15(5А2.2)п
И 30


    Фон-Иеринг, Рудольф.
    Борьба за право [Текст] : редкая книга / Рудольф фон-Иеринг ; пер. И. Юровский. - Спб. : [б. в.], 1895 (Типография Брауде). - 96 с. - (Международная библиотека ; № 36). - пер. с нем. - Б. ц.
Примітки про особливості:
На форзацсе книги пометки чернилом о содержании книги.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Етика

   Природознавчі науки

   Естетика

   Психологія. Про душу.

   Медицина

   Економіка

   Літературознавство


Приплетено:
1. Р., Рудольф. Историко-общественные основы этики / Р. фон Иеринг ; пер. В. М. Гессена. - Спб. : Типография Брауде, 1896. - 32 с. с.
2. И., Рейнке Приход и расход в природе / И. Рейнке. - Спб. : Типография Брауде, 1896. - 46 с. с. - (Международная библиотека ; № 42)
3. М., Гюйо Принцип искусства и поэзии / М. Гюйо. - Спб. : Типография Брауде, 1895. - 80 с. с. - (Международная библиотека ; № 38)
4. М., Лацарус Взаимодействие души и дела / М. Лацарус ; пер. Л. Бродовского. - Спб. : Типография Брауде, 1896. - 55 с. с. - (Международная библиотека ; № 39)
5. Р., Рудольф. О целительных силах организма / Р. Вирхов ; пер. Круковского. - Спб. : Типоргафия Брауде, 1896. - 87 с. с. - (Международная библиотека ; № 37)
6. Г., Гросс Экономическая система Карла Маркса с научной стороны / Г. Гросс ; пер. Н. С. Рашковский. - Спб. : Издание Ф. Павленкова, 1895. - 52 с. с. - Штамп: "Книжные магазины И. А. Розова в Киеве и Одессе"
7. Н., Стороженко Поэзия мировой скорби / Н. Стороженко. - Одесса : Тип. Исаковича, 1895. - 44 с. с. - (Русская библиотека ; № 2)

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Юровский, И. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

7
Л 38


    Левчук, Лариса.
    Західноєвропейська естетика ХХ століття [Текст] : навчальний посібник / Л. Левчук. - Київ : Либідь, 1997. - 224 с. - ISBN 966-06-0003-8 : 13.00 грн
УДК
РУБ 7
Рубрики: Естетика
Кл.слова (ненормовані):
західноєвропейська естетика -- мистецтво й наука -- естетичний потенціал -- психоаналіз -- естетика неотомізму

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(01)
А 94


    Афасижев, Марат Нурбиевич.
    Фрейдизм и буржуазное искусство [Текст] / М. Н. Афасижев. - Москва : Наука, 1971. - 128 с. -
УДК
РУБ 15(01)
Рубрики: Психоаналіз
   Соціальне значення мистецтва

   Естетика

Кл.слова (ненормовані):
эстетическая концепция Фрейда -- сущность фрейдистского учения -- фрейдизм -- теория художественного творчества -- фрейдизм и буржуазное искуство

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 8. Психологічна теорія і технологія навчання. Вип. 10 / за ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2019. - 328 с. - ISSN 2072-4772. - 20.00 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Актуальні проблеми генетичної психології / С. Д. Максименко. - С .8-20. - Бібліогр.: с. 19-20 (10 назв)
Андрієвська, В. В. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних учених) / В. В. Андрієвська. - С .20-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (24 назви)
Балл, Г. А. Базовые понятия общей теории задач / Г. А. Балл. - С .33-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (20 назв)
Биков, В. Ю. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя / В. Ю. Биков. - С .55-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
Вернік, О. Л. Психологічні аспекти репетиторства / О. Л. Вернік. - С .75-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
Волобуєва, О. Ф. Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект / О. Ф. Волобуєва. - С .93-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (15 назв)
Гергей, Т. На пути к экосистеме образования - некоторые психологические и педагогические аспекты / Т. Гергей. - С .105-123. - Бібліогр.: с. 122-123 (19 назв)
Дітюк, П. П. До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю / П. П. Дітюк. - С .123-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Дригус, М. Т. Психологічна система Ю. І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання / М. Т. Дригус. - С .132-142. - Бібліогр.: с. 141-142 (14 назв)
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Естетика старіння і старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .143-152. - Бібліогр.: с. 150-152 (18 назв)
Коміссарова, О. Ю. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію / О. Ю. Коміссарова. - С .152-166. - Бібліогр.: с. 165-166 (16 назв)
Кондратенко, Л. О. Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації / Л. О. Кондратенко. - С .166-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (11 назв)
Лотоцька, Ю. М. Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен "рівень даності" / Ю. М. Лотоцька. - С .176-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Ляшенко, О. І. Адаптивне навчання як ознака сучасних дидактичних систем / О. І. Ляшенко. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (7 назв)
Мещеряков, Д. С. Модель суб'єктної активності / Д. С. Мещеряков. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-205 (16 назв)
Моляко, В. А. Стоп-кадры памяти / В. А. Моляко. - С .205-208
Моляко, В. А. "Уличный" вектор восприятия в поэтическом фольсклоре / В. А. Моляко. - С .208-228. - Бібліогр.: с. 228 (4 назви)
Назар, М. М. Продуктивнысть групового дистанцыйного навчання у віртуальному просторі / М. М. Назар. - С .228-242. - Бібліогр.: с. 239-242 (27 назв)
Проскура, О. В. Думки про дорогу людини / О. В. Проскура. - С .243-246
Проскура, О. В. Выдающиеся гуманисты ХХ века / О. В. Проскура. - С .247-257
Смульсон, М. Л. Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі / М. Л. Смульсон. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (15 назв)
Фомічова, Л. І. Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації / Л. І. Фомічова. - С .268-282. - Бібліогр.: с. 282 (5 назв)
Чайка, Т. А. Увидеть живое лицо истории (устные истории: свидетельства и свидетели) / Т. А. Чайка. - С .282-300
Чепелева, Н. В. Розв'язання смислових задач як чинник самопроектування особистості / Н. В. Чепелева. - С .300-313. - Бібліогр.: с. 313 (9 назв)
Швалб, Ю. М. Культурно-психологічні витоки форм освіти / Ю. М. Швалб. - С .313-325
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


    Коваленко-Кобилянська, І. Г.
    Естетика старіння і старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 143-152. - Бібліогр.: с. 150-152 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
старіння -- інтелект -- розвиток -- естетика -- соціальна інновація -- красива старість
Анотація: У статті проаналізовано соціальну інновацію "красива старість", яка реалізується в міру інтерпретації естетичного і можу набувати деструктивних форм. Відзначається, що тенденція створення суспільства "для всіх" за допомогою впровадження трендів одягу "поза віком" при ігноруванні програми інтелектуального розвитку для людини в період старіння і старості, не може виконати покладену на неї функцію. Проблема зумовлена тим, що в період середнього і пізнього геронтогенезу споглядальність превалює над діяльністю, що не сприяє очікуваній ресоціалізації представників зазначеної вікової групи. Названий феномен доведений експериментально і пояснюється незатребуваністю інтелектуального потенціалу старої людини для суспільства, що в свою чергу, мінімізує її потребу до висхідного розвитку інтелектуального потенціалу. Результати дослідження доводять можливість такого розвитку в пізньому віці, що дасть можливість побудувати не декларативне, а реальне "суспільство для всіх".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)