А 43 Ваганова, Н. А. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку [Текст] / Н. А. Ваганова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 46-56. - Бібліогр.: с. 53-55 (23 назви)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): мислення -- розвиток мислення у дітей -- наочно-дійове і наочно-образне мислення -- логічне мислення -- дитяче експерементування -- дошкільний вік Анотація: У статті проаналізовано сучасні дослідження з проблематики системного, творчого, інтуїтивного, візуального, конструкторського мислення у вітчизняній і зарубіжній психології та здійснено аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку. З'ясовано, що процес розвитку мислення у дітей пов'язаний з переходом від практичних наочно-дійових форм до наочно-образних і дискурсивних (словесно-логічних) форм мислення. Визначено також роль дитячого експерементування, яке сприяє стимуляції дослідницької пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку, гнучкості мислення, проявам творчого пошуку, творчих розв'язань та творчого сприймання в цілому. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |