159.923:616.89+81'23+159.946
Х 17


    Халаби, Омар Талеб.
    Психосемантическая репрезентация нарушений функционирования личности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Халаби Омар Талеб ; науч. рук. Белявский И. Г. ; Одесск. нац. ун-т им. И. И. Мечникова. - Одесса, 2002. - 171 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Функционирование личности--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
личность -- функционирование личности -- модель мира -- психосемантическое пространство -- дисторция -- факториал -- психосемантическая карта
Анотація: В исследовании обосновано положение, согласно которому сущностной характеристикой невроза является такое искажение смысло-ценностного аспекта модели мира, имеющейся у субъекта, которое нарушает его эмоциональные отношения к внешним объектам и к самому себе. Выделены важнейшие содержательные сферы в психосемантическом пространстве невротика. Разработана и апробирована методика составления психосемантической карты личности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Белявский, Илья Григорьевич \науч. рук.\; Одесский национальный университет имени. И. И. Мечникова (Одесса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

372
А 43


    Савченко, М. В.
    Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування [Текст] / М. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 194-201. - Бібліогр.: С. 200-201 (5 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- сенсорно-пізнавальний розвиток -- просторові уявлення -- гра -- метод ігрових проектів -- план -- карта
Анотація: Стаття присвячена одній із важливих проблем сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку - формуванню просторових уявлень. На основі вивчення психолого-педагогічних досліджень із проблемами визначено задачі, шляхи та методи оволодіння дітьми уявлень про простір. Інструментом виховної роботи обрано метод ігрових проектів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)