37.015.3+37.015.31:57
Б 12


    Бабій, Микола Федорович.
    Формування природничих понять в учнів п`ятих класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бабій Микола Федорович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Н.-д. ін-т психології України. - Київ, 1995. - 185 с. : рис., граф. - Бібліогр.: с. 137-149. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Дисертації
   Вікова психологія--Учні 5-х класів--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- природничі поняття -- засвоєння понять -- ФОРМУВАННЯ знань

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3:159.955
Д 33


    Денисенко, Василь Васильович.
    Психологічні умови формування теоретичного мислення у підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Денисенко Василь Васильович ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 193 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 164-173. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
теоретичне мислення -- учбова задача -- моделювання -- ідеалізація -- засвоєння -- генетично-моделюючий метод
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу та закономірностей розвитку теоретичного имслення в підлітковому віці. Розкриті психологічні умови оволодіння школярами теоретичними поняттями курсу фізики. Встановлено, що центральним компонентом психологічної структури учбової діяльності при вивченні фізики є система форм та засобів моделювання ідеалізованих об'єктів. Показана роль та можливості застосування комп'ютерних технологій у сучасному навчанні. Використовуючи генетико-моделюючий метод, розроблено початковий курс фізики, заснований на принципі сходження від абстрактного до конкретного, та запропонована система учбових задач, що забезпечують розвиток теоретичного мислення у учнів в середніх класів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.953.5+37.016:51
Ж 68


    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Психологічна організація процесу засвоєння підлітками математичних понять [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жигайло Наталія Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 179, [16] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 140-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння понять--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
математичне поняття -- засвоєння математичних понять -- моделювання математичної задачі -- теоретико-генетичний рівень засвоєння -- теоретичний рівень засвоєння -- емпірично-торетичний рівень засвоєння -- емпіричний рівень засвоєння -- творче математичне мислення
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці впливу різних прийомів організації навчального матеріалу, зокрема, засобів моделювання математичних задач на процес засвоєння підлітками основних понять з математики і розвиток в них творчого математичного мислення. Теоретично обґрунтовуються, а також експериментально підтверджуються психологічні моделі структури діяльностей, спрямованих на засвоєння математичних понять і на моделювання математичних задач під час їх розв'язання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Свободных экз. нет

159.953.5+37.016:511-028.31+373.29-052
М 15


    Макляк, М. М.
    Психологія засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук / Макляк М. М. ; наук. кер. Костюк Г. С ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1954. - 278, [2] с. - Бібліогр.: с. 267-279. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння математичних знань--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
арифметичні операції -- засвоєння -- першокласники -- оволодіння лічбою -- засвоєння арифметичних дій
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.953.5:81'373+81'23+37.016:81-028.31
С 38


    Синиця, І. О.
    Психологічні особливості засвоєння лексики п'ятикласниками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Синиця І О. ; Укр. н-д. ін-т психології. - Київ, 1954. - 250 с. : табл. - Бібліогр.: с. 238-250. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння лексики--Дисертації
   Вікова психологія--П'ятикласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- засвоєння -- п'ятикласники -- оволодіння лексикою -- засвоєння нових слів
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння п'ятикласниками нової лексики. Розглядаються особливості сприйняття учнями нових слів в процесі аналізу художнього тексту та особливості смислового відбору слів п'ятикласниками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Український науково-дослідний інститут психології (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.953.5+37.016:81-028.31
Х 17


    Халаїм, А. Ф.
    Особливості засвоєння категорій дієслова учнями середньої школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук / Халаїм А. Ф. ; наук. кер. Ніколенко Д.Ф. ; Київськ. держ. пед. ін-т ім. О. М. Горького. - Київ, 1966. - 408 с. : табл. - Бібліогр.: с. 397-408. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння лексики--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
засвоєння лексики -- середня школа -- мовленнєва діяльність
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ніколенко, Д. Ф. \наук. кер.\; Київський державний педагогічний інститут ім. А. М. Горького (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

373.2.091.2:81'243
Ш 26


    Шаркова, Наталія Федорівна.
    Психологічні засади організації навчання іноземної мови у дошкільних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шаркова Наталія Федорівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчання іноземної мови--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Дошкільний навчальний заклад--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток дошкільників -- пізнавальна діяльність -- мимовільне запам'ятовування -- мотиваційна сфера -- прийоми навчання -- дошкільний вік -- вивчення іноземної мови -- засвоєння іншомовної лексики
Анотація: Досліджується стан проблеми навчання дошкільників іноземних мов в умовах дошкільного навчального закладу. Аналізуються особливості пізнавального розвитку дітей дошкільного віку та існуючі підходи до їх урахування в процесі навчання. Визначаються можливі шляхи реалізації особистісно-зорієнтованого дошкільного навчання іноземної мови. Розроблені методичні прийоми навчання іноземних мов (на прикладі англійської мови), що стимулюють пізнавальну активність суб'єктів учіння й відповідають віковим особливостям розвитку мотиваційної і пізнавальної сфер дошкільника.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3+37.016:91
Ш 95


    Шулдик, Наталія Володимирівна.
    Психологічні особливості формування теоретичних географічних понять в учнів середнього шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шулдик Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 153-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Дисертації
   Вікова психологія--Середній шкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- формування понять -- особистісний розвиток -- засвоєння понять -- експериментально-генетичний метод
Анотація: У дослідженні визначено змістову абстракцію для побудови початкового курсу загальної фізичної географії. Сконструйована система учбових ситуацій, що забезпечують виділення та фіксування учнями генетично-вихідного відношення географії у його всезагальному змісті та конкретних проявах. Визначена система учбових дій молодших підлітків, спрямованих на аналіз суттєвих природних компонентів ландшафту та генетично вихідного просторово-географічного відношення між ними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - 774 с. - ISSN 2072-4772. - 40.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології / Н. І. Антюхова. - С .8-21. - Бібліогр.: с. 19-20 (16 назв)
Башмакова, Олена Владиславівна. Психотерапія як екзистенціальний вибір / О. В. Башмакова. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (17 назв)
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Вишньовський, В. В. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги / В. В. Вишньовський. - С .45-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (12 назв)
Герман, Л. В. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців / Л. В. Герман. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 64 (9 назв)
Горобець, І. А. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента / І. А. Горобець. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
Громова, Наталія михайлівна. Психологічні особливості установки на критичне мислення / Н. М. Громова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (9 назв)
Гура, Т. В. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті / Т. В. Гура. - С .88-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (13 назв)
Демиденко, А. М. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі / А. М. Демиденко. - С .99-110. - Бібліогр.: с. 108 (14 назв)
Дзюба, Т. М. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості / Т. М. Дзюба. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (18 назв)
Дмитришин, Б. Я. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей / Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. - С .120-133. - Бібліогр.: с. 130-131 (18 назв)
Дмитріюк, Н. С. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори / Н. С. Дмитріюк. - С .133-144. - Бібліогр.: с. 142 (6 назв)
Добренко, Ф. А. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків / Ф. А. Добренко. - С .144-154. - Бібліогр.: с. 153 (5 назв)
Ільїна, О. М. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови / О. М. Ільїна. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 162 (10 назв)
Каменська, Наталія Леонідівна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. - С .163-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
Капідінова, С. Б. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації / С. Б. Капідінова. - С .172-183. - Бібліогр.: с. 182 (9 назв)
Католик, Галина Вікторівна. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти / Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. - С .184-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (29 назв)
Клибанівська, Тетяна Миколаївна. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами / Т. М. Клибанівська. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (10 назв)
Коваленко, О. Г. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (8 назв)
Коняєва, Лілія Дмитрівна. Особливості творчих здібностей молодших школярів / Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. - С .217-228. - Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
Кормишев, М. В. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості / М. В. Кормишев. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 235-237 (22 назви)
Корнієнко, В. В. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації / В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. - С .239-249. - Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
Корнієнко, О. В. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка / О. В. Корнієнко. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 255-256 (17 назв)
Кузнецова, С. В. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога / С. В. Кузнецова. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (11 назв)
Культенко, В. П. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ / В. П. Культенко. - С .267-278. - Бібліогр.: с. 274-275 (28 назв)
Лапчук, В. С. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ / В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 286 (10 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей / Л. В. Лимар, К. О. Моруга. - С .288-296. - Бібліогр.: с. 294 (7 назв)
Мадінова, Ю. І. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості / Ю. І. Мадінова. - С .296-315. - Бібліогр.: с. 312-313 (15 назв)
Мельничук, М. М. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента / М. М. Мельничук. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога / І. В. Михайлюк. - С .323-336. - Бібліогр.: с. 332-333 (26 назв)
Мосьпан, М. О. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .336-344. - Бібліогр.: с. 343 (3 назви)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Одинцова, Г. Ю. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста / Г. Ю. Одинцова. - С .353-364. - Бібліогр.: с. 362 (15 назв)
Омельченко, Л. М. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .364-372. - Бібліогр.: с. 371 (7 назв)
Островська, Катерина Олексіївна . Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. О. Островська. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382 (6 назв)
Отчич, С. В. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті / С. В. Отчич. - С .383-394. - Бібліогр.: с. 392 (9 назв)
Паламар, А. С. Структурні складові технічних здібностей / А. С. Паламар. - С .394-403. - Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .403-415. - Бібліогр.: с. 412-413 (17 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .415-427. - Бібліогр.: с. 423-425 (20 назв)
Перегончук, Н. В. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога / Н. В. Перегончук. - С .427-436. - Бібліогр.: с. 434-435 (10 назв)
Петренко, О. В. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів / О. В. Петренко. - С .436-451. - Бібліогр.: с. 447-448 (18 назв)
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .451-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Пророк, М. В. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога / М. В. Пророк. - С .460-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій / Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. - С .471-482. - Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
Помиткіна, Л. В. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів / Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. - С .482-492. - Бібліогр.: с. 490-491 (11 назв)
Просандєєва, Л. Є. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів / Л. Є. Просандєєва. - С .492-502. - Бібліогр.: с. 500 (9 назв)
Пушкарська, Л. П. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509 (11 назв)
Рєпка, А. О. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності / А. О. Рєпка. - С .511-519. - Бібліогр.: с. 517-518 (17 назв)
Рудюк, Олег Володимирович. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття / О. В. Рудюк. - С .520-532. - Бібліогр.: с. 530 (14 назв)
Тарасенко, А. І. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів / А. І. Тарасенко. - С .532-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (9 назв)
Тітова, Т. Є. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів / Т. Є. Тітова. - С .542-552. - Бібліогр.: с. 550 (10 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Теорії девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .552-563. - Бібліогр.: с. 560-561 (20 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю / В. В. Турбан. - С .563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості / Н. В. Слободяник. - С .575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
Філоненко, М. М. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря / М. М. Філоненко. - С .588-597. - Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
Fesenko, R. S. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content / R. S. Fesenko. - С .597-607. - Бібліогр.: с. 605 (16 назв)
Царькова, О. В. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами / О. В. Царькова. - С .607-616. - Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
Чанцева-Коваленко, О. М. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства / О. М. Чанцева-Коваленко. - С .616-626. - Бібліогр.: с. 624 (11 назв)
Черкаський, А. В. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів / А. В. Черкаський. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку / А. В. Шамне. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шапаренко, Ю. В. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків / Ю. В. Шапаренко. - С .645-655. - Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
Шевчук, І. В. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя / І. В. Шевчук. - С .655-663. - Бібліогр.: с. 661-662 (8 назв)
Шелег, Л. С. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості / Л. С. Шелег. - С .663-674. - Бібліогр.: с. 671 (13 назв)
Шишак, Ольга Ігорівна. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок) / О. І. Шишак, Н. В. Старик. - С .674-683. - Бібліогр.: с. 681 (10 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / М. О. Шопіна. - С .683-691. - Бібліогр.: с. 689-690 (8 назв)
Щербан, Г. В. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач / Г. В. Щербан. - С .691-703. - Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
Яковлева, Н. Ю. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення / Н. Ю. Яковлева. - С .703-712. - Бібліогр.: с. 710 (11 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості / Т. М. Яблонська. - С .712-721. - Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
Якимчук, І. П. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків / І. П. Якимчук. - С .721-732. - Бібліогр.: с. 730 (12 назв)
Ятчук, М. С. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання / М. С. Ятчук. - С .732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
Жидецька, С. В. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта / С. В. Жидецька. - С .742-750. - Бібліогр.: с. 748-749 (8 назв)
Kostiuk, O. V. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization / O. V. Kostiuk. - С .750-760. - Бібліогр.: с. 758-759 (5 назв)
Lunov, V. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality / V. Lunov, O. Rygel. - С .760-774. - Бібліогр.: с. 772 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ільїна, О. М.
    Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови [Текст] / О. М. Ільїна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 155-163. - Бібліогр.: с. 162 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативне настановлення -- першокурсники -- опитування -- анкета -- комунікативна інтолерантність -- негативізм -- психотренінг
Анотація: Перед викладачами вищої школи постає завдання діагностики та корекції взаємодії студентів між собою. Визначення рівня комунікативного настановлення сприяє подальшому ефективному плануванню роботи зі студентами та організації їхньої взаємодії на заняттях з іноземної мови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)


371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Волошина, В. О.
    Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії [Текст] / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
метапам'ять -- психолого-педагогічна взаємодія -- засвоєння знань -- розв'язання завдань
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз проблеми організації психолого-педагогічної взаємодії викладача та студента з позиції як підвищення ефективності процесів метапам'яті студента, так і корекції діяльності викладача для покращення ефективності навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Довгалюк, Т. А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(06)
П 68


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Теорія поетапного формування розумових дій П.Я. Гальперіна [Текст] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2018. - Вип. 39. - С. 7-18. - Бібліогр.: с.17-18 (8 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
теорія поетапного формування розумових дій -- формуючий експеримент -- метод -- генетичні дослідження -- психічні утворення -- усвідомлення -- процес засвоєння


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(5А2.2)П
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 18 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - 166 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 12.00 р.
    Зміст:
Андріюк, Валентина Василівна. Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку / В. В. Андріюк. - С .3-9. - Библиогр.: с. 8-9 (5 назв)
Бахмутова, Лариса Миколаївна. Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими / Л. М. Бахмутова. - С .9-21. - Бібліогр.: с. 18-21 (15 назв)
Болотнікова, Інга Вікторівна. Визначення чинників складових внутрішньо-професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .21-28. - Бібліогр.: с. 27-28 (8 назв)
Войтович, Марія Володимирівна. Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти / М. В. Войтович. - С .28-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (9 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Один із підходів розроблення технології психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених / Г. В. Гуменюк. - С .37-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (7 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Методи оптимізації професійного самоздійснення менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С .47-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (11 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів / Г. М. Дубчак. - С .55-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (4 назви)
Завадська, Тетяна Василівна. Підсумки системного дослідження професійного самоздійснення вихователів дошкільного віку / Т. В. Завадська. - С .63-72. - Бібліогр.: с. 70-72 (11 назв)
Завірюха, Валентина Василівна. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці / В. В. Завірюха. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (18 назв)
Зеленська, Зоя Петрівна. Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики / З. П. Зеленська. - С .83-89. - Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
Клименко, Віктор Васильович. Психофізіологічна асиметрія півкуль мозку і сервомеханізми у здійсненні наміру людини / В. В. Клименко. - С .89-106. - Бібліогр.: с. 104-105 (13 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів / О. М. Кокун, Н. М. Панасенко. - С .106-121. - Бібліогр.: с. 119-121 (11 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Характеристики мотивації досягнення науковців / Т. В. Кружева. - С .121-128. - Бібліогр.: с. 128 (2 назви)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Чинники професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій - програмістів і системих адміністраторів / Н. М. Панасенко. - С .129-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (7 назв)
Сабліна, Наталія Володимирівна. Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі / Н. В. Сабліна. - С .136-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (13 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів / Т. Л. Савченко. - С .143-152. - Бібліогр.: с. 149-151 (8 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .151-164. - Бібліогр.: с. 159-161 (16 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психофізіологія -- психологія праці -- експериментальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

15(5А2.2)П
А 43


    Андріюк, Валентина Василівна.
    Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку [Текст] / В. В. Андріюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 8-9 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
моральні норми -- засвоєння -- моральне виховання -- діти старшого дошкільного віку -- поведінка -- особистісний розвиток
Анотація: У статті розглянуто особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку. Проаналізовано періоди у розвитку морального судження старшими дошкільниками. Показано ефективні методи і прийоми засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(5А2.2)П
А 43


    Зеленська, Зоя Петрівна.
    Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Текст] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 83-89. - Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- методологічні підходи -- принципи дослідження -- учень основної школи
Анотація: У статті представлено теоретико-методологічні підходи до еспериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики. Базовими у досліджені визначено системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований та особистісно-комунікативний підходи. Основним методом нашого дослідження є генетико-моделюючий метод. Визначено принципи дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 30 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - 282 с. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Абсалямова, Л. М. Психологічні аспекти якості життя невротизованої особистості / Л. М. Абсалямова. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 11-12 (8 назв)
Вагіна, О. В. Психологічні особливості поліграфних досліджень у системі МВС України / О. В. Вагіна. - С .13-22. - Бібліогр.: с. 20-22 (15 назв)
Грибок, А. О. Особливості психологічної стійкості та готовності військвослужбовців Збройних Сил України до дій в екстремальних умовах / А. О. Грибок. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 30-32 (15 назв)
Данилюк, І. В. Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (8 назв)
Дідковська-Бідюк, М. В. Особливості застосування профайлінгових технологій правоохоронними органами: історія та сучасний стан / М. В. Дідковська-Бідюк. - С .42-51. - Бібліогр.: с. 49-50 (10 назв)
Івашкевич, Е. Е. Психологічні аспекти перекладу сленгу в художніх творах / Е. Е. Івашкевич. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 50 (6 назв)
Канюха, С. І. Система формування толерантності жінок як передумови їхньої психологічної готовності до материнства / С. І. Канюха. - С .60-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Розуміння та опрацювання емоцій в Ексзестенційно-аналітичному підході / Я. Ю. Каплуненко. - С .73-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (12 назв)
Карпова, Л. О. Емоційно-психологічні виміри сімейного православного обрядового дійства / Л. О. Карпова. - С .89-95. - Бібліогр.: с. 96-95 (7 назв)
Карпушина, Н. Б. Інформаційне забезпечення слідчої діяльності / Н. Б. Карпушина. - С .96-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (7 назв)
Клибанівська, Т. М. Функціональний аналіз психічних станів: теоретичний аспект / Т. М. Клибанівська. - С .105-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (29 назв)
Клименко, І. В. Формування антикорупційної спрямованості особливості майбутнього правоохоронця в системі вищих навчальних заклідів МВС України / І. В. Клименко. - С .118-128. - Бібліогр.: с. 126-127 (10 назв)
Кравчук, С. Л. Особливості зв'язку духовних цінностей, депресивності та життєстійкості особистості юнацького віку / С. Л. Кравчук. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (10 назв)
Крицька, А. М. Психолого-педагогічний потенціал розвитку професійних компетенцій майбутнього фахівця в сучасній медичній освіті / А. М. Крицька. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Мул, С. А. Бойовий настрій офіцера-прикордонника / С. А. Мул. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (10 назв)
Потапчук, Л. В. Життєві орієнтації як чинник професійної діяльності майбутніх педагогів / Л. В. Потапчук, Н. О. Кордунова. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (7 назв)
Просандєєва, Л. Є. Особливості соціальної роботи з літніми людьми / Л. Є. Просандєєва. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (10 назв)
Работа, Т. О. Здоров'я як системне поняття: критерії психологічного здоров'я / Т. О. Работа. - С .174-180. - Бібліогр.: с. 178-180 (11 назв)
Синявська, Н. Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін / Н. Синявська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (3 назви)
Слободяник, Н. В. Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді / Н. В. Слободяник. - С .191-204. - Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
Сміла, Н. В. Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті / Н. В. Сміла. - С .204-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (11 назв)
Тертична, Н. А. Індивідуально-психологічні характеристики прояву професійних переживань у майбутніх медичних психологів / Н. А. Тертична. - С .215-225. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Черкаський, А. В. Психологічні особливості командної діяльності у сфері управління / А. В. Черкаський. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-232 (10 назв)
Шаркова, С. Ф. Дослідження розвитку міжкультурної компетенції студентів у ході вивчення іноземної мови в багатокультурних за складом групах / С. Ф. Шаркова. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (6 назв)
Юрченко-Шеховцова, Т. І. Психологічна характеристика основних компонентів правосвідомості особистості / Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .241-249. - Бібліогр.: с. 247-248 (9 назв)
Яблонский, А. И. Я-концепція випускника школи в контексті методології гуманітарно-психологічної експертизи / А. И. Яблонский. - С .249-260. - Бібліогр.: с. 258-259 (11 назв)
Ятчук, М. С. Емоційне вигорання у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .260-270. - Бібліогр.: с. 267-269 (9 назв)
Лахтадир, О. В. сихологічний супровід розвитку комунікативної комптентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту / О. В. Лахтадир. - С. 270-280. - Бібліогр.: с. 279-280 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет

15(08)
А 43


    Синявська, Н.
    Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін [Текст] / Н. Синявська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 181-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- емоційність -- навчальний процес -- студенти
Анотація: У результаті проведеного опитування студентів-медиків за допомогою соціальних мереж та статистичної обробки отриманих даних нами було визначено середній ступінь емоційності серед студентів медичного університету ім. О. О. Богомольця. Встановлено, що у студентів другого курсу переважає результат, який складає 9 балів, що свідчить про верхню межу середнього рівня емоційності. Нами були запропоновані методи зниження рівня емоційності і, відповідно, напруженості, виникнення якої призводить до погіршення навчального процесу і заважає успішній співпраці студентів та викладачів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


373.5.015:[159.922.73:17.026.3]:81'232'373'45
З 48


    Зеленська, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 189 с. : табл. + 1 додатки 18 с. - Бібліогр.: с.166-189 (245 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні освітньої школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

373.5.015:3[159.922.73:17.026.3]:81'232'373.5
З 48


    Зеленська Зоя Петрівна, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська Зоя Петрівна ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 28 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні основної школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)