М 63 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини [Текст] / О. Ф. Мірза> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
Кл.слова (ненормовані): адаптація до навчання в школі -- психологічні захисні механізми -- психосоматичні захворювання -- дитячо-батьківські взаємини -- розвиток металізації -- рефлективна функція Анотація: Розкривається проблема адаптації до навчання у школі з позицій теорії металізації та розвитку рефлексивної функції у дітей молодшого шкільного віку. Наведено дані статистичного аналізу дослідження дитячо-батьківських взаємин у сприйманні їх дітьми та у ретроспективній оцінці матерів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Никончук, Н. О. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі [Текст] / Н. О. Никончук, І. С. Загурська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 188-200
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): молодший шкільний вік -- здібності -- адаптація до навчання в школі -- прислів'я та приказки -- рефлексія -- учіннєва діяльність -- ціннісна підтримка Анотація: В статті розглядається питання адаптації дітей до навчання у школі у контексті проблеми розвитку рефлексії учіннєвої діяльності. Представлено програму та описано напрями і техніки ціннісної підтримки рефлексії учіннєвої діяльності молодших школярів засобами усної народної творчості. Запропоновано підбір прислів'їв та приказок для підтримки мотиваційно-вольових зусиль учнів початкових класів на різних етапах роботи. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Загурська, І.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |