А 43 Піроженко, Т. О. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей [Текст] / Т. О. Піроженко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 115-129
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтації -- освітній простір -- становлення особистості -- вікова криза регуляції поведнки 6(7) року життя -- життєва компетентність Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми співвідношення зовнішніх (соціально-педагогічних) та внутрішніх (психологічних) факторів впливу на процес прийняття дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід розвитку дитини старшого дошкільного віку у період вікової кризи регуляції поведінки на 6 (7) роках життя потребує врахування закономірностей розвитку важливіших надбань ціннісно-смислової сфери, які сприяють збереженню цілісності особистості дитини дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка (дошкільна-початкова освіта). Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
С 14 Сазоненко, Г. С. Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель [Текст] : навчально-методичний посібник / Г. С. Сазоненко, В. В. Приступа. - Макарів : Софія, 2013. - 416 с. - ISBN 978-966-2374-41-4 : 40.00 грн.
Рубрики: Неперервна освіта Компетентність Кл.слова (ненормовані): акмеологія -- компетентнісна освіта -- архітектоніка компетенцій -- життєва компетентність Дод.точки доступу: Приступа, В.В. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Р 32 Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини [Електроний ресурс] : монографія / [Т. О. Піроженко, І. І. Карабаєва, О. Ю. Хартман [та ін.]; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2020. - 222 с. - ISBN 978-966-194-317-8 : Б. ц.
Кл.слова (ненормовані): життєва компетентність -- дитина -- термінальні цінності -- освітній простір -- інструментальні цінності -- ціннісна регуляція -- привласнення цінностей -- становлення особистості Анотація: У монографії висвітлюються результати теоретичного та емпіричного аналізу питань, пов’язаних з роллю ціннісних орієнтацій в житті дитини старшого дошкільного віку в умовах зміни соціальної ситуації розвитку (дошкільна освіта –початкова освіта). Висвітлено соціально-педагогічні та психологічні чинники, які зумовлюють здійснення вибору та прийняття дитиною соціально значущих цінностей, що виступають регуляторами її активності у спілкуванні та суто дитячих видах діяльності: предметно-практичній, ігровій, пізнавальній, образотворчій. Монографію адресовано викладачам вищої школи та інститутів підвищення педагогічної кваліфікації, практичним психологам, науковцям-психологам, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам, педагогам дошкільних закладів освіти та початкової школи. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\ Свободных экз. нет |