Ж 66 Жирун, Оксана Анатоліївна. Психологічні особливості розвитку комунікативної компеттентності у майбутніх редакторів у взаємодії з авторами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жирун Оксана Анатоліївна ; наук. кер. Винославська О. В. ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ, 2006. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.172-213. -
Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- активні методи навчання Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутнього редактора у процесі професійної підготовки. Розкрито специфіку і структуру комунікативної компетентості майбутнього редактора, визначено критерії її діагностування, рівні. Розроблено програму формування комунікативної компетентності майбутнього редактора та апробовано систему практичних завдань, яка може бути використана у навчально-виховному процесі фахової підготовки майбутніх редакторів. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Винославська, Олена Василівна \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 64 Вознюк, Олена Миколаївна. Психологічні умови застосування активних методів навчання в процесі підготовки соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Вознюк ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 260 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-204. -
Кл.слова (ненормовані): Підготовка соціальних працівників -- фахова готовність -- студенти -- професійна підготовка -- готовність до професійної діяльності -- активні методи навчання Анотація: В роботі визначено характерну специфіку фахової готовності майбутніх соціальних працівників. Здійснено аналіз застосування активних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Визначено відповідні психологічні умови підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено модель формування в майбутніх соціальних працівників фахової готовності на заняттях з використанням активних методів навчання (на прикладі дисциплін психологічного циклу). Розроблено та апробовано програму сприяння формуванню фахової готовності майбутніх соціальних працівників. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 70 Горобець, Інна Анатоліївна. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ [Текст] / І. А. Горобець> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 171-183. - Бібліогр.: с. 179-181 (13 назв)
Кл.слова (ненормовані): активні методи навчання -- комунікативна компетенція -- комунікативна взаємодія Анотація: Розглянуто активні методи навчання іноземних мов, що сприяють формуванню комунікативної компетенції студентів немовних ВНЗ. Проаналізовано особливості організації комунікативно спрямованого навчання та його вплив на пізнавальну мотивацію студентів. Пропонується формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції в навчанні студентів технічних спеціальностей для збільшення можливостей активації їхніх творчих здібностей. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Л 93 Любіна, Любов Анатоліївна. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Текст] / Л. А. Любіна> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
Кл.слова (ненормовані): гендерно-орієнтований тренінг -- професійна компетентність -- майбутні лікарі -- асертивна особистість -- активні методи навчання -- професійне навчання -- розвиток особистості -- гендер Анотація: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |