372
П 33


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Методичний посібник до парціальної програми з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років "Вчимося жити разом" [Текст] : методический материал / Т. О. Піроженко, О. Ю. Хартман, К. В. Палієнко, М. В. Павленко. - К. : Алатон, 2016. - 112 с. : рис. - ISBN 978-966-2663-40-2 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діти від 4 до 6-7 років -- парціальна програма -- розвиток соціальних навичок -- ефективна взаємодія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хартман, Олена Юріївна; Палієнко, Катерина Володимирівна; Павленко, Майя Володимирівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

372
П 33


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років "Вчимося жити разом" [Текст] = Парциальная программа по развитию социальных навыков эффективного взаимодействия детей от 4 до 6-7 лет : методические рекомендации / Т. О. Піроженко, О. Ю. Хартман. - К. : Алатон, 2016. - 64 с. - ISBN 978-966-2663-38-9 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 372
Рубрики: Соціальна психологія
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
діти від 4 до 6-7 років -- парціальна програма -- розвиток соціальних навичок -- ефективна взаємодія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хартман, Олена Юріївна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальна взаємодія -- психолого-педагогічна взаємодія -- ефективна взаємодія -- освітній простір -- розвивальна освіта -- психологічний контакт -- суб'єкт проектування
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження особливостей психолого-педагогічної взаємодії учасників освітнього простору. Психолого педагогічна взаємодія розглядається як особистісний контакт викладача з учнями, спрямований на взаємні зміни в їхній поведінці, діяльності, відносинах, настановленнях. Підкреслюється, що взаємодія учасників освітнього простору є найважливішим способом для успішного вирішення завдань навчально-виховного процесу, ефективність якого визначається розвитком особистості педагогів та школярів, ступенем досягнення результатів. Зазначається, що ефективність психолого-педагогічної взаємодії передбачає наявність трьох компонентів: афективного, когнітивного та поведінкового. Наводяться принципи розвивальної освіти та уточнюється зміст ключового поняття - освітній простір.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ