Ц 56 Цибуляк, Наталія Юріївна. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів [Текст] / Н. Ю. Цибуляк> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 717-727 : табл. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви)
Кл.слова (ненормовані): професійно важливі якості -- спостережливість -- майбутні вихователі -- педагогічна діяльність -- фахова підготовка -- психолого-педагогічні умови -- освітня діяльність -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Розкрито сутність і значення спостережливості як професійно важливої якості майбутніх педагогів на прикладі майбутніх вихователів дитсадків. Виявлено психолого-педагогічні умови розвитку професійної спостережливості у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів. Представлено психодіагностичний інструментарій виявлення якості забезпечення психолого-педагогічних умов розвитку професійної спостережливості майбутніх фахівців у практиці освітньої діяльності. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 86 Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 283 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 36.00 грн. Зміст: Балл, Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки / Г. О. Балл. - С .6-22 Кл.слова: соціальна поведінка, ціннісні орієнтири Моргун, В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій / В. Ф. Моргун. - С .23-44 Кл.слова: світогляд людини, теорія особистості Тітов, І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості / І. Г. Тітов. - С .45-57 Кл.слова: світогляд, свідомість Блинова, О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості / О. Є. Блинова. - С .58-70 Кл.слова: соціальні стереотипи, світоглядні орієнтації Полєжаев, Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект / Д. В. Полєжаев. - С .71-85 Кл.слова: ментальність, менталітет Лебединська, І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості / І. В. Лебединська. - С .86-96 Кл.слова: ідентичність остобистості, культурна ідентичність Горбунова, В. В. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій / В. В. Горбунова. - С .97-111 Кл.слова: цінності, командотворення, імпліцитні теорії Кряж, І. В. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців / І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. - С .112-125 Кл.слова: екологічна ідентичність Рева, М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці / М. М. Рева. - С .126-139 Кл.слова: життєва перспектива, життєві цілі Цибуляк, Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк. - С .140-154 Кл.слова: професійна підготовка, майбутні вихователі Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку / Т. А. Яновська. - С .155-167 Кл.слова: ідентичність, самовизначення, підлітки Лавріненко, В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань / В. А. Лавріненко. - С .168-185 Кл.слова: ціннісно-смислова свідомість, смисложиттєва криза Завгородня, Олена Василівна. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я / О. В. Завгородня. - С .186-200 Кл.слова: поведінкові стратегії, психологічне здоров'я, кризова ситуація Кривоконь, Наталія Іванівна. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи / Н. І. Кривоконь. - С .201-213 Кл.слова: психологія соціальної роботи, складна життєва ситуація Харченко, А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті / А. С. Харченко. - С .214-229 Кл.слова: гуманізація освіти, творчість Власова, Олена Іванівна. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості / О. І. Власова. - С .230-242 Кл.слова: обдарованість, обдаровані школярі Пілецька, Любомира Сидорівна. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості / Л. С. Пілецька. - С .243-257 Кл.слова: професійний розвиток, професійна мобільність Гончарова, Н. О. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .258-271 Кл.слова: професійна підготовка, кар'єрні орієнтації Дворніченко, Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці / Л. Л. Дворніченко. - С .272-283 Кл.слова: профорієнтація, самореалізація Коваленко, О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя / О. Г. Коваленко. - С .284-296 Кл.слова: міжособистісне спілкування, літній вік Мирошник, О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя / О. Г. Мирошник. - С .297-309 Кл.слова: професійна рефлексія, гуманістичні цінності, соціальна діяльність
Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- особистість Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Кабанцева, А. В. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей [Текст] / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 128-141
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника Кл.слова (ненормовані): діти уразливих категорій -- психічне здоров'я -- соціальна нестабільність -- емоційне напруження -- методика "лялька-персона" -- практичні психологи -- вихователі Анотація: Сприяння розвитку психічного здоров'я дітей є першочерговим завданням суспільства в умовах нестабільного сьогодення. Вирішення пріоритетних проблем сучасних дітей потребує удосконалення існуючих підходів, методів та методик як до зміцнення опірності негативним впливом, так і профілактиці негативних емоційних переживань. Серед таких розповсюджена у всьому світі - методика соціального та психологічного розвитку дитини "лялька-персона" або терапевтична лялька має опис результативної реалізації у роботі з дітьми з різними емоційними станами, навіть із психотравмою. Особлива лялька покликана долати стереотипи й упередження, які лежать в основі стигматизації, виключення та дискримінації; вчить дітей позитивно сприймати себе, власну культуру, соціальне походження, сімейні обставини, краще усвідомлювати та плекати власну індивідуальність. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Корнєєва, О.Л.; Стягунова, О.О. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Євдокимова, Н. О. Ознаки і причини емоційного вигорання прийомних батьків та батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу [Текст] / Н. О. Євдокимова, Ю. В. Воскевич> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (7 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): синдром вигорання -- емоційне вигорання -- прийомні батьки -- батьки-вихователі дитячих будинків сімейного типу Анотація: У статті показано, що діяльність прийомних батьків і батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу є емоційно-напружиною і може призводити до емоційного вигорання. Зазначено, що емоційне вигорання дуже негативно впливає на людину, підриває її здоров'я, бажання працювати. Головними складовими емоційного вигорання визначено: емоційне виснаження (переживання спустошеності і безсилля); зниження чутливості по відношенню до інших людей (прояв байдужості, черствості, безсердечності, грубості); применшення своїх досягнень (утрата сенсу і бажання докладати особисті зусилля), намір повернути дитину. Підкреслено, що ймовірність вигорання вища, якщо до проблем у дитячо-батьківських відносинах додаються проблеми на роботі, конфлікти подружжя, втрата значущих зв'язків. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Воскевич, Ю. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Войтович, М. В. Аналіз професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів [Текст] / М. В. Войтович, Т. В. Завадська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 8-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (9 назв)
Рубрики: Психофізіологія Психологія праці Експериментальна психологія Кл.слова (ненормовані): вихователі ДНЗ -- життєстійкість особистості -- професійна життєстійкість -- складові компоненти професійної життєстійкості Анотація: У статті поданий аналіз результатів експериментального дослідження професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів. Зокрема, визначені рівні професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів, а також передні значення показників професійної життєстійкості вихователів. У статті наводяться та аналізуються зв'язки між складовими і компонентами професійної життєстійкості вихователів дитячих навчальних закладів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Завадська, Т.В. Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |