А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Слободяник, Наталія Володимирівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості [Текст] / Н. В. Слободяник> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): професійна гідність -- професійна самосвідомість -- професійна самооцінка -- ціннісне ставлення Анотація: У статті розглядається проблема ціннісного ставлення особистості до себе, соціуму, професійної діяльності. При розгляді співвідношення понять "професійна самосвідомість" і "професійна гідність" акцентується увага власне на особистісних складових самооцінного характеру, а саме: професійній самооцінці й самоефективності. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1) Вільні: ЧЗ (1), (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Демидюк, Н. П. Моральнісна самореалізація людини як феномен психологічної практики [Текст] / Н. П. Демидюк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 167-180. - Бібліогр.: с.179 (5 назв)
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія Кл.слова (ненормовані): мораль -- моральність -- моральнісна самореалізація -- моральна самосвідомість -- моральний ідеал -- совість -- честь -- гідність Анотація: Дана стаття висвітлює психологічний контекст проблеми розвитку здатності людини до моральнісної самореалізації, яка охоплює широкий спектр феноменів моральної самосвідомості та моральної поведінки особистості, зокрема, таких як: совість, честь, почуття обов'язку, справедливості, сорому та ін. Представлений аналіз необхідних умов активності совісті дозволить оптимізувати психотерапевтичний вплив з метою розвитку здатності людтнт до моральнісної самореалізації. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
Р 93 Рибалка, Валентин Васильович. Честь і гідність особистості як предмет діяльності практичного психолога [Текст] : учебное пособие / В. В. Рибалка. - Київ : Шкільний світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-435-1 : 6 грн.
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): честь -- гідність -- практичний психолог Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ш 34 Швець, Олег Миколайович. Психологічні чинники становлення особистісної гідності в освітньому просторі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Швець ; наук. кер. В. І. Афанасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 208 с. : табл. + додатки 27 с. - Бібліогр.: с. 191-208 (216 назв). -
Кл.слова (ненормовані): особистість -- гідність -- особистісна гідність -- відповідальність -- освітній простір -- міжособистісна взаємодія -- становлення -- розвиток -- рефлексія Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особлимвостей розвитку особистісної гідності в освітньому просторі. На основі теоретичного узагальнення дослідження проблеми констатовано: гідність історично розглядається внутрішньою іманентною якістю людини і розуміється як складне інтегративне особистісне утворення, що грунтує специфіку перманентного розвитку людини. Поняття "гідність" містить значення позитивного виміру, що належить як об'єкту, так і суб'єкту, та усвідомлення власної цінності. Становлення і розвиток особистісної гідності відбувається в освітньому просторі через систему міжособистісної взаємодії, що у функціональному сенсі розглядається як семантичний потік, в якому розкриваютьс я унікальні здібності і можливості особистості. На основі виявлення і уточнення перспективних параметрів міжособистісної взмємодії в освітньому просторі для становлення особистісної гідності на констатувальному етапі були визначені фундаментальні засади "Програми становле особистісноїності в освітній взаємодії". Програму грунтують принципи рефлексивності, динамічної цілісності, кордомедійності, довіри, гідності та відповідальності. В якості психолого-педагогічного інструменту реалізації завдань Програми из забезпечення складних процесів самопізнання і трансформації використаний рефлексивний дискурс як висо спроможний засіб розвитку особистості. Дослідно-експериментальна робота полягала у проведенні тренінгів з групами старшокласників, різність яких визначається характером домінуючої міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. В експерименті взяли участь три експериментальні (124 особи) і три контрольні (69 осіб) учнів. В результаті впровадження "Програми становлення особистісної гідності в освітній взаємодії" у всіх експериментальних групах відбулися зміни показників гідності, відповідальності, свободи вибору і життєстійкості. На основі аналізу і узагальнення порівнянь експериментальних груп доведена гіпотеза щодо результативності партнерської взаємодіїх на основі рефлексивного дискурсу в освітньому просторі як психологічного чинникам становлення особистісної гідності. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Афанасенко, Валентина Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ш 34 Швець, Олег Миколайович. Психологічні чинники становлення особистісної гідності в освітньому просторі [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Швець ; наук. кер. В. І. Афанасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 24 с. : табл. -
Кл.слова (ненормовані): особистість -- гідність -- особистісна гідність -- відповідальність -- освітній простір -- міжособистісна взаємодія -- становлення -- розвиток -- рефлексія Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особлимвостей розвитку особистісної гідності в освітньому просторі. На основі теоретичного узагальнення дослідження проблеми констатовано: гідність історично розглядається внутрішньою іманентною якістю людини і розуміється як складне інтегративне особистісне утворення, що грунтує специфіку перманентного розвитку людини. Поняття "гідність" містить значення позитивного виміру, що належить як об'єкту, так і суб'єкту, та усвідомлення власної цінності. Становлення і розвиток особистісної гідності відбувається в освітньому просторі через систему міжособистісної взаємодії, що у функціональному сенсі розглядається як семантичний потік, в якому розкриваютьс я унікальні здібності і можливості особистості. На основі виявлення і уточнення перспективних параметрів міжособистісної взмємодії в освітньому просторі для становлення особистісної гідності на констатувальному етапі були визначені фундаментальні засади "Програми становле особистісноїності в освітній взаємодії". Програму грунтують принципи рефлексивності, динамічної цілісності, кордомедійності, довіри, гідності та відповідальності. В якості психолого-педагогічного інструменту реалізації завдань Програми из забезпечення складних процесів самопізнання і трансформації використаний рефлексивний дискурс як висо спроможний засіб розвитку особистості. Дослідно-експериментальна робота полягала у проведенні тренінгів з групами старшокласників, різність яких визначається характером домінуючої міжособистісної взаємодії в освітньому просторі. В експерименті взяли участь три експериментальні (124 особи) і три контрольні (69 осіб) учнів. В результаті впровадження "Програми становлення особистісної гідності в освітній взаємодії" у всіх експериментальних групах відбулися зміни показників гідності, відповідальності, свободи вибору і життєстійкості. На основі аналізу і узагальнення порівнянь експериментальних груп доведена гіпотеза щодо результативності партнерської взаємодіїх на основі рефлексивного дискурсу в освітньому просторі як психологічного чинникам становлення особистісної гідності. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Афанасенко, Валентина Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |