М 23 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Манилова, Лідія Михайлівна. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти [Текст] / Л. М. Манилова> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 147-155 : рис. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви)
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- особливі освітні потреби -- діти з особливими потребами -- когнітивний розвиток дітей -- навчальний процес -- психологічний супровід -- комп'ютерні технології Анотація: В статті висвітлено проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями здоров'я, їх інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах, психологічного супроводу розвитку і навчання цих дітей, їх успішної соціальної адаптації. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 65 Андрейко, Б. В. Несприятливий прогноз розвитку дитини раннього віку [Текст] / Б. В. Андрейко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 201-218. - Бібліогр.: с. 213-215 (17 назв)
Кл.слова (ненормовані): розвиток дитини -- порушений розвиток -- спеціальна психологія -- діти з особливими потребами Анотація: Проаналізовано основні аспекти формувань класифікації та термінології порушення розвитку дитини. Розкрито термін "несприятливий прогноз розвитку дитини раннього віку", що виникає з розуміння, що існує порушення розвитку. Проаналізовано термінологію та проблематику перекладу у класифікації дітей з порушеннями в розвитку. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Корнієнко, В. В. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації [Текст] / В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 239-249. - Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): агресивність -- діти з особливими потребами -- арт-терапія -- психопрофілактика -- соціалізація -- дитячо-батьківські стосунки Анотація: Вивчено та узагальнено дані досліджень, присвячених агресивності молодших школярів з розумовою відсталістю. Визначено теоретичні підстави для побудови та використання програми, спрямованої на вивчення, подолання та психопрофілактику агресивності у молодших школярів з розумовою відсталістю. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Алексеєнко, С. Д.; Кутовий, К. П.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1) Вільні: ЧЗ (1), (1) |