Г 95 Гурлєва, Тетяна Степанівна. Психолого-педагогічні умови формування відповідальності у важковиховуваних підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. С. Гурлєва ; наук. кер. В. О. Татенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 285 с. : табл. - Бібліогр.: с. 187-212. -
Кл.слова (ненормовані): підлітки -- важковиховувані підлітки -- відповідальність -- безвідповідальність -- особистісні якості -- просоціальна відповідальність -- дисгармонія розвитку Анотація: В роботі сформульовано вихідні теоретичні положення щодо дослідження відповідальності як особистісної якості, запропоновано її типологію, визначено припущення щодо умов та можливостей її формування у важковиховуваних підлітків. Здійснено дослідження особливостей відповідальності, а також з'ясовано конкретні психолого-педагогічні причини, які перешкоджають її розвитку у важковиховуваних підлітків. Визначено психолого-педагогічні умови формування просоціальної відповідальності у важковиховуваних підлітків. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Татенко, Віталій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 356 с. - ISSN 2072-4772. - 21.00 грн. Зміст: Піроженко, Тамара Олександрівна. Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу / Т. О. Піроженко. - С .6-28 Балицька, І. М. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії / І. М. Балицька. - С .28-43 Барсуковська, М. В. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності / М. В. Барсуковська. - С .43-57 Біла, І. М. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини / І. М. Біла. - С .57-78 Васильєва, С. А. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи / С. А. Васильєва. - С .78-91 Горбатих, В. В. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку / В. В. Горбатих. - С .91-103 Гулько, Ю. А. Розуміння дошкільниками емоцій / Ю. А. Гулько. - С .103-116 Завадська, Т. В. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .116-128 Кабанцева, А. В. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. - С .128-141 Каплунова, К. А. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .141-158 Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .158-167 Кондратець, І. В. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку / І. В. Кондратець. - С .167-180 Кролівець, О. В. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку / О. В. Кролівець. - С .180-196 Маршицька, В. В. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі / В. В. Маршицька. - С .196-208 Пуйо, О. І. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С .208-219 Рагозіна, В. В. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. - С .219-234 Рейпольска, О. Д. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення / О. Д. Рейпольска. - С .234-251 Савченко, Ю. Ю. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .251-262 Соловйова, Людмила Іванівна. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .262-276 Телесенко, О. В. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками / О. В. Телесенко. - С .276-289 Товкач, І. Є. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай" / І. Є. Товкач. - С .289-304 Токарєва, Л.Д. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї / Л.Д. Токарєва. - С .304-318 Федорчук, О. І. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника / О. І. Федорчук. - С .318-331 Чернов, А. А. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог" / А. А. Чернов. - С .331-354
Рубрики: Психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): психологія дошкільника Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Федорчук, О. І. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника [Текст] / О. І. Федорчук> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 318-331
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника Кл.слова (ненормовані): дошкільник -- авторитарні сім'ї -- батьківська відповідальність -- деструктивна поведінка дошкільника -- сімейне насилля -- агресія Анотація: В статті піднімається питання розуміння дорослими унікальності періоду дошкільного дитинства для розвитку особистості, а також усвідомлення своєї відповідальності за гармонійний та повноцінний розвиток дитини. Визначено вплив моделей взаємовідносин у сім'ї на формування деструктивної поведінки дитини. Названо основні причини депресивних станів у дітей дошкільного віку, проявів агресії, формування душевної глухоти. Проаналізовано вплив медіа на процес соціалізації дошкільника. Піднімається проблема фізичного насильства в сім'ї та його наслідки. Зроблено висновки, що батьківська безвідповідальність є основним чинником диструктивної поведінки дошкільника, що потребує окремого дослідження та розробки методів корекції ставлення батьків до процесу виховання дітей в колі сім'ї. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Маковєєва, С. В. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин [Текст] / С. В. Маковєєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 122-131. - Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): особистість -- відповідальність -- безвідповідальність -- неповна сім'я -- типи дитячо-батьківської взаємодії -- форми відхилень у поведінці -- девіантна поведінка -- совісливість Анотація: У статті представлено аналіз проблеми впливу типу сім'ї на розвиток відповідальності в підлітковому віці. Представлено результати дослідження психологічних особливостей відповідальності підлітків, які виховуються в повних та неповних сім'ях. На основі результатів дослідження визначаються перспективи подальшого дослідження. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |