А 43 Гулько, Ю. А. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології [Текст] / Ю. А. Гулько> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 80-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (8 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): конструювання -- творча конструктологія -- готовність дитини до школи -- методика КАРУС Анотація: У психологічній науці завжди у різних ступенях був присутній конструктивіський підхід, а на даний момент він є найперспективнішим напрямом досліджень. Сприраючись на загальні положення теорії конструктивізму, важливо включати в загальну систему підготовки дітей до школи такий вид діяльності як конструювання, тим самим забезпечуючи розвиток вміння створювати різні смислові конструкти як у предметно-практичній так і у внутрішній розумовій діяльності. Включення у систему підготовки дітей до школи навчання конструюванню за системою КАРУС дозволяє розвивати всі складові такого психологічного конструкту як готовність дитини до школи. Вміння переносити аналоги і різноманітні варіанти комбінацій у нові соціальні та пізнавальні ситуації дозволяє дошкільникам краще адаптуватися до умов шкільного навчання. У діяльності конструювання, що здійснюється згідно із методикою КАРУС, розвивається довільність психологічних процесів, створюються передумови розуміння нового учбового матеріалу за аналогією, розвивається семіотична функція психіки. Все це сприятиме більш глибокому і збагаченому формування у дитини внутрішньої позиції школяра. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |