15(08)
А 43


    Корніяка, О. М.
    Життєстійкість у професії викладача [Текст] / О. М. Корніяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 93-111. - Бібліогр.: с. 106-108 (24 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- професійна життєстійкість -- професійно важлива характеристика -- структура залучення, контроль, прийняття ризику -- професійна діяльність -- викладач вищої школи
Анотація: У статті проаналізовано наукові підходи вітчизняних і зарубіжних вчених до вивчення феномена життєстійкості. Розкрито психологічний зміст і структуру цього поняття, показано його сутнісні зв'язки з іншими властивостями особистості. Життєстійкість інтерпритується як професійно важлива характеристика особистості, яка сприяє подоланню фахових труднощів і збереженню/відновленню ефективності професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


15(08)
А 43


    Міщиха, Л. П.
    Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи [Текст] / Л. П. Міщиха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативне мислення -- викладач вищої школи -- інноваційна діяльність -- особистісні риси -- мотиваційні чинники -- безперервна освіта -- студентська молодь
Анотація: У статті піднімається проблема креативності як складової інноваційної діяльності викладача вишу. Розкриваються психологічні особливості креативності викладача через аналіз його особистісних особливостей. Вагома роль відводиться таким складовим як мотиваційні чинники та готовність педагога вищої школи до розвитку, самовдосконалення та безперервної освіти. Творча індивідуальність педагога представлена на різних рівнях її становлення. Проведене дослідження на матеріалі студентської молоді підтвердило основні теоретичні положення в описі психологічного портрету креативного викладача. Перспективу подальших досліджень автор вбачає у розробці методів розвитку креативного мислення викладачів вищої школи, а відтак, і студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)