159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Анотація: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


371.015
А 43


    Гільман, А. Ю.
    До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді [Текст] / А. Ю. Гільман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- патогенне мислення -- життєві завдання -- саморозвиток -- психологічне благополуччя -- студенти -- професійне становлення -- самореалізація -- подолання труднощів
Анотація: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


151.60
А 43


    Березко, Іванна Василівна.
    Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю [Текст] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність особистості -- футуристичний наратив -- фантазії -- мрії -- очікування -- надії -- бажання -- життєві плани -- життєві завдання -- унікальні епізоди
Анотація: У статті розглянутий автонаратив майбутнього та ті форми самоідентичності, які використовує особистість для конструювання уявлень щодо свого майбутнього. Проаналізовані соціальні контексти, в яких формуються футуристичні наративи. Сформульовані характеристики автонаративу майбутнього, що гіпотетично характеризують його психологічну зрілість.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Лазоренко, Б. П.
    Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді [Текст] / Б. П. Лазоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
благополучна -- проблемна молодь -- життєві завдання -- кореляція
Анотація: Визначено, що ядром позитивних кореляцій життєвих завдань проблемної молоді є зв'язки завдання "забезпечення професійного і особистісного саморозвитку" з завданнями "здобуття освіти-самостійності" і "створення сім'ї". У благополучної молоді значимі кореляції утворює завдання "досягнення влади та успіху", в тому числі і з завданням "здобуття освіти-самостійності".


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Сидоренко, Ж. В.
    Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я [Текст] / Ж. В. Сидоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
життєві завдання -- психологічне здоров'я -- мотиваційно-смислові чинники -- міжособистісна взаємодія -- життєвий досвід -- молодь
Анотація: В статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення соціально-психологічні передумов озадачування молоддю з психологічного здоров'я. Визначені мотиваційно-смислові, міжособистісні, життєво-досвідні, особистісні передумови та їх значення в процесі постановки життєвих завдань молоддю з психологічного здоров'я.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Крайчинська, В. А.
    Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості [Текст] / В. А. Крайчинська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 183-193 : табл. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт -- особистість -- життєві завдання -- соціально-психологічні настановлення особистості -- висловлювання
Анотація: Аналізуються особливості когнітивних моделей життєвих завдань особистості, зумовлені різним самонастановленням - як щодо людини та як щодо речі. Когнітивні побудови при постановці життєвого завдання проаналізовано в межах підходу до сформульованих завдань як до фрагментів діалогу - висловлювань. В граматичній організації формулювань виявляється різне бачення своєї ролі у здійсненні життєвого завдання та задані його просторові, часові, процесні, контекстні, суб'єктні характеристики.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Уніат, Наталія.
    Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості [Текст] / Н. Уніат // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна зрілість -- студентський вік -- компоненти -- рівні -- життєві завдання
Анотація: У статті проаналізовано особливості розвитку соціально-психологічної зрілості у студентському віці. Виокремлено та охарактерезовано її рівні. Описано особливості постановки життєвих завдань молодими людьми з різним рівнем соціально-психологічної зрілості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)