159.922.73-053.6+159.923.32
В 88


    Вус, Віктор Ілларіонович.
    Особливості аксіогенезу підлітків у процесі релігійної освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вус Віктор Ілларіонович ; наук. кер. Кокун О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 248 с. : табл. - Бібліогр.: с. 226-248. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Релігійна освіта--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- аксіосфера особистості -- релігійна освіта -- підлітки
Анотація: Дисертація присвячена питанню генези духовно-моральної сфери особистості сучасних підлітків. Висвітлюються теоретичні та практичні аспекти цієї проблеми. Визначаються чинники, що обумовлюють аксіогенез людини з вираженим інтересом до містично-трансцендентальної сфери. Обгрунтовуються методологічні засади емпіричного дослідження особливостей духовно-морального становлення підлітків. Здійснюється виклад отриманих емпіричних даних;обговорюються позитивні та негативні наслідки релігійно-етичної спрямованості навчально-виховного процесу закладів освіти на розвиток ціннісно-смислової сфери підлітків. Аналізується ефективність застосування різних форм та методів християнської релігійної освіти при здійсненні ціннісно-формувального впливу на аксіосферу підлітків. Здійснюється визначення особливостей формуання духовно-моральних цінностей у підлітків в умовах сільського та урбаністичного соціокультурного середовища; порівнюється ієрархія системи цінностей підлітків-учнів закладів традиційної освіти та підлітків-вихованців закладів християнської релігійної освіти. Розглядаються сучасні психолого-педагогічні методи формування духовно-моральних цінностей, що застосовуються у навчально-виховному процесі християнських релігійних закладів освіти. Запропонована навчальна програма, яка спрямована на формування в учнівської молоді духовно-моральних цінностей. Визначаються шляхи оптимізації практичних підходів щодо формування цих цінностей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153
Ф 95


    Фурман, Анатолій Анатолійович.
    Психологія особистості: ціннісно-орієнтаційний вимір [Текст] : монографія / А. А. Фурман. - Тернопіль ; Одеса : ТНЕУ; ОНПУ, 2016. - 312 с. : табл. - ISBN 978-966-654-440-0 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
аксіосфера -- особистісна зрілість -- особистість -- особистісний світ -- ціннісно-орієнтаційні чинники -- детермінанти особистісного розвитку

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)

15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 414-422. - Бібліогр.: С. 420-422 (27 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- особистість з ознаками інтелектуальної обдарованості -- ціннісно-смислова сфера -- аксіогенез -- аксіосфера -- цінності -- ідентифікація -- інтерналізація
Анотація: В статті розкривається зміст і сутність понять ціннісно-смислової сфери і аксіогенезу. Наведені різні наукові точки зору (теорії і концепції) щодо процесу становлення аксіосфери особистості. Детально описується роль і значення процесів ідентифікації і інтерналізації для формування, прийняття і засфоєння системи цінностей й особистісних смислів. Також представлені рівні аксіогенезу особистості й етапи засвоєння цінностей, зокрема в дитячому віці. Значну увагу в статті приділено віковим особливостям розвитку ціннісно-смислової сфери учнів молодшого шкільного віку, а також викладу й опису методики вивчення особливостей дитячо-батьківської взаємодії в контексті формування ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)