В 46 Вільдгрубе, Світлана Олександрівна. Структурні особливості самоставлення особистості в умовах соціальної депривації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вільдгрубе Світлана Олександрівна ; наук. кер. Ярмиш І. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-195. -
Кл.слова (ненормовані): самосвідомість -- самоставлення -- депривація -- соціум -- самооцінка -- структурні компоненти -- модальність Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-емпіричному вивченню особливостей структурних компонентів самоставлення як системно-структурного утворення особистості, яка перебуває в умовах соціальної дипривації. З`ясовано роль, місце і особливості самоставлення в структурі самосвідомості. Уточнені структура, функції та системний характер самоставлення. Проаналізовані особливості зовнішніх і внутрішніх чинників, я кі спричиняють дисгармонічний розвиток самоставлення. З`ясовані відмінності особливостей прояву структурних компонентів самоставлення осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації (на матеріалі підлітків, які позбавленні батьківського піклування) та в сприятливих соціальних умовах. Запропоновані шляхи формування самотавлення та корекції деформованого самоставлення у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації. Здійснене дослідження особливостей структурних компонентів самоставлення показало, що забезпечує різний рівень реалізації функцій самоставлення, впливає на зв`язок компонентів самоставлення і ступінь інтегрованості компонентів самоставлення в єдину систему. Обгрунтовано, що характер самоставлення визначається високим рівнем внутрішньої конфліктностіі самозвинуваченням, неприйняттям самого себе, що поєднується з високим рівнем згоди з самим собоюпри нездатності до саморефлекії, небажанні усвідомити своє "Я" і високим рівнем потреби в пошані і прийнятті. Такі особливості самоставлення трансформують уяву про себе вбік зниження впевненості у собі, своїх силах, конфліктності з самим собою, відстороненості, включенням в образ "Я" суперечливих якостей. Таким чином існують можливі підстави для розвитку самоставлення, але наявні обмеження заважають його подальшому становленню у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Ярмиш , Ірина \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ю 16 Юдєєва, Тетяна Василівна. Особливості сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Юдєєва ; науч. рук. І. Ф. Манілов ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 188,[7] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-189. -
Вікова психологія--Неповнолітні--Дисертації Кл.слова (ненормовані): сугестивнісь -- сугестивний вплив -- соціальна дезадаптація -- неповнолітні -- сприйнятливість -- сенсорна модальність Анотація: Дослідження присвячено проблемі сприйнятливості соціально дезадаптованих неповнолітніх до гетерогенного сугестивного впливу. Досліджено чутливість соціально дезадаптованих підлітків різного віку та статі до тест-проб на сугестивність різної сенсорної модальності: зорових, нюхових, слухових, шкірних, рухово-кінестетичних. Проведено порівняльний аналіз сугестивності соціально дезадаптованих і соціально адаптованих неповнолітніх. Досліджено особливості взаємозв'язку навіюваності з окремими особистісними характеристиками соціально дезадаптованих дітей та підлітків. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Манілов, Ігор Феліксович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Я 22 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241 : рис. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
Кл.слова (ненормовані): самосвідомість -- уявлення про себе -- модальність -- особистісна ефективність -- рівень навчальних досягнень Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
В 18 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Варава, Людмила Анатоліївна. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження [Текст] / Л. А. Варава> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 48-56. - Бібліогр.: с. 54 (8 назв)
Кл.слова (ненормовані): переживання -- внутрішній світ -- емоційна модальність Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми переживання як базового феномену в структурі життя особистості. Розглянуто основні наукові підходи до визначення цього феномену та різноманітність його трактування, що породжує складність інтерпретації результатів дослідження. Розроблено схематичну структуру діагностики біполярних переживань. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |