Ш 28 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників [Текст] / Ю. П. Шатило> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): комунікативні навички -- ведення переговорів -- студенти-міжнародники -- констатуюча діагностика Анотація: У статті виділено компоненти структури комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників, враховуючи специфіку ділових переговорів. представлено систему методів та методик для діагностики рівня розвитку комунікативних навичок ведення переговорів та результати емпіричного дослідження, які відображають рівень розвитку навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Куренчук, Л. С. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади [Текст] / Л. С. Куренчук, О. А. Соловей> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 80-90. - Бібліогр.: с. 89 (9 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): ділове спілкування -- діяльнісний підхід -- соціально-психологічний тренінг -- активне слухання -- ділова бесіда -- комунікативні навички Анотація: Розглядається ділове спілкування як складова життєвого і професійного успіху фахівця державної служби. Розкрито змістові характеристики основних форм ділового спілкування, що впливають на ефективну взаємодію у горизонтальних і вертикальних професійних відносинах. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Соловей, О. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Юник, І. Д. Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура [Текст] / І. Д. Юник> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 54-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): комунікативні уміння -- комплексні уміння -- комунікативні навички -- комунікатори -- реципієнти -- інформація -- конструкти Анотація: Розглянуто зміст комплексних комунікативних умінь комунікаторів у конетксті сучасних методологічних підходів до вивчення означеного феномену. Розкрито структуру комплексних комунікативних умінь комунікаторів, яку складають фахові знання, комунікативні вміння і комунікативні навички. Доведено, що тільки цілеспрямований розвиток кожного складника означеного феномену забезпечує якісне формування універсаьної системи психофізичних дій, спрямованих на створення узагальненого образу уявної моделі донесення інформації до реципієнтів не з відносно самостійних конструктів, а з об'єднаних їхніх угруповань, а також спрямованих на його реалізацію завдяки блочному застосувчанню комунікативних навичок. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Брик, О. М. Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень [Текст] / О. М. Брик, М. С. Кочаровський> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 23-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (7 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): соціально-психологічний тренінг -- ведучий соціально-психологічного тренінгу -- тренінгова група -- групова взаємодія -- прийняття рішень -- конфлікт -- психотехніки -- комунікативні навички Анотація: Статтю присвячено дослідженню питання значення та впливу соціально-психологічних тренінгів на вироблення культури прийняття рішень, ролі ведучого тренінгу та конфлікту ведучого з групою в процесі тренінгу на різних його етапах, а також ступеню впливу зазначених чинників на досягнення мети тренінга - підготовки до прийняття рішень. У статті зазначається, що під час навчання прийняттю рішень за допомогою соціально-психологічних тренінгів, тренінгова група в контрольованих умовах проходить всі етапи прийняття рішень та має можливість зіткнутися з конфліктами, що пов'язані з процесом прийняття рішень, а також отримує медіацію з боку ведучого групи, з подальшим поясненням прийнятих в процесі тренінгу рішень та пошуком альтернативних шляхів прийняття необхідного рішення задля уникнення або пом'якшення конфліктних ситуацій. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кочаровський, М. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Івашкевич, Є. Є. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності [Текст] / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність -- професійна діяльність -- особистісно зорієнтована освітня парадигма -- творча особистість -- творчі здібності -- комунікативні навички Анотація: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...} Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Терновик, Н.А. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |