К 82 Крицька, Альона Михайлівна. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Крицька Альона Михайлівна; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 285 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-204. -
Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- художній смак -- майбутній дизайнер -- психологічні механізми -- репродуктивний рівень -- евристичний рівень -- творчий рівень Анотація: Роботу присвячено розробці теоретико-експериментальних основ формування художнього смаку як необхідної складової професійної компетентності майбутніх дизайнерів. У дисертації вперше науково обґрунтовано зміст поняття "художній смак", розроблено та експериментально перевірено зміст та програму формування художнього смаку майбутніх дизайнерів, визначено послідовність використання психологічних механізмів в практиці формування художнього смаку. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Крицька, Альона Михайлівна. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів [Текст] / А. М. Крицька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 112-123. - Бібліогр.: с. 122 (10 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- художній смак -- майбутній дизайнер Анотація: Розглянуто проблему формування художнього смаку як необхідної умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди [Текст] / О. В. Костюченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): дизайн -- дизайнер -- індустрія краси та моди -- творчий потенціал -- перцепція -- творче сприймання -- естетичне сприймання Анотація: У статті проаналізовано зміст понять «дизайн», «дизайн в індустрії краси та моди» як творчої проектно-художньої діяльності, процесу і результату художньо-технічного проектування фешн-продуктів, що зорієнтовано на досягнення найповнішої відповідності створюваних фешн-об'єктів і середовища загалом утилітарним й естетичним потребам споживачів, а також суттєве підвищення конкурентоспроможності фешн-продукції. Означено місце і роль творчого та адаптивного потенціалів перцепції у дизайні як цілісного та інтегрального процесу технологічного і художнього освоєння об'єктивної складної та багатогранної дійсності, адаптування до мінливих умов, зокрема у сфері краси та моди, а також розкриття власного потенціалу, світосприймання, світогляду, смаків, дизайнерської позиції у продуктах дизайнерської діяльності. Особливу увагу сфокусовано на тому, що у художньо-творчому процесі дизайну творче світосприймання та художнє сприймання є основою творчого комбінування ідей, образів, творчої імпровізації, коли автоматично відбувається фіксація нового в об’єкті; бачення цілого та деталей, зовнішньої форми та внутрішньої суті речей, відомого у невідомому, невідомого у відомому, одиничного та всезагального в одному об’єкті. Зазначено, що творче й естетичне сприймання дизайнера, повноцінне відтворення особливостей сприйманого світу у дизайні сприятиме залученню дизайнера до творчої діяльності та навпаки у творчо-пізнавальної діяльності виникатиме нове сприйняття предметного і соціального світу, і навпаки у творчо-пізнавальній діяльності виникає нове сприймання оточення. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |