159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
стратегічні тенденції -- аналогізування -- старший дошкільник -- творча діяльність -- мисленнєві дії -- творче завдання -- природа -- концептуальна модель -- комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.956.2
Р 34


    Резникова, Наталія Валеріївна.
    Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Резникова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтуїція--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтуїтивне мислення -- когнітивні стилі -- інтуїтивний компонент -- навчальна діяльність -- навчальні завдання -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню специфіки прояву інтуїтивних кормпонентів в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів комп`ютерно-математичних спеціальностей класичного університету. Проаналізовані загальні теоретичні концепції та підходи до проблеми інтуїтивного пізнання з позиції психологічної науки. Визначено сукупність ознак домінування інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю в сприйнятті й переробці навчальної інформації. Виокремлені змістовні стильові відмінності інтуїтивного або аналітичного засобу переробки інформації на матеріалі розв`язання студентами навчальних завдань, у яких об`єктивно надається можливість використання інтуїції. Виявлені розбіжності в особливостях та стратегіях формування понять у студентів з домінування інтуїтивного або аналітичного компонента у структурі когнітивного стилю. Показано, що в навчальних ситуаціях, які актуалізують застосуівання інтуїції у мисленнєвій діяльності студентів, функціонують стилі розв`язання навчальних завдань з різним ступенем означеності інтуїтивного або аналітичного компонентів когнітивного стилю, і інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю визначається вираженістю згорнутих миттєвих підсвідомих умовиводів при розв`язанні завдань. Встановлено зв`язки успішності розв`язання різних за структурою навчальних завдань і особливостей стратегій формування понять з вираженістю інтуїтивного або аналітичного компонента когнітивного стилю студентів. Результати роботи можуть бути використані при розробці методик викладання, орієнтованих на діагностику й розвиток інтуїтивного компонента в структурі когнітивного стилю навчально-пізнавальної діяльності студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.943(043.5)
Ж 72


    Жиляк, Наталія Вікторівна.
    Психологічні особливості регуляції моторних дій за допомогою смислових завдань [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Жиляк ; наук. кер. А. І. Шинкарюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 205 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-201. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Моторні дії--Смислові завдання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
м'язові рухи -- моторні дії -- смислові завдання -- характеристика рухів -- властивості нервової системи -- психомоторні якості -- керування діями
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень щодо проблеми впливу смислових завдань моторних дій на їх характеристики. Розкрито особливості реалізації смислових завдань з прояву координації рухів у суб'єктів з різними властивостями нервової системи. Виявлено особливості прояву психомоторних якостей суб'єкта у процесі реалізації різних смислових завдань завдань. Визначено особливості прояву смислових завдань у структурі рівнів побудови рухів. Розробити й апробувати програму розвитку умінь умінь регуляції моторних дій порівнево структурованими смисловими завданнями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шинкарюк, АнатолІй Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Анотація: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.922.76-056
Ж 72


    Жиляк, Наталія Вікторівна.
    Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості [Текст] / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психомоторні здібності -- рівні побудови рухів -- діяльнісний підхід -- психомоторна активність -- смислові завдання дій -- моторні дії
Анотація: Запропоновано систематизувати психомоторні здібності суб'єкта відповідно до рівнів побудови рухів, виділених М.О. Берштейном. Апробовано систему тестів , що репрезентує психомоторні можливості студентів на різних рівнях побудови рухів. Показано, що для вивчення закономірностей об'єктивації смислових завдань у рухах суб'єкта психомоторної активності доцільно застосовувати діяльнісний підхід. Запропоновано досліджувати багатомірність смислових завдань моторних дій із залученням системи понять, які розкривають різні аспекти образного відображення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Гоцуляк, Наталія Євгенівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


371.015
А 43


    Гільман, А. Ю.
    До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді [Текст] / А. Ю. Гільман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
саногенне мислення -- патогенне мислення -- життєві завдання -- саморозвиток -- психологічне благополуччя -- студенти -- професійне становлення -- самореалізація -- подолання труднощів
Анотація: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Митник, Олександр Якович.
    Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами [Текст] / О. Я. Митник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- міжособистісна взаємодія -- психологічний бар'єр -- конфлікт -- спільна діяльність -- диференційованість навчання -- репродуктивні завдання
Анотація: Розкриваються психологічні особливості обдарованих студентів, описуються особливі вимоги щодо організації процесу міжособистісної взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шопіна, Марина Олександрівна.
    Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації [Текст] / М. О. Шопіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
вихователь -- творчий потенціал -- професійний потенціал -- творчі завдання -- підвищення кваліфікації
Анотація: Основну увагу в статті зосереджено на понятті розвитку творчого потенціалу вихователів дошкільних закладів, що розглядається як сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога дошкільної освіти, що виражає готовність удосконалювати педагогічну діяльність. Аналізуються підходи до специфіки прояву психологічних властивостей та можливостей реалізації творчого потенціалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


151.60
А 43


    Кляпець, О. Я.
    Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю [Текст] / О. Я. Кляпець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 78-89. - Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- життєві завдання, пов'язані із шлюбом та сім'єю -- постановка життєвих завдань -- структурування майбутнього -- особистісне самоздійснення в сімейній сфері
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Березко, Іванна Василівна.
    Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю [Текст] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність особистості -- футуристичний наратив -- фантазії -- мрії -- очікування -- надії -- бажання -- життєві плани -- життєві завдання -- унікальні епізоди
Анотація: У статті розглянутий автонаратив майбутнього та ті форми самоідентичності, які використовує особистість для конструювання уявлень щодо свого майбутнього. Проаналізовані соціальні контексти, в яких формуються футуристичні наративи. Сформульовані характеристики автонаративу майбутнього, що гіпотетично характеризують його психологічну зрілість.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Лазоренко, Б. П.
    Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді [Текст] / Б. П. Лазоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
благополучна -- проблемна молодь -- життєві завдання -- кореляція
Анотація: Визначено, що ядром позитивних кореляцій життєвих завдань проблемної молоді є зв'язки завдання "забезпечення професійного і особистісного саморозвитку" з завданнями "здобуття освіти-самостійності" і "створення сім'ї". У благополучної молоді значимі кореляції утворює завдання "досягнення влади та успіху", в тому числі і з завданням "здобуття освіти-самостійності".


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Сидоренко, Ж. В.
    Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я [Текст] / Ж. В. Сидоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
життєві завдання -- психологічне здоров'я -- мотиваційно-смислові чинники -- міжособистісна взаємодія -- життєвий досвід -- молодь
Анотація: В статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення соціально-психологічні передумов озадачування молоддю з психологічного здоров'я. Визначені мотиваційно-смислові, міжособистісні, життєво-досвідні, особистісні передумови та їх значення в процесі постановки життєвих завдань молоддю з психологічного здоров'я.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Крайчинська, В. А.
    Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості [Текст] / В. А. Крайчинська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 183-193 : табл. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт -- особистість -- життєві завдання -- соціально-психологічні настановлення особистості -- висловлювання
Анотація: Аналізуються особливості когнітивних моделей життєвих завдань особистості, зумовлені різним самонастановленням - як щодо людини та як щодо речі. Когнітивні побудови при постановці життєвого завдання проаналізовано в межах підходу до сформульованих завдань як до фрагментів діалогу - висловлювань. В граматичній організації формулювань виявляється різне бачення своєї ролі у здійсненні життєвого завдання та задані його просторові, часові, процесні, контекстні, суб'єктні характеристики.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Уніат, Наталія.
    Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості [Текст] / Н. Уніат // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна зрілість -- студентський вік -- компоненти -- рівні -- життєві завдання
Анотація: У статті проаналізовано особливості розвитку соціально-психологічної зрілості у студентському віці. Виокремлено та охарактерезовано її рівні. Описано особливості постановки життєвих завдань молодими людьми з різним рівнем соціально-психологічної зрілості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Баранов, В. В.
    Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки [Текст] / В. В. Баранов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
домашня освіта -- альтернативні форми освіти -- домашнє завдання -- індивідуалізоване навчання -- дистанційна форма навчання
Анотація: Домашня форма навчання забезпечує переборення між стандартизованими цілями навчання і індивідуальними потребами особистості у її розвитку та самовдосконаленню. Тому домашня освіта є сферою особистісно орієнтованої педагогіки. На сьогодні домашня освіта вже є фактом і виступає у різних формах, починаючи від сімейних навчальних груп до домашнього дистанційного навчання. У зв'язку з цим постає питання не тільки розробки правового механізму її впровадження, але й розробки відповідних науково-методичних основ і професійної підготовки педагогічних кадрів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.60
А 43


    Чепелева, Наталия Васильевна.
    Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности [Текст] / Н. В. Чепелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 4-19. - Бібліогр.: с. 18-19 (7 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- особистісний проект -- наритив -- тезаурус -- завдання на смисл -- інтерпретація -- розуміння
Анотація: Схарактеризовано теоретико-методологічне підґрунтя розроблення нормативної моделі дискурсивного самопроектування особистості, яка базується на тлумаченні самопроектування як процесу вибудовування власної ідентичності. Самопроектування ґрунтується на інтерпретації та осмисленні особистого і соціокультурного досвіду, засвоєні культурно заданих схем організації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(08)
А 43


    Дітюк, П. П.
    До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю [Текст] / П. П. Дітюк // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 123-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- вчитель -- учень -- навчання -- мета -- завдання
Анотація: В статті розглянуто та певною мірою розвинуто деякі положення концепції Ю. І. Машбиця про діяльність підходу до навчання як до управління учбовою діяльністю. Проаналізовано найпростішу ієрархію управління учбовою діяльністю, розглянуто позиції системи освіти, вчителя та учня щодо їхньої мети, напрямків та способів її досягнення, основні завдання управління навчанням


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(02)
П 24


   
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник / за ред.: Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенка. - Київ : [б. в.], 1991. - 183 с. : рис. - ISBN 5-11-002424-3 : 1.20 крб.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет педагогічної психології -- завдання педагогічної психології -- методи педагогічної психології -- показники психічного розвитку -- умови психічного розвитку -- психологія виховання -- психологія учіння -- психологія навчання


Дод.точки доступу:
Проколієнко, Л. М. \за ред.\; Ніколенка, Д. Ф. \за ред.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)

15(02)
П 84


   
    Професійно-орієнтовані завдання з психології [Текст] : навчальний посібник / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет; Кафедра соціальної та практичної психології ; [за ред О. Л. Музики]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. - 566 с. - Б. ц.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Практикум з психології
Кл.слова (ненормовані):
підготовка студентів-психологів -- загальна психологія -- вікова психологія -- педагогічна психологія -- математичні методи у психології -- диференційна психологія -- психологія праці -- експериментальна психологія -- психологічний тренінг -- мотивація -- емоції -- психодіагностика -- клінічна психологія -- дефектологія -- консультативно-тренінгова робота -- геронтопсихологія -- ціннісна свідомість -- творчість -- консультування -- психотерапія -- психогенетика


Дод.точки доступу:
Музики], О. Л. \[за ред.\; Житомирський державний університет імені Івана Франка. Соціально-психологічний факультет; Кафедра соціальної та практичної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - 2-ге доп. видання. - Київ : Радянська школа, 1961. - 584 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)