А 43 Івашкевич, І. В. Рецепція структури професійної компетентності фахівця [Текст] / І. В. Івашкевич> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 100-106. - Бібліогр.: с. 104 (17 назв)
Кл.слова (ненормовані): соціальна психологія -- професійна компетентність -- компетентнісний підхід -- компетенція -- соціалізація особистості -- соціальні форми активності -- інтегрований підхід Анотація: У статті окреслено особливості компетентнісного підходу та проаналізовано існуючі в науковій літературі теорії та концепції, які пропонують різні компетенції в структурі професійної компетентності фахівця. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
А 43 Березюк, Т. П. Психологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх менеджерів [Текст] / Т. П. Березюк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 89-95. - Бібліогр.: с. 92-94 (30 назв)
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетенція -- професійна компетенція -- професійна компетентність майбутніх менеджерів -- компетентнісний підхід -- Competence-based education (CBE) -- компетентнісно-орієнтоване навчання -- персоналізоване навчання Анотація: У статті обґрунтована необхідність застосування компетентісного підходу у вищій освіті в контексті Болонського процесу. Прои вивченні проблеми використання компетентнісного підхлду в США виявлено практичну значущість СВЕ-концепції "компетентнісно-орієнтовано навчання" або "персоналізованого навчання", що дає змогу студентам оволодіти професійними навичками, виходячі із власних потреб. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Гуцол, Кирил Віталійович. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості [Текст] / К. В. Гуцол> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 167-185. - Бібліогр.: с. 181-185 (21 назва)
Рубрики: Психологічна герменевтика Кл.слова (ненормовані): особистість -- компетентнісний підхід -- компетентність -- метакомпетентність -- наратив -- наративна компетентність Анотація: Статтю присвячено висвітленню теоретичних та методологічних засад дослідження наративної компетентності особистості в оптиці психолого-герменевтичного підходу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
А 43 Шаркова, С. Ф. Дослідження розвитку міжкультурної компетенції студентів у ході вивчення іноземної мови в багатокультурних за складом групах [Текст] / С. Ф. Шаркова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 233-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (6 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- міжкультурна компетенція -- навчання іноземній мові -- полікультурна група студентів Анотація: У статті розглядаються значення термінів "компетенція" та "компетентність", що є ключовими поняттями в рамках компетентнісно-орієнтованого підходу, запропонованого в сучасній системі освіти. Автором підкреслюється важливість урахування полікультурного аспекту в навчальному процесі, зокрема розглядається програма розвитку міжкультурної компетенції особистості в ході оволодіння навичками іноземної мови. Представлені результати дослідження рівня розвитку міжкультурної компетенції студентів, що навчались у контрольних та експериментальних групах. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |