- самопізнання -- майбутні психологи
Анотація: В статті здійснено теоретичний огдяд та аналіз наукової літератури психодинамічного напрямку під кутом проблеми професійних очікувань майбутніх психологів та визначено особистісні передумови їх формування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.955.4
Х 76


    Хомуленко, Борис Владиславович.
    Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога [Текст] / Б. В. Хомуленко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 706-717 : рис. - Бібліогр.: с. 716 (4 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рольова структура особистості -- психологи -- емоційний інтелект -- емпатія -- рефлективність -- майбутні психологи -- розвивальна програма -- рольова компетентність
Анотація: Представлено етапи програми розвитку рольової структури особистості майбутнього психолога, а також результати перевірки ефективності запропонованої програми. Визначено, що метою мотиваційного етапу має бути забезпечення позитивної мотивації до участі в розвивальній програмі. Також розкрито сутність емоційно-рефлексивного етапу розвивальної програми, спрямованого на розвиток компонентів афективної сфери функціонально-рольового простору особистості психолога.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.923.2
Б 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Белановська, Ольга Вікторівна.
    Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів [Текст] / О. В. Белановська, О. Л. Белановський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уявлення -- професійна самосвідомість -- я-концепція -- професійна взаємодія -- психолог -- майбутні психологи -- професійна компетентність -- самосвідомість
Анотація: Обговорюються результати дослідження представленості у самосвідомості майбутніх психологів характеристик професійної взаємодії з клієнтом. Виділено та описано особливості уявлень про професійні взаємодії з клієнтом у психологів з різними рівнями професійної самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Белановський, Олег Леонідович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.9.07
Г 27


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гейко, Євгенія Вікторівна.
    Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження [Текст] / Є. В. Гейко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація -- цілісність особистості -- майбутні психологи -- полісистемна цілісність -- індивідуально-психологічні властивості
Анотація: На підґрунті результатів теоретичного аналізу й емпіричних даних висвітлюються функціональні структурні складові полісистемної цілісності особистостіу студентів гуманітарних спеціальностей, а також студентів-психологів. Визначаються специфічні особливості власне полісистемної цілісності у майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)