316.454.52:37.013+37.064+81'233
Г 15


    Галузяк, Василь Михайлович.
    Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галузяк Василь Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- спілкування -- мотивація -- ціннісні детермінанти -- стиль педагогічного спілкування

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2-057.19:331.5
Р 83


    Рудюк, Олег Володимирович.
    Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Рудюк Олег Володимирович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - 287 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Безробіття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- професійні кризи -- особистісно-смислові детермінанти -- переживання -- психологічна корекція -- смислодіяльнісна детермінація -- безробіття -- психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6-056.49+316.624-053.6+37.015.31:17
А 76


    Апетик, Наталія Михайлівна.
    Моральна саморегуляція як умова попередження девіантної поведінки підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Апетик Наталія Михайлівна ; наук. кер. Тарновська О. С. ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2001. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Девіантна поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- соціальна норма -- детермінанти -- моральна соморегуляція
Анотація: У дисертації представлено теоретичний та експериментальний аналіз проблеми моральної саморегуляції як умови попередження девіантної поведінки підлітків. У роботі проаналізовано суть, види та детермінанти поведінкових відхилень дітей підліткового віку. виявлене суттєве значення моральної саморегуляції у виникненні поведінкових аномалій стимулювало до теоретичного аналізу та експериментального дослідження специфіки її прояву в період підліткового віку. розроблена та апробована програма тренінгових занять по становленню моральної регуляції поведінки в підлітковому віці. отримані експериментальні дані засвідчили доцільність та ефективність реалізації розробленої програми морального виховання підростаючого покоління, необхідність поширення її з метою морального розвитку дітей підліткового віку, становлення в них моральної поведінки, що сприятиме попередженню поширення відхилень у їхній поведінці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тарновська , Олександра Семенівна \наук. кер.\; Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-058.862+316.362
В 68


    Волошок, Олена Вячеславівна.
    Психологічні особливості диспозиційної системи особистості у функціонально неспроможній родині [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Волошок Олена Вячеславівна ; наук. кер. Мар`яненко Б. С. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-202. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Родина--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
спрямованість особистості -- диспозиційна система особистості -- детермінанти -- соціальний розвиток -- особистість -- сім`я
Анотація: Дисертація містить теоретичний аналіз детермінант соціального розвитку, особливостей формування та психологічного змісту диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної та нормально функціонуючої сім"ї. У роботі проаналізовано та уточнено поняття функціонально неспроможної родини. Встановлено, що розвиток диспозиційної системи особистості дитини з функціонально неспроможної родини відбувається викривлено та дисгармонійно порівняно з дітьми з нормально функціонуючих сімей. Розроблено теоретико-методичні засади психокорекційної та профілактичної роботи з членами функціонально неспроможних сімей. Зокрема, створена й апробована програма соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування гармонійної диспозиційної системи та запобігання виникненню порушень у сфері спрямованості особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної сім"ї.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мар`яненко, Борис Сергійович \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.944.4:37.011.3-051
Г 82


    Грисенко , Наталія Володимирівна.
    Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Грисенко Наталія Володимирівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Київ, 2011. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне вигорання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигорання -- педагог -- позитивні цінності -- властивості особистості -- інтелект -- метакогнітивні здібності -- психологічне благополуччя -- суб`єктивне благополуччя
Анотація: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.5+159.964.3+159.98
А 39


    Акименко, Юрій Федорович.
    Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ставлення батьків--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2-055.2:618
Б 31


    Бацилєва, Ольга Валеріївна.
    Особистісні детермінанти репродуктивного здоров'я жінки [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Бацилєва Ольга Валеріївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 407 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 334-380. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Репродуктивне здоров'я жінки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісні детермінанти -- репродуктивне здоров'я -- репродуктивна поведінка -- психологічна готовність -- материнство -- діагностика особистості -- психоемоційний стан -- порушення репродуктивного здоров'я
Анотація: У дисертації розкриваються теоретичні та методологічні підходи до дослідження феномену здоров'я жінки, зокрема його репродуктивної складової, у психологічній науці. Представлено концепцію та розроблено модель репродуктивного здоров'я жінки, яка дає змогу комплексного підходу до вивчення стану репродуктивного здоров'я жінок та виокремлення чинників, що його детермінують. Розкрито багатокомпонентність сучасного розуміння загального і репродуктивного здоров'я. З'ясовано вплив особливостей індивідуально-психологічних характеристик особистості жінок на стан їх репродуктивного здоров'я та ефективність реалізації репродуктивної функції. Обґрунтовано необхідність, запропоновано та апробовано програму психосоціальної допомоги жінкам на різних етапах розвитку їх репродуктивної сфери.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

316.454.52+81'233
Д 17


    Данченко, Ганна Володимирівна.
    Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Данченко Ганна Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 162-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Менеджер освіти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
управління -- менеджер освіти -- ділове спілкування -- комунікативна компетентність -- психологічні детермінанти -- самосвідомість -- емоційна стабільність -- рефлексивне ставлення -- рольова поведінка
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.944.4:37.011.3-051
З-12


    Зайчикова, Тетяна Вікторівна.
    Соціально-психологічні детермінанти синдрому "професійного вигорання" у вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Зайчикова Тетяна Вікторівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 191, [200] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійне вигорання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СТРЕС -- ПРОФЕСІЙНИЙ стрес -- ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНінг -- ВЧИТЕЛЬ
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічним детермінантам синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Розкрито сутність синдрому "професійного вигорання" як наслідку довготривалих професійних стресів. Вивчено зміст і структуру синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Досліджено соціально-економічні, соціально-психологічні, індивідуально-психологічні детермінанти виникнення синдрому "професійного вигорання" у вчителів. Показано, що синдром "професійного вигорання" має місце у більшості вчителів вітчизняних закладів середньої освіти, а також має свою специфіку вияву в цій професійній діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.942
К 56


    Коврига, Наталія Валентинівна.
    Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Коврига Наталія Валентинівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т . - Дніпропетровськ, 2003. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 154-169. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Емоційний інтелект--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ інтелект -- ВНУТРІШНІ детермінанти -- зовнішні ознаки -- емоційний процес -- форми відбиття у свідомості -- стресозахисна функція -- адаптивна функція
Анотація: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.947.23:005.95-051
Л 17


    Лазорко, Ольга Валеріївна.
    Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Лазорко Ольга Валеріївна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-182. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Відповідальність--Дисертації
   Соціальна психологія--Менеджер--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ -- МЕНЕДЖЕР -- ОБ'ЄКТИВНІ та суб'єктивні детермінанти -- ПРОФЕСІЙНА МОТИВАЦІЯ -- ЛОКУС КОНТРОЛЮ -- професійно-важливі якості -- професійно-психологічний тренінг
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено висвітленню проблеми психологічних детермінант відповідальності менеджерів промислового підприємства. У роботі науково-теоретично обґрунтовано поняття відповідальності менеджера. Визначено структуру та суттєві особливості цього соціально-психологічного поняття. Виявлено об'єктивні та суб'єктивні психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства та їх вплив на формування високого рівня цієї особистісної риси. Представлено технологію та апробацію корекції відповідальності менеджерів за допомогою професійно-психологічного тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.97:616.89-008.42-055.2
Ф 32


    Федосова, Людмила Олексіївна.
    Нейропсихологічні детермінанти вищих психічних функцій у жінок, які страждають на галюцинаторно-маячні розлади [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Федосова Людмила Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 200-223. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Вищі психічні функції--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
нейропсихологія -- шизофренія -- психоз -- когнітивні розлади -- СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ
Анотація: Дисертація присвячена нейропсихологічному вивченню особливостей вищих психічних функцій у жінок, які страждають на галюцинаторно-маячні розлади. В даній роботі представлені результати нейропсихологічних обстежень 100 жінок, хворих на шизофренію. Виявлені значущі кореляційні характеристики психопатологічної симптоматики та нейропсихологічних показників. Нейропсихологічний профіль психічної діяльності складався за результатами обстеження хворих за допомогою нейропсихологічної методики експрес-діагностики "Лурія-90". Автором відібрана і апробована група субтестів нейропсихологічних методик для здійснення експрес-оцінки когнітивного функціонування хворих на шизофренію.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

316.614.6-057.875:33
М 57


    Міщенко, Олена Олександрівна.
    Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Міщенко Олена Олександрівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 356 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 326-356. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура -- студенти -- економічна соціалізація -- "людина економічна" -- психолого-економічні якості -- економічні цінності -- мотиваційні потреби
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних детермінант економічної культури студентської молоді. На основі теоретичного аналізу визначено економічну культуру як систему економічних цінностей суспільства. Образ "людини економічної" є нормативним еталоном економічно успішної людини. Доведено існування рівнів економічної культури особистості, які визначаються взаємодією двох складових процесу економічної соціалізації: особливостями економічних цінностей суспільства і особливостями мотиваційно-потребової системи індивіда.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9:355
Н 40


    Невмержицький, Володимир Максимович.
    Психологічні детермінанти адаптації військовослужбовців строкової служби до особливих умов діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Невмержицький Володимир Максимович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 231 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 189-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
акцентуація характеру -- надійність -- монотонія -- особливі умови діяльності -- адаптація -- військовослужбовець
Анотація: Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню особливостей процесу адаптації військовослужбовців строкової служби до особливих умов діяльності. У роботі подаються результати вивчення впливу особистісних акцентуацій на ефективність здійснення діяльності в особливих ситуаціях; описується феноменологія поведінки військовослужбовців у залежності від режиму і умов здійснюваної діяльності, обговорюються дані щодо динаміки коливань надійності носіїв певного типу акцентуацій характеру і військової спеціалізації, недоліки і переваги представників цих акцентуацій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955:165.243:78+37.015.31:7
П 56


    Пономаренко, Яніна Григорівна.
    Особистісні детермінанти інтерпретації молодшими школярами музичного тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пономаренко Яніна Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 177 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- розуміння -- особистісні кореляти -- суб'єктність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей інтерпретаційної активності учнів молодшого шкільного віку відносно музичних текстів. Виокремлено й експериментально верифіковано єдність взаємопов'язаних властивостей, які складають механізм розуміння та інтерпретації музичного тексту як естетично виразного опредметнення внутрішніх переживань автора. Виявлено в психологічному змісті інтерпретацій вікових і особистісних закономірностей, які дозволяють диференціювати стратегію розгортання процесу інтерпретації молодшими школярами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-056.49+316.624
С 12


    Савчук, Олексій Вікторович.
    Соціально-психологічні детермінанти адиктивної поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Савчук Олексій Вікторович ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 172,[20] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.158-172. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адиктивна поведінка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- адиктивна поведінка -- міжособистісні стосунки -- соціальна підтримка -- мотиваційна сфера
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню детермінант адиктивної поведінки пошуку шляхів її профілактики. Розглянуто соціально-психологічні умови виникнення адиктивної поведінки, систему профілактики щодо запобігання поширенню вживання наркотичних речовин серед підлітків та молоді. З'ясовано зв'язок між особливостями розвитку мотиваційної сфери і прагненням до зміни психічного стану штучним шляхом. Розроблені концептуальні засади системи профілактики адиктивної поведінки, що спрямована на диференційований підхід до роботи з підлітками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.011.3-051+37.013+81'233
Т 35


    Терещук, Сергій Володимирович.
    Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещук Сергій Володимирович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 253 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- комунікативний потенціал -- педагогічна діяльність -- комунікативна підготовка -- студентська група -- майбутній педагог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2:005.95-051+005.32
Т 48


    Ткалич, Маріанна Григорівна.
    Психолого-організаційні детермінанти самоактуалізації менеджерів комерційних організацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Ткалич Маріанна Гргорівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 266 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-208. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Самоактуалізація менеджерів--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
менеджери -- самоактуалізація -- комерційні організації -- професійна діяльність -- управлінська діяльність -- психолого-управлінський тренінг
Анотація: В дослідженні визначені психологічні особливості самоактуалізації менеджерів середнього рівня в професійно-управлінській діяльності. Розкриті зміст та структура самоактуалізації менеджерів середнього рівня. Вивчені рівні самоактуалізації менеджерів комерційних організацій та її психолого-організаційні детермінанти. Визначені психологічні умови підвищення рівня самоактуалізації менеджерів. Розроблено психолого-управлінський тренінг самоактуалізації менеджерів в професійно-управлінській діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.013+316.454.52+81'233+37.064.2
Т 50


    Тоба, Маріанна Василівна.
    Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тоба Маріанна Василівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 143-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діалогове спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діалогове спілкування -- педагогічна діяльність -- міжособова взаємодія -- педагогічне спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант діалогового педагогічного спілкування. Виявлено психологічні чинники, що детермінують стильові особливості педагогічного спілкування. Показано взаємозв'язок між стильовими особливостями педагогічного спілкування і особливостями системи ціннісних орієнтацій вчителя, розвитком у нього емпатії та рівнем ригідності пізнавальних процесів. Розроблено і апробовано методику формування у майбутніх учителів підготовленості до діалогічності спілкування з учнями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923:005.95-051
Ю 74


    Юркевич, Галина Йосафатівна.
    Психологічні детермінанти розвитку особистості менеджера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Юркевич Галина Йосафатівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 170 с. : табл. - Бібліогр.: с. 141-156. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
   Соціальна психологія--Менеджер--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- менеджер -- розвиток особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних детермінант розвитку особистості менеджера, умов і факторів, що забезпечують ефективність даного процесу. Обгрунтована детермінованість особистісного розвитку менеджера індивідуальними властивостями та соціально-психологічними умовами життєдіяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)