378-057.875:37.011.3-051:811+81'233
М 22


    Мамчур, Інна Анатоліївна.
    Формування комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови засобами культурологічно орієнтованого навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мамчур Інна Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем'янчука. - Рівне, 2007. - 392 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
   Педагогічна психологія--Вчитель іноземної мови--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний потенціал -- комунікативна підготовка -- актуалізація комунікативного потенціалу -- засоби навчання -- культурологічна орієнтація навчання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню ефективних засобів культурологічно орієнтованого навчання, які найбільшою мірою сприяють формуванню комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. В дисертації уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу педагога, виявлені шляхи його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Обґрунтовано доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів, її детермінованість як індивідуальними комунікативноми властивостями особистості, так і педагогічними впливами викладача на студентів. Доведено, що рівень розвитку комунікативного потенціалу майбутнього вчителя англійської мови обумовлений системою комунікативних якостей, знань, вмінь та навичок, притаманних педагогу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.011.3-051+37.013+81'233
Т 35


    Терещук, Сергій Володимирович.
    Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещук Сергій Володимирович ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2001. - 253 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- комунікативний потенціал -- педагогічна діяльність -- комунікативна підготовка -- студентська група -- майбутній педагог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

316.454.52:004.738.5+81'233
Ф 27


    Фатурова, Віра Миколаївна.
    Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Фатурова Віра Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 209,[15] с. - Бібліогр.: с. 186-209. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-комунікація -- комунікативний потенціал -- спілкування -- комунікативна компетентність -- пізнавальний потенціал
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних умов розвитку комунікативного потенціалу особистості засобами Інтернет-технологій. Підтверджено залежність розвитку комунікативного потенціалу користувачів Інтернету від підвищення їх інформаційної та загальної культури, від появи у них умінь диференціювати й адекватно сприймати різнопланову інформацію. Доведено, що розвиток комунікативного потенціалу молодої особи в процесі застосування Інтернету відбувається більш ефективно за умов спеціально організованого психолого-педагогічного цілеспрямованого керування цим процесом у форматі студентського Інтернет-клубу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

372
А 43


    Пісарєва, О. В.
    Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника [Текст] / О. В. Пісарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 166-175. - Бібліогр.: С. 173-174 (11 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- спілкування -- взаємовідношення -- взаємодія -- комунікативна поведінка -- комунікативна культура -- комунікативний потенціал
Анотація: У статті розглянуто повний цикл розвитку ціннісних орієнтацій спілкування на основі аналізу психолого-педагогічної літературі за темою дослідження, а також базовий рівень комунікативного потенціалу дошкільника. Наведено напрямки роботи с дошкільниками по оволодінню правилами культури спілкування і формуванню ціннісних орієнтацій спілкування, які спрямовані на оптимізацію міжособистісного спілкування і комунікативної поведінки дитини-дошкільника.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)