159.953.5:81'243+37.091.31-059.2
Т 46


    Тихонова, Тетяна Борисівна.
    Психолого-педагогічні резерви підвищення ефективності групової учбово-пізнавальної діяльності з вивчення іноземної мови на неспеціальних факультетах вузів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07 / Тихонова Тетяна Борисівна ; наук. кер. Казіміренко В. П. ; Київ. ун-т ім.Т. Шевченка. - Київ, 1994. - 179 с. : табл. - Бібліогр.: с. 159-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбово-пізнавальна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
учбово-пізнавальна діяльність -- індивідуальна діяльність -- групова діяльність -- викладання іноземної мови -- лінгвістичні ігри
Анотація: В дослідженні психологічно обґрунтовано й розроьлено системно-функціональну модель курсу іноземної мови на неспеціальних факультетах з урахуванням спільної групової навчальної діяльності. Розкрито психологічний зміст лінгвістичних ігор, ігрових і ролевих прийомів, які є невід'ємною частиною нетрадиційних методів навчання. Визначено основні шляхи підвищення ефективності спільної учбово-пізнавальної діяльності через актуалізацію резервних можливостей суб'єктів навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Казіміренко, Вячеслав Петрович \наук. кер.\; Київський університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.943.2+37.064.3](043.5)
А 23


    Агачева, Юлія Анатоліївна.
    Рефлексія міжособистісної атракції як механізм регулювання діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ю. А. Агачева ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 213 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-198. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Атракція--Діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
атракція -- діяльність -- рефлексія -- спільна діяльність -- фасилітація -- педагогічний вплив -- групова діяльність -- тренінгова програма -- імпліцитні теорії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень щодо феномену атракції, з'ясовано її роль серед механізмів регулювання діяльності. Проаналізовано міжособистісну атракцію як особливий різновид категоризації суб'єктом Іншого. Розроблено концептуальну модель взаємозв'язку об'єктивних і суб'єктивних показників атракції з ефективністю регулювання діяльності. Визначено зв'язок між рівнями міжособистісної атракції співсуб'єктів діяльності та гармонійністю їхньої міжособистісної взаємодії. Досліджено особливості впливу рефлексії міжособистісної атракції на ефективність діяльності. Розроблено й апробовано програму корекції та розвитку імпліцитних теорій атракції суб'єктів діяльності для підвищення ефективності використання атракції як засобу гармонізації міжособистісної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Черкаський, А. В.
    Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності [Текст] / А. В. Черкаський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 487-495. - Бібліогр.: С. 495 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- групова діяльність -- особистість -- продуктивність -- психологічний клімат -- розвиток -- спілкування
Анотація: У статті проаналізовано основні етапи дослідження соціально-психологічних особливостей спілкування у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці, надано загальну характеристику основним складовим спілкування в соціальній психології. Розроблено практичні рекомендації щодо покращення здатності до взаємодії в процесі спільної групової діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)