159.9
А 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Алексеева, А. В.
    Професійна успішність особистості в суспільстві [Текст] / А. В. Алексеева // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 6-13. - Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА УСПІШНІСТЬ -- МОТИВАЦІЯ Успіху -- фрустрація -- креативність -- автономність -- автентичність -- саморозуміння -- аутосимпатія -- когнітивні проекції -- психологічна стать -- статева самооцінка -- психологічна маскулінність -- метаантропологія
Анотація: В статті досліджуються особистісні детермінанти успішності, яка розглядається в контексті метаантропологічного підходу. Як діагностичну методику для дослідження успішності було використано репертуарні гратки Келлі, що дозволило визначити також когнітивні проекції успішності у різних вимірах людського буття.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.923+316.61+73
П 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Просандєєва, Л. Є.
    Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості [Текст] / Л. Є. Просандєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 396-407. - Бібліогр.: с. 405-406 (21 назва)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічна автономність -- самоцінність особистості -- генезис самоцінності -- психологічний простір -- ціннісне "Я" -- духовне "Я"
Анотація: Висвітлюються психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості, які інтерпретуються у контексті двоєдиного процесу автономного освоєння соціального та автономного відтворення (чи відторгнення) соціального.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шамне, Анжеліка Володимирівна.
    Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку [Текст] / А. В. Шамне // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психосоціальний розвиток -- підлітковий вік -- соціальна поведінка -- домінантність -- індивідуалізм -- автономність
Анотація: У статті проаналізовано результати емпіричної операціоналізації конструкта "тип психосоціального розвитку". Окреслено феноменологічну картину індивідуалізації психосоціального розвитку підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)


159.923.2-053.6:316.362.1-055.52-025.18](043.5)
Ч-18


    Чанцева-Коваленко, Олена Миколаївна.
    Гармонійні стосунки батьків як чинник особистісного розвитку дитини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Чанцева-Коваленко ; наук. кер. А. В. Толстоухов ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 273 с. : табл., ил. - Бібліогр.: с. 190-228. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Стосунки батьків--Особистісний розвиток дитини--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток -- сімейна система -- гармонійні стосунки батьків -- автономність та залежність -- ціннісно-орієнтаційна єдність -- емпатійна наповненість стосунків -- узгодженість виховних підходів -- вебінар
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків. Обгрунтовано, що стосунки батьків виступають одним з важливих факторів особистісного розвитку дитини. Окрім цього відзначено позитивну динаміку щодо гармонізації стосунків у батьків-учасників вебінарів. Виходячи з цього, можна стверджувати, що розроблені на основі проведеного дослідження онлайн-вебінари мають позитивний вплив на розвиток дитячої особистості та гармонізацію батьківських стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Толстоухов, Анатолій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153
А 43


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях [Текст] / М. М. Павлюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 149-159. - Бібліогр.: с. 158-159 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
свобода -- активність -- самостійність -- особистість -- суб'єктність -- воля -- самоусвідомлення -- автентичність -- автономність
Анотація: У статті розкрито психологічний зміст феномена самостійності, в якому найбільш яскраво проявляються суб'єктні характеристики людини, складові її активності. Розглянуто свободу людини, як можливість здійснювати вибір відповідно до своїх бажань, інтересів і цілей на основі знання об'єктивної дійсності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


615.34
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 13 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : ФОП Рогальська І.О., 2017. - 264 с. : табл., рис. - 25.00 грн.
    Зміст:
Лазос, Гелена Петрівна. Психотерапія постраждалих внаслідок тортур: огляд сучасних досліджень та психотерапевтичних моделей / Г. П. Лазос. - С .8-46. - Бібліогр.: с. 36-44 (52 назви)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Відновлення безпечних стосунків психотерапевта з дітьми внутрішньо переміщених родин / Я. М. Омельченко. - С .46-73. - Бібліогр.: с. 67-71 (23 назви)
Плескач, Богдан Вадимивич. Соціально психологічні аспекти психотерапевтичної допомоги внутрішньо переміщеним особам / Б. В. Плескач, В. С. Уркаєв. - С .74-91. - Бібліогр.: с. 86-88 (9 назв) : табл.
Литвиненко, Людмила Іванівна. Підтримка та медико-психологічна реабілітація учасніків АТО: досвід реалізації програми "Дорога зцілення" / Л. І. Литвиненко. - С .91-112. - Бібліогр.: с. 107-110 (23 назви)
Журавлева, Наталія Юріївна. Специфіка психотерапевтичного стосунку у роботі психолога з дружинами ветеранів бойових дій / Н. Ю. Журавлева. - С .112-129. - Бібліогр.: с. 123-127 (19 назв)
Лазос, Гелена Петрівна. Фактори ризику виникнення негативних емоційних станів у волонтерів психологів/психотерапевтів / Г. П. Лазос. - С .130-152. - Бібліогр.: с. 147-150 (15 назв) : табл.
Гурлєва, Т. С. Особистісна автономність читачів в опірності деструктивному впливу медіа-текстів: реалії та перспективи розвитку / Т. С. Гурлєва. - С .152-170. - Бібліогр.: с. 166-168 (12 назв)
Міщук, Сергій Сергійович. Процесуальні аспекти феномену дитячих психотравм / С. С. Міщук. - С .170-184. - Бібліогр.: с. 180-183 (15 назв)
Громова, А. М. Опыт насилия в детстве и его влияние на здоровье взрослой личности / А. М. Громова. - С .184-202. - Бібліогр.: с.197-200 (19 назв)
Кісарчук, Зоя Григорівна. Метод кататимно-імагінативної психотерапії в контексті особливостей його викладання / З. Г. Кісарчук, Л. О. Гребінь. - С .203-255. - Бібліогр.: с. 242-253 (64 назви)
Мединська, Юлія. Поняття "Антикрихкості" у психоаналітичній психотерапії / Ю. Мединська. - С .255-264. - Бібліогр.: с. 264-264 (11 назв)
УДК
РУБ 615.34

Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія -- психотерапія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

615.34
А 43


    Гурлєва, Т. С.
    Особистісна автономність читачів в опірності деструктивному впливу медіа-текстів: реалії та перспективи розвитку [Текст] / Т. С. Гурлєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 152-170. - Бібліогр.: с. 166-168 (12 назв)
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: Консультативна психологія
   Психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
автономність -- залежність -- суб'єктна регуляція -- друковані змі -- медіа текст -- діалогічний текст -- деструктивний вплив -- діалогічне спілкування -- діалогічне мислення -- психолог-автор -- клієнт-читач -- редактор видання
Анотація: У статті викладено результати дослідження особливостей якості автономності громадян - читачів друкованих ЗМІ, а також редакторів текстових видань. Встановлено, що автономність редактора пов'язана з його діалогічністю і впливає на встановлення діалогу між автором статті (психологом) і читачем (клієнтом), що позначається на здатності останнього опиратися деструктивному впливу медіа-текстів в умовах гібридної війни. Окреслено перспективи розвитку автономності та діалогічного взаємовпливу означених сторін комунікативного процесу - читача, автора і редактора ДЗМІ


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
П 12


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Павлюк ; наук. консультант: Г. О. Балл , С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 497 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 425-482 (638 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самостійність -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Рудницька, Світлана Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
П 12


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Павлюк ; наук. консультант: Г. О. Балл , С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. - Бібліогр.: С. 36-40 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самостійність -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Рудницька, Світлана Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Концепція "Я" дитячого практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 501 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 315-353 (413 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
концепція Я -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Концепція "Я" дитячого практичного психолога [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 45 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36-41 (54 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
концепція Я -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


    Грись, А. М.
    Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності [Текст] / А. М. Грись, М. М. Павлюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічна рівновага -- Образ Я -- внутрішні діалоги -- цілісність -- автономність
Анотація: У статті розкрито динамічні аспекти Образу Я у контексті впевненості та автономності особистості. Охарактеризовано поняття психологічна рівновага у процесі розвитку Образу Я та набуття автономної поведінки. Виокремлено нереалістичні складові Образу Я, які перешкоджають розвитку спонукальних мотивів для самовдосконалення, розширення меж свого особистого простору та автономності. Розглянуто Образ Я через призму досягнення певного статусу, який може призвести до тимчасової втрати цілей, та чіпляння за цей здобутий "статус", який потрібно постійно захищати, відстоювати, підтверджувати. Закцентовано увагу на тому, що за умови викревленого і нереалістичного мислення, внутрішнього "Образу Я", реакція на зовнішні обставини стає неадекватною. Відчуття, дії, поведінка, вчинки є результатом уявлень та ереконань особистості про власне Я. Розуміння цього механізму дає орієнтир для психолога в контексті розробки психологічних інструментів для змінювання як окремих властивостей особистості, так і її цілісної структури Я.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Павлюк, М. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)